Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Grindheim beskylder Reka for å være "tysteren"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Grindheim beskylder Reka for å være "tysteren"

I følge TV-2 text-tv beskylder Grindheim Reka for å være den som "tystet" til TV-2 Nettavisen om byturen, noe Reka benekter å ha gjort.

Håper vi snart kan begynne å tenke på kampen søndag...

Re: Grindheim beskylder Reka for å være "tysteren"

grindheim får bare skjerpe seg...det ser jo ut som han har drekki før han har kommet utpå nesten hver kamp...

er ikke noen mening med å beskylde reka får ha gjort noe som helst...

Comment

Våksent gjort å drite på Rekdal på dette tidspunktet. Hva skjer med samholdet generelt i Vålerenga?
      fatso

Comment

Grindheim får spille bra fotball før han åpner kjeften!

Comment

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article720414.ece

Rekdal sier at det ikke var han.

Comment

Grindheim:

En TV2-journalist har sagt det til meg. Om det er sant, det vet jeg ikke. Kanskje gjør de det også for å skape mer oppmerksomhet rundt sitt eget produkt.

-----------------

Kanskje Grindheim er for naiv når han tror på en tv2 journalist og for løsmunnet når han uttaler seg om Rekdal.

Men ikke kom å si at dette var grunnen til at Rekdal slutta.

Grunnen var manglende sportslige resultater i 2006.

Jeg står for fullt og helt bak Christian Grindheim.

Grindheim har guts og tør å kommentere disse utspillene.

Jeg er også rimelig lei denne "heng ut" egne spillere kulturen som råder her i enkelte tråder.

Det er nok nå.

Ingen ting hadde gledet meg mer enn at Grindheim og resten av våre stolte krigere vinner på søndag.

Vi står sammen og kjemper og vinner til slutt

Blårøde brødre

Comment

Talentløs av Grindheim..

Men kritikk til TV2/nettavisen og.. Grindheim sier at en TV2 reporter sa til han at I var kilden.. Så kommer nettavisen nå med en oppfølging hvor de ber I kommentere dette.. Videre sier TV2 at de aldri røper kildene sine.. Det gjelder kanskje ikke for skandale-hungrige sports-journalister..

Uansett burde Grindheim holdt kjeft og ikke tatt det en journalist sa for god fisk!

Fristilt!

Comment

Sitat: Den fre, 25 august 2006 18:28 skrev stigo22:

> Talentløs av Grindheim..

>

> Men kritikk til TV2/nettavisen og.. Grindheim sier at en TV2 reporter sa til han at I var kilden.. Så kommer nettavisen nå med en oppfølging hvor de ber I kommentere dette.. Videre sier TV2 at de aldri røper kildene sine.. Det gjelder kanskje ikke for skandale-hungrige sports-journalister..

>

> Uansett burde Grindheim holdt kjeft og ikke tatt det en journalist sa for god fisk!

>

>

Enig. Dette er selvsagt ikke noe å tilte fullstendig for, men syntes Grindheim godt kunne ha såpass dømmekraft at han ikke kommenterte dette

fatso

Comment

Alltid 1 av 3 i sånne saker. Enten misforståelse, en snakker sant og en snakker usant. "Ryktene" gikk vel først her på VPN. Denne uka har vist at journalistene følger godt med på slike debattfora. Flere av innleggene var f.eks gjengitt i Aftenposten papir torsdag. Kan en journalist fra Nettavisen ha spurt Reka om det var hold i ryktene og han har bekreftet dette ? I så fall har han vel ikke "tystet" (etter Rekas oppfatning)?

Hvis Grindheim har rett kan det være en bekreftelse på at Rekdal er en slu rev. Han ønsker for all del ikke å ha en "skamplett" på sin CV, og trakk seg med et smil og lovprising av Vålerenga. Har også unnlatt å kommentere "bråket" i ettertid om partykulturen, alt for at det skal være tydelig at de dårlige resultatene ikke skyldes han men spillerne.

Hvorfor skulle Grindheim ønske å ta en fight med Rekdal nå, jo fordi han er skuffa over å bli sittende igjen som svarteper, med et rykte om å være useriøs. Jeg tror faktisk mere på Grindheim i denne saken, javel han har vært i byen, men om treneren tipser avisene om dette ville jeg også blitt forbannet !

