Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga 2 - 0 Sarpsborg 08

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• torerik
    replied
    Originally posted by san Paolo View Post
    Bojan kom - for første gang i år - på rundens lag i VG (papirutg.) fikk vel 7 på børsen.

Fortjent!
    Dagbladet har Strandberg og spissen Fellah, begge med karakter 6, på rundens lag, og med respektive kommentarer
    Strandberg: "Flytter opp i midtbaneleddet og deltar i spillet når Vålerenga har ball. Vinner mye dueller, og har foten til å tre gjennom fra dypet."
    Fellah: "God i uvant rolle som enslig midtspiss. Kommer ofte dypt og søker ball, skaper furore i Sarpsborgs forsvar. Scorer, og er nære ett til."
    Magnus Hjulstad ble forøvrig ukens keeper: "... Hindrer pinlig tap for Sarpsborg..." (kar 6)

Leave a comment:

• Jørn
    replied
    Originally posted by Alex Malager View Post
    Bojan er i ferd med å gå fra kult-helt til superhelt! Spillet igår var helt herlig med 100% jobbing i alle retninger i 90 min! Når han i tillegg kommer med slike uttalelser er fremtiden sikret.
    Jeg syns han ser tynnere (mer veltrent) ut enn da han kom. Det har jo blitt holdt mot ham tidligere at han ikke orker å fullføre kampene. Håper han får en kanonsesong.

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Bojan kom - for første gang i år - på rundens lag i VG (papirutg.) fikk vel 7 på børsen.

Fortjent!

Leave a comment:

• Waldemar
    replied
    Originally posted by Hjesus View Post
    Bojan lærte cornertrikset av den serbiske fotballegenden Dragan Stojkovi¿ i følge aftenposten.
    Det ble også nevnt i gårsdagen VG-sporten.

Leave a comment:

• Stian96
    replied
    Fikk ikke sett kampen, men gledet meg stort over høydepunktene! Spesielt det første angrepet var KLASSE. Så også tydelig at Bojan var involvert i det meste som skjedde utpå der. Neste kamp mot Start er meget viktig, er bra at vi har vunnet 2 på rad nå, men pga av den dårlige starten trenger vi 3 mot Start. Håper virkelig Doffen er tilbake.

Leave a comment:

• Alex Malager
    replied
    Bojan er i ferd med å gå fra kult-helt til superhelt! Spillet igår var helt herlig med 100% jobbing i alle retninger i 90 min! Når han i tillegg kommer med slike uttalelser er fremtiden sikret.

Leave a comment:

• Dragsnes
    replied
    Bojan

Vålerenga fikk endelig igang spillet sitt. Gledelig å se!

At VIF-gutta har skuddvegring er ikke bra, for alle angrepsspillere igår er kapable til å dunke ballen i mål fra distanse.
    Bra fightervilje i laget også!

Off-topic: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10087688

For en spiller. Min absolutte favorittspiller.

Leave a comment:

• Hjesus
    replied
    Originally posted by DonNasty View Post
    Enig, dette så bra ut og gutta gjorde en bra jobb. Vil legge til at skuddet/dragningen fra Haidar var bra, synd den ikke gikk inn. Mener nå at både Bojan og Haidar burde være førstevalget før Singh nå.
    Skuddet til Haidar ja. Sotahjørnet har en kommentar om det i dagens gjetord også. På kampen skjønte jeg ingenting for jeg er jo vant til at det blir mål - ikke bare corner - når Haidar skyter.

Leave a comment:

• DonNasty
    replied
    Originally posted by McCabre View Post
    Ikke så verst dette

Godt å se at ting sitter noe bedre nå, og håper vi klarer å fortsette framgangen når vi møter bedre motstand også.
    Bojan, Hæstad og Strandberg gjør gode kamper, og Haidar et godt innhopp. Koné virker slapp og litt uinspirert, men fikk i hvertfall litt spilletid igjen.
    Gleder meg til vi har spisser og kanter på plass igjen.
    Enig, dette så bra ut og gutta gjorde en bra jobb. Vil legge til at skuddet/dragningen fra Haidar var bra, synd den ikke gikk inn. Mener nå at både Bojan og Haidar burde være førstevalget før Singh nå.
    Er enig i at Kone virket slapp, men ikke helt samspilt enda, eller så er han bare ego, men blir spennende fremover, selv ønsker jeg å se mer til Boa, har mer trua på han.

Leave a comment:

• McCabre
    replied
    Ikke så verst dette

Godt å se at ting sitter noe bedre nå, og håper vi klarer å fortsette framgangen når vi møter bedre motstand også.
    Bojan, Hæstad og Strandberg gjør gode kamper, og Haidar et godt innhopp. Koné virker slapp og litt uinspirert, men fikk i hvertfall litt spilletid igjen.
    Gleder meg til vi har spisser og kanter på plass igjen.

Leave a comment:

• MadsAndre
    replied
    Deilig med nok en seier.Ikke bare det,men vi spiller den beste kampen så langt i år.Men igjen synes vi misbruker litt for mange sjangse og blir litt fraværende i 2 omgang.Synes spillet begynner å ligne oss men har fortsatt en go del å gå på..men vi må bli mere effektive forann mål,mot bedre lag så vill dette straffe oss da det blir viktigere å sette de få sjangsene vi vill få.

Leave a comment:

• Hjesus
    replied
    Bojan lærte cornertrikset av den serbiske fotballegenden Dragan Stojkovi¿ i følge aftenposten.

Leave a comment:

• madsruud
    replied
    Var ikke Bojan kaptein mot Sogndal også? Kan se ut som han er utpekt som den nye visekapteinen, ja.

Leave a comment:

• rolter
    replied
    Årsbeste

De første 45 mot Sarpsborg, må vel være det beste så langt i år. Angrep av en annen verden! Jeg stortrivdes på Ullevål i går!

Leave a comment:

• anderan
    replied
    Originally posted by EngaGutt4eVer View Post
    Det var Bojan som fikk kapteinsbindet! Og i en nettartikkel leste jeg at det stod "Vålerengas NYE visekaptein".. Ikke vet jeg, men redd det har noe med at Muri er på vei bort! Men så ut som han styrte mye mer og tok ansvar
    Det ble først gitt til Muri, men så pekte Muri på Bojan og sendte det videre til ham.

Leave a comment:

Working...
X