Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Grindheim beskylder Reka for å være "tysteren"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Grindheim beskylder Reka for å være "tysteren"

hvem mener du skal dra?grindheim?greit nok,han har vært ræva i hele år men hvis du ser på assist statistikken,så er vel han den med mest assists på laget vårt...

han er ung og ikke gammel,og selv om han har vært dårlig så har han gjort mange småpene detaljer i mange kamper...er kanskje ikke så lett å se når han ikke gjør det gjennom hele kampen da,men.allikevel så vil du kaste ut en ung uerfaren spiller som hvertfall har litt tid på seg til å bli bedre...

tror kanskje vi bør tenke på å kvitte oss med noen gamlinger istedet du!Hovi har vært dårlig i veldig mange kamper(kanskje han har vært god i noen kamper men det syntes nå ikke jeg selv om hovi er kong hovi så fortjener han jo ikke å få være på laget hvis han er for dårlig?eller vil vi ha gamlinger som er dårlige?

Comment

Oppfordring til Grindheim.

Heisann Christian Grindheim. Regner med du er så engasjert i klubben din at du leser her inne på VPN sitt forum. Derfor skriver jeg heller til deg enn om deg. Hvorfor skal ikke du trene like mye ( være like seriøs) som Tufte? Han gjør en jobb han får betalt for, du gjør en jobb du får betalt for. Han ror alene nesten uten tilskuere, uten å ha en stor supporter klubb som følger han i tykt og tynt, og som hadde gjort alt for seg. Han er ikke idolet til mange små barn, rett og slett fordi han driver med en liten sport. Forskjellen er at han vil være best. Ingenting kommer gratis. Vil du ikke spille fotball på heltid? Vil du heller være småkonge på byen? Du hadde en stor sesong i fjor. En sesong i norsk eliteserie. Det var moro å følge deg, og det var spesielt moro å se "I" skjerme deg å beskytte deg når trøkket ble for stort. Han så potensialet til noe stort. I år er du tung, treg og du har ikke evnen til å styre kampene som du hadde i fjor. Men er du god nok? Definitivt! Jeg sier ikke at det er holdningene dine som er for dårlige, jeg stiller bare spørsmålstegn ved de etter utsagnet om Tufte. Bare mulig andre sesongen er tung. Ikke uvanlig det for en ung spiller, men jeg har sett deg som en vinnertype som ville taklet presset. Rekdal hadde den innstillingen både som trener og som spiller. Han hatet å tape og han ville være best. Jeg gidder ikke kritisere en spiller som deg. Er du fornøyd med å være småkonge på byen så er du fortsatt god nok for eliteserien. Men vil du ikke være best? Vil du ikke herje med motspillerne som du gjorde i fjor? Du gikk utenpå Andresen, Svindal Larsen Og Doffen. Glem det som har vært, fokuser på å finne tilbake uansett og bli den sjefen alle vet du kan være. Lykke til. Og velger du å være en av mange i norsk eliteserie skal jeg fortsatt stå bak deg. Lykke til mot Viking og jeg skulle gjerne sett norges suverent beste midtbanespiller opp mot vanlig nivå.

Comment

Se forskjellen på det kongen av enga skriver og det oppgulpet Skog framfører. Hvem ønsker enga alt godt?

Jeg skal ile til å gå god for at også Skog har bare gode ønsker for VIF, det er bare til tider godt kamuflert. Hva vil vi med å skrive her, er det et ønske om at noen journalister skal skrive en sak? Det er nemlig det beste man kan oppnå med "oppgulp". Jeg er ikke av den formening at man bare skal skrive positivt og være enige. Uansett det må være mulig å veie ordene sine og ikke bare slenge frem ubegrunnede skjellord til navngitte spillere, og når man da topper det med å be spilleren om å dra fra klubben så går man for langt. Det er ikke vår jobb å bryte ned spillerne. Vi kan gjerne bygge de opp ved å fortelle hva vi krever av de, og gjerne fortelle at det de viser nå ikke er bra nok. Trylleformelen er å gjøre dette på en ok måte, og det er tydeligvis vanskelig.
        Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Grindheim.... Stram deg opp, hold kjeft, ta annsvar og gå i deg selv. SUTREPELLE!!!!