Comment

For det første må du være dum for å tro at Rekdal skulle ha ringt en journalist for å fortelle om Grindheim og gjengen... - da har du ikke mye i topplokket...

Den eller de på forumet som har fortalt om dette og navngitt de som har gjort det er de eneste som har vist litt baller... - faen - vi er vel ikke en gjeng frøkener som ikke skal tørre å stå for det vi har gjort - har vi gjort noe, så tør det å komme frem i lyset (spesielt hvis vi har gjort det offentlig...) - Er lei hele dritten - men ønsker at vi også i fremtiden har 100 % åpenhet om dette og at vi ikke er ute etter å ta de som har vært åpne om det... - i ettertid, viuser det seg også at navnene var rigtige - så hva er problemet da?

Nå må dere faen meg blø for enga - Viking skal taes!!! - Vi på tribunene skal ihverfall levere årets kamp
                    Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Jeg skrev: Kan en journalist fra Nettavisen ha spurt Reka om det var hold i ryktene og han har bekreftet dette ? I så fall har han vel ikke "tystet" (etter Rekas oppfatning)?

Kanskje Grindheim er av en annen oppfatning, når en trener bekrefter ovenfor media at det som står på et diskusjonsforum er korrekt, og samtidig sier at det var en medvirkende årsak til at han ga seg, kan det vel tolkes som tysting !? Det går jo ut over spillerne, og selv får man mere "sympati".

Comment

Dette er en klassiker.

Hvis en person raner en bank, og en annen tyster på vedkommende slik at han blir arrestert, hvem sin skyld er det at han blir arrestert?

Han som tysta, eller han som faktisk rana banken? De aller fleste med litt vett i hodet ser at det er ranerens feil, men personen som blir tatt vil alltid skylde på tysteren.

Samme opplegg med Grindheim her i denne saken. Grindheim er sur for at han ble ferska i å være en av Vålerengas byløver og forsøker å klandre andre - i dette tilfellet Rekdal.

Dette i stedet for å se på sin egen handling og ta konsekvensen av det. Hvis Grindheim hadde vært måteholden ville han heller ikke blitt avslørt på den måten han ble.

Hvis ikke den gutten endrer holdningen sin snart håper jeg han blir vraka og deretter solgt. Slike primadonnaer har en tendens til å få en kort og lite attraktiv karriere, og da er det bedre å selge mens han fremdeles kan kalle seg landslagsspiller.

Comment

Det blir ikke noe bedre av å rakke ned på egne spillere.

Vi er alle enige om at det var tåpelig at noen av spillerne drakk øl forrige lørdag.

Om det er Grindheim,media eller Rekdal sin skyld er uvesentlig

Regner med spillerne nå har skjønt tegninga

Jeg foreslår at vi legger saken død og fokuserer på det som er viktig.

Nemlig poeng på søndag

Blårøde brødre

Comment

Sitat: Den fre, 25 august 2006 19:55 skrev FrankO:

> Dette er en klassiker.

>

> Hvis en person raner en bank, og en annen tyster på vedkommende slik at han blir arrestert, hvem sin skyld er det at han blir arrestert?

>

> Han som tysta, eller han som faktisk rana banken? De aller fleste med litt vett i hodet ser at det er ranerens feil, men personen som blir tatt vil alltid skylde på tysteren.

>

> Samme opplegg med Grindheim her i denne saken. Grindheim er sur for at han ble ferska i å være en av Vålerengas byløver og forsøker å klandre andre - i dette tilfellet Rekdal.

>

> Dette i stedet for å se på sin egen handling og ta konsekvensen av det. Hvis Grindheim hadde vært måteholden ville han heller ikke blitt avslørt på den måten han ble.

>

> Hvis ikke den gutten endrer holdningen sin snart håper jeg han blir vraka og deretter solgt. Slike primadonnaer har en tendens til å få en kort og lite attraktiv karriere, og da er det bedre å selge mens han fremdeles kan kalle seg landslagsspiller.

>

amen!!

Comment

Hvis Rekdal tysta er det uansett helt greit mener jeg.

På tide at Grindheim pakker dobbelthaka si og drar?

Ondskapen må rives opp med roten!

Comment

Working...
                              X