Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Molde 1-2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by 2m@s View Post
    En ting er at vi ikke scorer mål,, men de målene vi slipper inn i dag er jo rene gavepakker. Først blir Freddy lurt så det holder og på den neste er det en alt for dårlig pasning bakover som gjør bruddet mulig. Freddy gjør flere generaltabber i dag som vi er heldige at det ikke blir mer imot. Hadde vi unngått feil bakover hadde vi vunnet, selv om vi ikke har spisser.
    mål nummer 2 fra død vinkel, under hardt press, på hel volley, av en spiller som ikke kan skyte!!!

Comment

Helgerud er en dott av en dommer som presterer å gi gule kort til VIF-spillere på situasjoner som Molde slipper glatt unna.
      4.dommer Edvartsen er jo heller ikke til hjelp.
      Klarer sjelden å lese spillet og snyter oss for mange frispark.

Derfor velger jeg å skylde litt på han, selv om veldig mange underpresterer stort i kveld.
      Lars,Shelton og Ogude får godkjent.
      Resten bør hjem å tenke over hva det vil si å spille for stolte Vålerenga.

Man MÅ løpe hjem ved kontringer imot.
      Man MÅ ha 100 % konsentrasjon i pasningspillet.
      Man MÅ fylle på i angrep når man spiller på midtbanen.
      Man MÅ blø for drakta.
      Man MÅ hamre ballen i mål på 100 % sjanser.
      Man MÅ klare å foreta riktige taktiske disposisjoner fra benken.

Et ord må være slagordet på Valle fram til lørdag.
      REVANSJE !!

Syng høyt,syng Vålerenga.
      EVIG VIF

Comment

Tilbake i heimen etter en skuffende Ullevålaffære. Fæl 1 omgang der kun Lars og Luton ser ut til å skjønne at det er kamp. Vi spiller uten spiss, men har en grisegod venstre kant/ving. Bare så synd han ikke kunne rundet en lyktestolpe med ball. Med den fartaa kunne det blitt farlig og hvis midtbanen i tillegg hadde giddet å løpe etter kunne det blitt jævlig bra. Heldigvis skjønte Fegor etterhvert at det var kamp også og vips viste han at det ikke bare er forsvarsspiiller som kan lage mål i år.
        2 omgang:bra første 15, rokeringer på laget. Men hva hadde Luton drevet med i pausen? Kom ut på banen tommere enn rognpåsan til ektemannen til Jenna Jameson. Fegor på høyre kant. Det trekket tror jeg ingen på laget hadde fått vite om for han ble konsekvent ikke brukt. Bytte av spillere: stort sett ræva innhopp. Omtrent powerplay i 2 omgang, men med bevegelse foran ballfører på linje med det man ser på byens eldresentre etter en god runde med fyrstekake var det bare å vende nesa hjem med 0 i sekken.

Lars: 8/10: Jevnt over bra, noen klasseredninger
        Dos: 5/10: Noen gode involveringer, en del rusk
        Muri: 5/10: Samme som Dos
        Stefan:6/10: en del feilpass, men når medspillere stort sett gjemmer seg forover på banen blir det gjerne sånn.
        Nordvik:7/10: God fart, hard jobbing defensivt.
        Hæstad: 5/10: Kom seg utover i 2 for så å kløne det til en del mot slutten
        Fegor; 6/10: Fint mål, burde lagd et til, krutt i skoa, men blir ikke brukt i 2 omg.
        Singh: 2/10: Treig-treig-treig. Og jeg som alltid har forsvart gutten....
        Håvard N: 4/10: mye jobbing, men det blir så jævla lite ut av det.
        Luton: 7/10: 8 for 1 omg, -1 for andre
        Fellah: 2 1/2 / 10: Synes oppriktig synd på'n. Han er ike spiss og veit det sjøl.

Bojan: 5/10: bra dødballer stort sett, virket nesten overtent.
        Konè: 2/10.Har vi fått oss kone på postordre fra Romania? Skuddvillig i det minste, fullstendig ute av kampform.
        Leigh: 1/10: Sorry Dawda, mulig G15 kunne trengt deg i Norwaay Cup, skjønt jeg tviler.

Til slutt: Dommertrioen: De klarte seg jo fint. Åpenbart en trio som var hentet fra gata uten kjennskap til spillet. Ikke verst å huske å blåse i fløyta, dele ut noen kort her og der OG passe tiden samtidig, og alt det mens man løp rundt i litt knappe klær (gjaldt særlig hoveddommer). Spøk til side: Makan til vits. Måtte de ALDRI dømme en fotballkamp igjen!!! Møkkamenn!!!!!!!!
        Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
          Tydelig at dommerstanden har snakket seg imellom og funnet ut at vi ikke skal få en jævla straffe i år. Må det trippelmord til før dere talentløse fitter gir oss sjansen fra 16-meters merket?
          Vel talt!
          Vurderte for en gangs skyld seriøst å starte etter-kamp surfingen på forum for fåreskaller nettopp på jakt etter denslags...

Comment

Marginer imot i dag + at vi ikke er dyktige nok. Kjipt tap mot et bra Molde-lag.

