Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga 2 - 0 Sarpsborg 08

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Vålerenga 2 - 0 Sarpsborg 08

Alt om kampen her.

Helt herlig å se Vif spille fin fotball igjen, starten av kampen var heelt rå! Synd de ikek skyter litt mer!

Comment

Deilig med ny seier. Kontrollert og greit. Har trua på at vi blir bedre og bedre utover nå.
      FULL PAKKE!

Comment

Fantastisk deilig og viktig seier. Syns vi tidvis var veldig gode i dag selv om det også var klare down perioder. Startet i hundre og hadde masse store sjanser før fem min var spillt. Håvard var god i dag det samme var fellah og freddy. Ogude hadde ikke helt dagen og kone har nok igjen en del til topp form, men gøy å se at spiller og potensialet er stort! Nå blir det gøy framover!

Comment

Vi vinner vår andre kamp på rad, og digg er det! I tillegg ryktes det at gutta spilte bra fotball? Det er isåfall enda bedre. Kone er igang også, men fikk han målet eller ble det kreditert Bojan? Nå får vi bare ta en kamp av gangen, så vil vi sakte, men sikkert klatre om seirene fortsetter å komme. Håper vi unngår noe flere skader fremover nå, så blir det bra.

Comment

Originally posted by Svartnir View Post
            Vi vinner vår andre kamp på rad, og digg er det! I tillegg ryktes det at gutta spilte bra fotball? Det er isåfall enda bedre. Kone er igang også, men fikk han målet eller ble det kreditert Bojan? Nå får vi bare ta en kamp av gangen, så vil vi sakte, men sikkert klatre om seirene fortsetter å komme. Håper vi unngår noe flere skader fremover nå, så blir det bra.
            tv2 krediterte målet til bojan.

Comment

Jeg syns Koné gjorde en god figur da han kom inn i dag. Skuddvillig og god med ball. Dette i tillegg til at klikk-klakk-spillet vi var gode på i fjor satt bedre enn noen gang tidligere i sesongen gjør at det ser lyst ut fremover

Comment

Enga er tilbake, Enga er tilbake, la la la...la la la

Comment

Veldig fornøyd Er visse spillere som fremdeles har mye å forbedre og er visse ting som holder mot sarp hjemme men som ikke holder mot tromsø borte. Men alt i alt veldig fornøyd med fremgangen !

Spesielt den viljen og jaget laget visste i første omgang var fantastisk. Godt å få Konè i gang også, bare synd at han ikke fikk kreditert målet.

Forøvrig, så er det bare 6 poeng opp til 3 plassen nå og vi har 2 hengekamper igjen , så med seier i de to så er vi med igjen i toppen av ligaen!.

Comment

Ikke for å være den kjipe i denne tråden her, men sjansen er vel stor for at vi må klare oss uten Hæstad og Ogude er i hvert fall ute på Sør Arena, mot et lag som jo har en sterk offensiv. Det er det store minuset med denne kampen.

Men for all del, vi eier kampen og lager sjanser på løpende bånd. Det var ikke heelt champagne etter min mening, men Særp hadde ikke sjans. Pluss til Nielsen, Hæstad og Bojan, og Ogude spilte bedre enn han har gjort de siste kampene.

To på rad nå, jeg håper jeg kan fortsette å telle seire!

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
                      Enga er tilbake, Enga er tilbake, la la la...la la la
                      For å sitere Harvey Keitels karakter Winston Wolfe i Pulp Fiction: "Well, let's not start sucking each other's dicks quite yet."
                      Dette var Sarpsborg, et lag vi SKAL slå 8 av 10 ganger. Uansett.
                      For all del, det er gledelig at seieren var trygg i dag, men laget må begynne å ta 'big points' for at dette ikke skal bli en drittsesong. En seier i Kristiansand er et greit sted å STARTe (nudge, nudge).
                      mvh

Ogni M

Comment

Hæstad var veldig god, spesielt i andre fram til han ble skada. At Ogude plukker gule kort skjønner man når man ser hva han får gult for. Først på ballen, skandale.

Mye bra spill i første, definitivt årsbeste. Synd vi skal drible oss forbi 10 mann før vi avslutter, det blir ofte veldig omstendelig.

Solid forsvar også, veldig bra av Strandberg/Muri. Synes Nordvik var shaky og hadde mange balltap, men ok. Singh var ok, Ogude kom mer til sin rett da han ble flyttet ned sentralt. Bojan og Fellah leker bra sammen. Nielsen anonym.

Alt i alt er jeg strålende fornøyd med å se Enga ta et langt steg nærmere de kvalitetene vi vet laget har.

Comment

Ikke enig i at Håvard var anonym, synes han hadde mange gode gjenvinninger og småfarlig involveringer.

Uansett, deilig med 3p!

Comment

Kampen idag syns jeg man skal være fornøyd med. Første omgang var vel særpingene så vidt nær ballen og i 2 omgang kontrollerte vi ganske greit.
                            Det som er litt kjip med denne kampen er at vi mest sannsynlig mister Doffen i neste kamp og Ogude fikk et nytt gult(jeg mener det gule var feil dømt) og at vi da også mister han. Det betyr at de 2 beste deffensive midtbane spillerne vi har er ute. Kunne vært artig å se en Strandberg i Doffenrollen og hatt Nordvik sammen med Muri bak, Stoor og Freddy på hver sin back. Men ingen grunn til å bekymre seg ennå, vet fortsatt ikke hva som har skjedd og hvor lenge Doffen vil være ute.

Comment

Jeg synes de aller fleste spiller en god kamp.
                              Gutta går ut i høyt tempo og gjenvinnig av ball er enorm.

Midtstopperne våre med full kontroll kan man trekke fram og Fellah/Bojan med sine offensive bidrag.
                              Hvis gutta hadde avslutta litt oftere rundt 16meter så haddde blitt flere mål.

Til kampen mot Start får vi antageligvis Shelton tilbake som da erstatter Ogude.
                              Hvis Hæstad ikke blir klar er det mulig at Bojan kan spille sentralt.

Med også Kone på gang, så begynner vi å få flere valgmuligheter.
                              Og snart kommer Berre...Da blir vi uslålig.
                              EVIG VIF

Comment

Working...
                              X