Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Molde 1-2

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Vålerenga - Molde 1-2

Mye bra spill, ikke noe sluttprodukt. Nå er det på tide at Martin skjønner Fellah ikke er noen spiss.

Vi har Boa, vi har Konè, vi har Sid. Ok, det er muligens en grunn til at de ikke spiller utfra hva de viser på trening. Men vi trenger litt muskler på topp. Da er ikke Fellah mannen.

Da er egentlig sesongen over tror jeg. Poengtap hjemme mot Molde var vel det vi minst trengte.

Kan ikke folk være så snill å slutte å snakke om gull!!!

Vi er rett og slett for dårlige, ustabile og ufarlige...

Molde er ikke spesielt gode de heller men jeg tror gullet går til dem og at vi ga dem en gigantisk håndsrekning idag.
    I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Fyyyy så skuffa jeg er nå. Jeg syns vi gjør en god kamp, men Molde hadde en plan som de lyktes ekstremt godt med. I tillegg hadde de banens beste bakerst, noe som gjorde det vanskelig for oss.

At vi savner en skikkelig spiss er det jo ingen som helst tvil om. Når kan Koné spille en hel kamp mon tro?

Snytt for minst en straffe ble vi jo også...

Nødt til å reise oss mot Godset!

Comment

gjennomsyra rævva spill!

Vi er nødt å vinne de gjennstående kampene mot tromsø, molde og rævbk for at dette skal gå noen vei!!

Synd martin starter uten spiss igjen! Kunne vært farlig med koné og shelton på topp på samme tid..
        Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Sesongen er ikke over, men tror vi kan glemme å være top notch i år. Underveis i kampen så sitter jeg med en følelse at vi blir litt Arsenal. Spiller og spiller men skjer lite. Ser veldig forskjell på Molde hvertfall som er livsfarlige når de kommer. I tillegg har vi for mange balltap.

Selger oss i tillegg veldig billig når Molde kommer på sine hurtige overganger. Men skal ikke krisemaksimere heller, jeg ser mye bra hos oss i forhold til tidligere i sesongen.

Avslutter med at Kristoffer Helgerud burde holdt seg til håndballdømming. Forbanna idiot!
          FULL PAKKE!

Comment

Fellah på topp var feil, men basert på det Koné presterte i kveld, så skjønner jeg hva Martin mener med at han trenger mer tid.

Er verre at Bojan sitter på benken, og at dos Santos i det hele tatt er i troppen...

BB: Luton Shelton, tett fulgt av Lars Hirscfeldt.

BV: Dommerjævelen.

LD.
            Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Dette føles veldig gode gamle Vålerenga...godt spill fram til 16-metern, der ballen feies skyhøyt over tverrliggeren.
              Gledelig å se at gutta tør å skyte. Mindre gledelig at de skyter rævva.

Det er ellers verdt å nevne at Bugge Pettersen (fullt fortjent) fikk BB på TV2 med 58%(?)ish av stemmene.

Edit: Ved nærmere ettertanke kunne vel Luton like godt stukket av med BB..
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

+
                Bra spill
                Det beste Luton Shelton har vist i Vålerenga (?)
                Hirschfeld (som alltid)
                Ogude meget god. Mål, gjenvinning og mye bra pasninger

-
                dos Santos
                Koné
                DOMMEREN!!

Neste kamp, takk!

Comment

Tydelig at dommerstanden har snakket seg imellom og funnet ut at vi ikke skal få en jævla straffe i år. Må det trippelmord til før dere talentløse fitter gir oss sjansen fra 16-meters merket?

Kampen idag er ikke så verst, men vi mangler jo det meste fra siste 1/3 delen og inn. Hvorfor MA gang på gang vil spille med en halvskadet Fellah som spiss fra start på bekostning av, vel, spisser, skjønner ikke jeg.

Shelton skapte heldigvis mye kun på farta, men ballbehandlingen er fortsatt svak. Molde kontret oss i senk, og avslørte svakhetene våre big time. All ære til dem, kom dere hjem bønder!

Angan er iferd med å bli et Enga-mareritt. Enda han faen ikke er spesielt god engang.

Skuffet, men vi har fortsatt kamper til gode. Men det er ikke bare bare å måtte slå Godset og TILx2.