Bli den spellern for Enga som alle her og rundt klubben ønsker så inderlig du skal bli!!!! Du KAN bli stor.

Og det blir du ikke ved å "preike" ,men å bevise hva du er god for på banen.

Comment

Tror Grindheim forstår tegninga, hvis han leser forumet (noe - som omtrent alle enga spillere gjør...).

Dette er også ting, vi bør ha i bakhodet når vi ser på trenere (evnen til å holde spillerne nede på bakken og fokuserte i forhold til egen utvikling - slik som Eggen gjorde i sin tid i RBK...)

Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

- Ble lei meg

OSLO: Tidligere Vålerenga-trener Kjetil Rekdal (37) er skuffet over at han blir stemplet som "angiver" av Christian Grindheim.

http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle63508.ece
              228

Comment

> Se forskjellen på det kongen av enga skriver og det oppgulpet Skog framfører. Hvem ønsker enga alt godt?

-------------

Jeg står inne for alt jeg sa om Grindheim. Nok er faenmeg nok. Å tro man er mye bedre enn man er, og å være helt likeglad når man finner det ut, har vært en ukultur i denne klubben i flere tiår. Det er den aller, aller største faktoren til at Enga ALDRI har fått fullfyllt potensialet som ligger her. Og det er grunnen til at hele Norge ler av oss med jevne mellomrom da det går til helvete.

Kall det oppgulp, jeg står for det. Samtlige spillere som var på byen etter kampen mot FFK burde selges snarest. Jeg trodde faktisk Rekdal hadde fått revet opp denne kultur ved rota, men den gang ei. Men jeg skal love dere han prøvde.

Det Grindheim lirer av seg i media er ikke bare provoserende, det er direkte skadelig. Folk mister interessen når de ser en kultur som dette. En kultur som oppfordrer til middelmådighet. Man kan være fristet til å dra en paralell til Norsk ishockey. Alle fylleskandalene med landslaget, og idiotiske hockeyledere i det ganske land som lirer av seg det ene etter det andre. Useriøs drift. Folk gidder ikke betale for å se sånt.

Og dere som er redde for at jeg skal såre følelsene til Grindheim med dette, sorry. Hvis spillerne velger å lese her, gjør de det på eget ansvar. Jeg mener de ikke har noe her å gjøre.

Nå er det opptil dem å bevise at de ikke er middelmådige latsabber som gir faen så lenge de får lønna på konto.

Er ikke det motivasjon nok?

Comment

Grunnen til at han reagerer på utspillene er vel enkelt og greit at han er en av de som drikker mest.

Man kan ikke forvente at man skal kunne drikke oftere og mere enn en suporter når man skal være en toppidrettsutøver.

Det er jo bare å se på prestasjonene hans det-

Denne gjengen klarte nesten å drikke bort seriegullet i fjor.

Nå kan de drikke oss ned en div. Flott gutter.

Stå på, jeg er stolt av dere.

Synes det var sykt bra av Rekdal å si fra jeg.

De har nok prøvd å ta dette internt før, men når problemet har fått utvikle seg, så må man slå hardt ned på det. Da er kanskje den riktige løsningen å henge de ut i media.

Comment

Det jeg ikke kan fatte er:

Som VIF-spiller spiller du stort sett hjemmekampene dine på Ullevål for 15000 tilskuere. Du er på laget som kanskje dekkes mest av norsk media. Hvis du i tillegg spiller på landslaget får du trynet ditt trykka i aviser og på TV flere ganger i uka. Det er med andre ord GANSKE MANGE i Norge som vet hvem du er eller i det minste kjenner igjen ansiktet ditt. Du er blitt en kjendis

Vålerengas supportere har et rykte på seg for å like en pils eller tre i festlig lag, gjerne på byn.

