Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Start - Vålerenga 0-2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sosua View Post
    Var vel bare en spiller som utmerket seg med å være skikkelig dårlig igår, og det var Kone. Han burde helt klart få prøve og spille seg i form på annetlaget. Helt meningsløst å slippe innpå en spiller som ikke har noe å bidra med når det står om viktige poeng.
    Man glemmer fort ser jeg. Han er tilbake fra langtidsskade og var gjorde en veldig god figur hjemme mot Sarpsborg. Hva forventer man? At han skal gå inn å herje hver match, eller at man skal gi han gradvis tid til å finne formen?
    *****KREPP ARMY*****
    DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
    Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
      Man glemmer fort ser jeg. Han er tilbake fra langtidsskade og var gjorde en veldig god figur hjemme mot Sarpsborg. Hva forventer man? At han skal gå inn å herje hver match, eller at man skal gi han gradvis tid til å finne formen?
      Ja, han bør få finne formen på annetlaget. Sånn som han fremsto igår har han ingenting på en eliteserie arena å gjøre i det hele tatt. At han gjorde en veldig god figur mot Sarpsborg, er en ganske enorm overdrivelse etter min mening.

Comment

Ja, han bør få finne formen på annetlaget. Sånn som han fremsto igår har han ingenting på en eliteserie arena å gjøre i det hele tatt. At han gjorde en veldig god figur mot Sarpsborg, er en ganske enorm overdrivelse etter min mening.
        På den lille tiden han var innpå kom han til 2-3 sjanser og var frisk i beina. Utfordret og hadde et bra tempo i beina. At du ikke er villig til å gi han nødvendig kamptrening får stå for din regning. Heldigvis ser det ut til at Martin vil gi han tilliten til å komme tilbake i godt gammelt slag. Helt meningsløst å gi han kamper på 2.laget da nivået er så lavt og Vålenga har såpass dårlig/ungt lag at de vil i store deler av kampen forsvare seg. Ser ikke helt det store utbyttet for Kone å spille de kampene.

Dorian Stefan
        *****KREPP ARMY*****
        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
          Men Kone' skuffet igjen, virker slapp, dårlig aggrisivitet, stort set treg. Basert på kampen mot Skeid, vil jeg si at Boa er mer å satse på en Kone'. Kanskje MA bruker han nå for og få han i form?
          Jeg synes Youssuf Koné var bedre enn hva Isaac Boakye var mot Skeid; men hvis du skal basere deg på Skeidkampen, så er det jo Shåresh Ahmadi som skal inn i tilfelle. Jeg tror dog det kan bli litt ungt med både Håvard Nielsen og Ahmadi, selv om begge to er gode ballvinnere og Luton Shelton kan stå for rutina.

Enn så lenge mener jeg at med Mohammed Fellah som spiss fungerte det bedre enn med Koné som spiss. Da Kristofer Hæstad måtte ut i pausa, synes jeg derfor Martin Andresen gjorde en feilvurdering ved å sette inn Koné i stedet for å sette inn Adnan Haidar og la Fellah fortsette som spiss.
          in Absinthia

Comment

Og det at vi avslutter kampen i en slags 541 formasjon har vel heller ikke så mye med det å gjøre tenker jeg.. Kone hadde en tøff jobb der ute i går, den tid vi ønsket å være kompakte bakover og sikre seieren.

Veldig glad Kone får tid på A-laget, er i motsetning til deg sikker på at jo mer tid han får der, jo kjappere blir han den spissen vi håper på. Tviler sterkt på at han kommer kjappere i form ved å spille mer på andrelaget slik som de presterer nå.
            Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
            -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
              På den lille tiden han var innpå kom han til 2-3 sjanser og var frisk i beina. Utfordret og hadde et bra tempo i beina. At du ikke er villig til å gi han nødvendig kamptrening får stå for din regning. Heldigvis ser det ut til at Martin vil gi han tilliten til å komme tilbake i godt gammelt slag. Helt meningsløst å gi han kamper på 2.laget da nivået er så lavt og Vålenga har såpass dårlig/ungt lag at de vil i store deler av kampen forsvare seg. Ser ikke helt det store utbyttet for Kone å spille de kampene.

Dorian Stefan
              Helt enig! Han var positiv når han kom inn på Sarpsborg. Han var direkte svak igår, men Enga sleit litt med å etablere spill, og det går nok litt utover han. Regner med at han får mer spilletid på onsdag.

Comment

God kamp!

Det var en god kamp! Start-spillerne hadde ny-trener-boosten, og hadde fått beskjed om å gå ut og vinne på vilje. Det klarte de ikke, man så at de prøvde, men de klarte det ikke. Det er alltid vanskelig å møte lag som trøkker til litt ekstra, men vi klarte det faenmeg. Det vitner om meget god innsats.

Comment

Originally posted by axelmathias View Post
                  Det var en god kamp! Start-spillerne hadde ny-trener-boosten, og hadde fått beskjed om å gå ut og vinne på vilje. Det klarte de ikke, man så at de prøvde, men de klarte det ikke. Det er alltid vanskelig å møte lag som trøkker til litt ekstra, men vi klarte det faenmeg. Det vitner om meget god innsats.
                  Tja, vi hadde vel en god del flaks også. De hadde en klink i stolpen, vi redda en på streken, og en av fantomredngene til Lars var vel mest flaks, (den han fikk i beinet.)

Comment

Tja, vi hadde vel en god del flaks også. De hadde en klink i stolpen, vi redda en på streken, og en av fantomredngene til Lars var vel mest flaks, (den han fikk i beinet.)
                    Enig, men vi hadde også sjanser til å avgjøre. Hadde Nielsen vært litt kvikkere til beins / litt mer på hugget, hadde han putta på åpent mål. Så det kunne bikka begge veier.

Men jeg står for at Start ønsket å dominere, uten å få det til.

Comment

Originally posted by axelmathias View Post
                      Enig, men vi hadde også sjanser til å avgjøre. Hadde Nielsen vært litt kvikkere til beins / litt mer på hugget, hadde han putta på åpent mål. Så det kunne bikka begge veier.
                      ...eller hadde Shelton holdt igjen pasninga et halvt sekund til, så hadde han vært på åpent mål.
                      in Absinthia

Comment

Ja flaks at benet hans sto igjen mens resten av kroppen var på vei et helt annet sted....

Comment

Originally posted by Flem View Post
                          Hva har du imot Singh egentlig?
                          Du prater så mye piss om han, at noe må det være.
                          Tar dette i tråden om Singh
                          enga4ever

Comment

Working...
                          X