Comment

BB - Nordvik.

nei jeg kødder ikke.

Comment

Martin Andresen 1

Er det mulig å gjøre verre bytter i verden!? syns vi var jævla bra før pause og Ogude herja.. så setter han Ogude på kant! og Håvard på topp og inn med en Dawda som ikke har spilt tippeliga siden krigen

Spissdebatten har vel blitt til et ultimatum, signer en spiss som kan sett ballen i nærheten av mål i hvert fall eller ta hatten din å gå

Comment

Originally posted by tipppeliga View Post
                        Martin Andresen 1

Er det mulig å gjøre verre bytter i verden!? syns vi var jævla bra før pause og Ogude herja.. så setter han Ogude på kant! og Håvard på topp og inn med en Dawda som ikke har spilt tippeliga siden krigen

Spissdebatten har vel blitt til et ultimatum, signer en spiss som kan sett ballen i nærheten av mål i hvert fall eller ta hatten din å gå
                        Jeg stusset også litt på dette. Vi spilte en bra 1 omgang, spesielt på slutten og jeg regnet da at vi skulle ut i 100 i andre omgang. Men vi fikk ikke det samme trykket etter disse byttene.

Comment

En ting er at vi ikke scorer mål,, men de målene vi slipper inn i dag er jo rene gavepakker. Først blir Freddy lurt så det holder og på den neste er det en alt for dårlig pasning bakover som gjør bruddet mulig. Freddy gjør flere generaltabber i dag som vi er heldige at det ikke blir mer imot. Hadde vi unngått feil bakover hadde vi vunnet, selv om vi ikke har spisser.
                          ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Originally posted by tipppeliga View Post
                            Martin Andresen 1

enig!! rokkeringa i pausen er en skandale!! ogude herjet sentralt i banen! tror det er der vi taper kampen desverre! og at vi ikke klarer å score på åpent mål, eller alene med keeper...........

Comment

Mye positive ting å ta med i dag.

Vi trilla godt i dag, men vi hadde alt for mange enkle balltap i dag. Å gjerne i de verste posisjonene. Første målet til Angan kunne vi ikke gjøre noe med, greit Dos skulle kanskje falt av, men det hadde vært takk og forvell uansett.

Den andre målet er det også vanskelig å gjøre noe med, for ett treff Angan får. Fra en relativt ufarlig posisjon får han altså banken ballen i mål.

Ellers er det flere gode ting å ta med og vi gjore mye bra i det etablerte og fikk spilt oss til en del avslutninger.

Shelton er livsfarlig, og Gatt fikk kjørt seg så hatten passa. Beste kampen jeg har sett av Shelton så langt, men skulle gjerne sett at han ikke var så ego. Han skal skyte hver gang han drar seg innover, hvorfor kan han ikke for en gangs skyld sentre en gang i blant.

Folk som klager over taktikken med å bruke Fellah på topp synes jeg er rart. Vi har tross alt tatt 3 seiere før denne kampen som også var veldig jevn.

Mange her vil kanskje klage på Koné, men fytti faen jeg tror han kan bli god. Beste jeg har sett av han så langt. Synes han er meget spillbar fremover, god med ball både når det gjelder pasninger små spill men også sterk i kroppen. Det viktigste vi kan se nå er at han kommer til sjanser, selv om folk ser seg fortvilt over at han har skutt dårlig, så kommer han til sjanser. Det er første pri for å få skort mål det, så kommer skudda etterhvert det er jeg sikker på.

Beste kampen jeg har sett av Nilsen så langt i år, bare en klasse redning fra ett mål og utligning

Ogude hadde også en utrolig god kamp i dag. Sterk i gjenvinnings fasen, utrolig kall spiller seg lett ut av trange situasjoner og havner også på scorings listen i dag.

Ellers så synes jeg Singh og Fellah var positive. Problemet i dag var at vi fikk for mange gunstige brudd i mot etter slurv. Doffen hadde ikke sin beste dag på jobb, og surra mye der.

Man merker klart savnet etter en ordentlig midtspiss og goalgetter i dag. Fellah faller som oftest for dypt i innleggs situasjoner og er heller ingen trussel på hode.

Comment

Working...
                              X