Enig med det noen skriver over her. Å sette Ogude ut på kant er så misbruk. Han går fra å være sjef på banen og en kvalitetsspiller, til å bli en anonym og mindre god spiller på kanten.

Shelton får haugevis av rom i dag, og resten av gutta er forholdsvis flinke til å finne han i disse rommene. Ser mange skryter av Shelton i dag, og joda han skaper jo mye. Men ærlig talt, han får jo en motorvei i gavepakke store deler av kampen, og burde egentlig utnyttet det mye bedre enn han gjør etter min mening. Skal også sies at han faktisk møter en back som er like rask som han idag.

Konè er langt unna der han skal være. Men iallefall positivt at han kommer til sjanser, selv om avslutningene i dag er håpløse.

Kampens dårligste i dag er vel egentlig oss på tribunen. Hvis poenget med supportere skal være å løfte laget fram på banen og til suksess, er det faen meg ikke rart at vi ligger under til pause. Folk bør gå i seg sjæl!

Comment

Bojan startet på benken idag fordi han fikk en føling i lysken på tirsdagens trening. Shelton haltet ut så det var nok derfor Dawda kom inn. Dawda spilte en møkkakamp btw! Kone kommer seg. Får han terpa på skuddene sine så kan han bli en hit på høst sesongen.

BB: Bugge

BV: Dommerentrioen

Comment

Dawda var outstanding i dag i forhold til forrige rekruttkamp.

Ellers hadde det vært morsomt å oppleve straffe på Ullevaal igjen.

Comment

http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...k-3529275.html

Snytt for straffespark ?

Selv om Helgerud var en skandale,ble vel Shelton felt utenfor 16 meteren?
                  (Frisparket hadde vi scora på)
                  EVIG VIF

Comment

synes stemninga var veldig bra jeg,men jeg sto et sted hvor alle rundt meg er med,kanskje det ikke var bredde i synginga

Comment

MØKKADOMMERTRIO!!

Inkonsekvente søpppel-gjeng!!, Ikke-ferdig-avrusa-b-sorterte byttinger!!, Lavpanna amøber med iq lavere enn antall fingre dem klarer å telle til på en god dag!!. Alkohol sein- og tidlig-skada arbeidsmarkedstiltaks-mislykka folk som strøyk på alt i barnehage, Søndagskolen, speidern og svømmeknappen for ikke å snakke om skolen!!
                      Vandrenede trumf-argumenter for videodøming men med don Sepp Blatter og don Yngve Hallén som sine høye og korrupte beskyttere!!... Råtne egg, råtne epler, råtne huer med total gjennomtrekk mellom øra døgnet rundt!!
                      B L Æ H!!

Helgeruds verste dag på jobben!
                      Og: NOT enuff said - please fortsett!

Comment

Originally posted by maestro View Post

Lars: 8/10: Jevnt over bra, noen klasseredninger
                        Dos: 5/10: Noen gode involveringer, en del rusk
                        Muri: 5/10: Samme som Dos
                        Stefan:6/10: en del feilpass, men når medspillere stort sett gjemmer seg forover på banen blir det gjerne sånn.
                        Nordvik:7/10: God fart, hard jobbing defensivt.
                        Hæstad: 5/10: Kom seg utover i 2 for så å kløne det til en del mot slutten
                        Fegor; 6/10: Fint mål, burde lagd et til, krutt i skoa, men blir ikke brukt i 2 omg.
                        Singh: 2/10: Treig-treig-treig. Og jeg som alltid har forsvart gutten....
                        Håvard N: 4/10: mye jobbing, men det blir så jævla lite ut av det.
                        Luton: 7/10: 8 for 1 omg, -1 for andre
                        Fellah: 2 1/2 / 10: Synes oppriktig synd på'n. Han er ike spiss og veit det sjøl.
                        Syns du er utrolig hard med Singh og Fellah her.. Syns begge gjorde en ganske god kamp.

Comment

Hold hodet høyt!

Etter å ha blåst ut mot dommeramøbene x3, må jeg si at jeg IKKE føler at vi er slått ut medalje- og gullstriden.

FOR: VI TAPTE IKKE FOR ET BEDRE LAG!!

Vi tapte mot et ca. like bra lag - OG mot en lite bra (for å si det veeldig pent) dommertrio.

Molde er et bra lag - det beste jeg kan huske at vi har spilt mot i år. Men vi er ikke dårligere enn dem.

Hold hodet høyt!

Comment

Originally posted by Bojan View Post

Snytt for straffespark ?

full eller?? mulig du var ironisk, men klarer ikke se det....

Comment

Originally posted by Moa91 View Post
                              Kone kommer seg. Får han terpa på skuddene sine så kan han bli en hit på høst sesongen.
                              dette er jeg helt enig i. Han er den eneste spillern i dag som klarer å skaffe seg rom til å avslutte.. hadde han bare hatt venstrefoten til Fellah
                              ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Originally posted by Bojan View Post

Snytt for straffespark ?

Han blir felt innenfor. Soleklar straffe:

Comment

Working...
                                X