Hvordan i all verden kan du da som spiller gå på byen i Oslo og tro at ingen kjenner deg i igjen. Poenget mitt er at det finnes tusenvis av potensielle tipsere om guttas bytur. Hadde gutta tatt en tur på Joker og kjøpt øl i den lille bygda Rekdal vokste opp og satt seg ned å drekki på den nærmeste melkerampe, hadde det kanskje vært litt mer edruelig å mistenkte Kjetil Rekdal for å ha en finger med i spillet

Comment

Sitat: Den søn, 27 august 2006 19:02 skrev Terje Myhr:

> Hvordan i all verden kan du da som spiller gå på byen i Oslo og tro at ingen kjenner deg i igjen. Poenget mitt er at det finnes tusenvis av potensielle tipsere om guttas bytur. Hadde gutta tatt en tur på Joker og kjøpt øl i den lille bygda Rekdal vokste opp og satt seg ned å drekki på den nærmeste melkerampe, hadde det kanskje vært litt mer edruelig å mistenkte Kjetil Rekdal for å ha en finger med i spillet

Godt poeng. Jeg ble oppringt på kvelden etter tapet mot Fredrikstad av en kompis som nettopp hadde observert Jan Derek i Thorvald Meyers gate sammen med blant andre Steven Lüstü. Denne kameraten er ikke engang spesielt fotballinteressert, men likevel veit han godt hvem disse gutta er. Min første reaksjon var at jeg syntes det var litt pussig at JD skulle ut og feire en så inn i helvete ræva kamp som det Enga leverte tidligere på dagen, men jeg innser at voksne menn må få lov til å ta en øl når det er en uke til neste kamp. Andre blir kanskje mer forbanna, og atter andre misliker kanskje Vålerenga såpass sterkt at de synes det er fett å ta en telefon til VG når de ser en av spillerne våre med en pils i hånda. Derfor er det jo fullstendig irrelevant hvem det var som tipsa avisene. Det burde kanskje Grindheim også ha tenkt over før han åpna kjeften til en eller annen journalist som har som sitt fremste mål å lage konflikter og faenskap overalt under dekke av å drive med opplysende virksomhet.

Comment

er det noen som ikke er ferdige med det pisset her enda?? legg denne ballen dø da, for helvete!!

terje

Comment

Sitat: Den man, 28 august 2006 19:31 skrev Brandy:

> er det noen som ikke er ferdige med det pisset her enda?? legg denne ballen dø da, for helvete!!

>

> terje

Og hvem er du til å diktere hva som kan og ikke kan diskuteres i forumet? Hvis du ikke liker eller er interessert i debatten kan du jo bare unnlate å delta i den. Litt vel breialt å fortelle andre hva de kan diskutere, med mindre du har noen moderator-rettigheter her. Noe du åpenbart ikke har.

Selv synes jeg det er ganske uinteressant hvem som tipset media. Og hadde det vært Rekdal som hadde nevnt det så hadde han vært i sin fulle rett til det. At Grindheim retter skytset mot Rekdal for en handling han burde ta ansvar for selv er trist og foruroligende. Og hvis ønsket hans var at saken ikke skulle dekkes av media er det heller ikke særlig smart å sørge for at saken får fornyet aktualitet i media gjennom en slikt utspill.

Det er derimot ganske interessant å se gjennom handlinger hvordan det står til med holdningene til gutta. Jeg har sagt mine meninger om det temaet. Dessuten er det vel feil tråd.

Comment

Det positive i dette er at endel av spillerne som har blitt kritisert opp og ned, med rette eller urette svarte for seg på søndag. Av de også Grindheim. La oss håpe at de fortsetter å svare med beina, og det vil jo forhåpentligvis føre til at også vi forumdeltagere kan begynne å konsentrere oss om det som skjer på banen.
                            Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Sitat: Den tir, 29 august 2006 10:22 skrev Saksa:

> Og hvem er du til å diktere hva som kan og ikke kan diskuteres i forumet? Hvis du ikke liker eller er interessert i debatten kan du jo bare unnlate å delta i den. Litt vel breialt å fortelle andre hva de kan diskutere, med mindre du har noen moderator-rettigheter her. Noe du åpenbart ikke har.

Han kan selvsagt ikke diktere noenting, og det kan ikke jeg heller, men nå er vel dette den tredje eller fjerde tråden som handler om dette temaet, det er svært lite nytt som kommer fram og det kan kanskje være på tide å si at nok er nok?

Comment

Working...
                              X