Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Molde 1-2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by vegas View Post
    full eller?? mulig du var ironisk, men klarer ikke se det....
    Har ikke sett det på tv,men fra min plass på stadion så det ut som utafor streken.
    Hvis den var klart innafor så legger jeg skylda for tapet på Helgerud fra Tranby
    EVIG VIF

Comment

Dommer Helgerud, ødela kampen for oss, hadde det vært en annen dommer og vi hadde hett RBK kunne vi faktisk fått 2 straffer... å vi har spisser som ikke Scorer.. er så forbanna nå, roer meg sikkert ned...

Positivt: enga er KLART best

Negativt: Vi mangler spisser som Scorer Mål

Fader altså..

Takk for meg..

ÆRE VÆRE VÅL`ENGA!!

Håper på Ketchupeffekt mot Godset.....
      Ære Være Vål`Enga

Comment

Jaja, snytt for straffespark osv., men at Koné og Ogude bommer på de to monstersjansene i andre er helt utrolig. Koné er langt i fra noen toppspiss akkurat nå.

Comment

3 ting som er feil:

1) Forsvar som gjør støter enten forsent eller for kjapt. Begge baklengs var slike.

2) Tippeligaens minste spiller som spiss. Martin må da skjønne at dette IKKE går?

3) Bevegelse på topp fra en spiss som er i form og kan ta løpene eller spille det veggspillet som konstant enkelte legger opp til.

Comment

Originally posted by Stian96 View Post
            Syns du er utrolig hard med Singh og Fellah her.. Syns begge gjorde en ganske god kamp.
            Helt enig, syns Fellah og Singh virkelig begynner å komme seg. De kommer bare til å bli bedre og bedre utover, så det lover bra!

Fegor Ogude var vår beste syns jeg, han spiller med en helt utrolig ro. Og spiller utrolig mange smarte og bra pasninger. I tillegg til det er han råsterk i duellene. Det eneste negative var at han skulle skåra ett til, i tillegg hadde han noen fantastisk dårlige skudd.

Shelton var også veldig bra, men han bør se sine medspillere av og til...

Nordvik gjorde også en god figur, bortsett fra noen taklinger som var livsfarlige.

Om kampen generelt så syns jeg det var en ganske bra kamp av oss. Starten av første var helt håpløs, men syns vi spilte mye bra fotball utover. Dessverre så uteblir skåringene, og som Martin sier så sliter vi i den avsluttende fasen. Men det tror jeg kommer etterhvert. Vi fortjente hvertfall 1 poeng idag, men vi har vel fortsatt noen kamper å gå på i forhold til noen av lagene, og vinner vi de så er vi bare 3 poeng bak Molde. Det er fortsatt muligheter! Vi taper aldri!

Foressten er det bare meg, eller klarer vi ikke komme til innlegg fra kanten når Kone er på banen?

Comment

Fy faen så frustrerende. Jeg TROR vi egentlig gjør en god kamp, vi har mange feite sjanser, flere enn Molde, men er ineffektive som faen. De er farlige på sine kontringer, vi selger oss tidvis som horer bak der.

Tidvis sitter spillet veldig bra, Molde henger ikke med i 2.omgang. Vi burde klart poeng her. Faen ta.

Vil trekke fram Singh, Fellah og Shelton idag. Shelton gjør så jævla mye riktig, han skaffer seg selv enorme muligheter ut av intet, men avslutningene......

Tar med Ogude også selvsagt. Fyren er sjef når han ikke misbrukes.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post

Mange her vil kanskje klage på Koné, men fytti faen jeg tror han kan bli god. Beste jeg har sett av han så langt. Synes han er meget spillbar fremover, god med ball både når det gjelder pasninger små spill men også sterk i kroppen. Det viktigste vi kan se nå er at han kommer til sjanser, selv om folk ser seg fortvilt over at han har skutt dårlig, så kommer han til sjanser. Det er første pri for å få skort mål det, så kommer skudda etterhvert det er jeg sikker på.

.
                Støtter deg her.
                Synd med avslutningene hans i dag,men jeg synes han er bra på
                å plassere seg riktig.
                Jeg tror kone kommer til å score mye for oss.

Comment

Originally posted by Johannes View Post
                  synes stemninga var veldig bra jeg,men jeg sto et sted hvor alle rundt meg er med,kanskje det ikke var bredde i synginga
                  Sto 3-4 meter til venstre for Ikaros og der er det nitrist stemningsmessig. Er kun ved Ikaros og rett rundt, en smal stripe oppover på tribunen bak dem og Sirkus og rett rundt dem det er virkelig god stemning.

Går du et par meter til side for disse, er det svært få som bidrar. (Finnes selvsagt unntak og all ære til dem) Men det skal sies at man kan oppleve ganske høyt volum der også. Spesielt når Freddy eller Nordvik gjør en feil, eller når dommeren er en blind tulling. Så det finnes potensiale.

Comment

Trener de aldri langskudd på trening? Tidligere i år måtte vi spille oss inn til femmeter før vi i det hele tatt tenkte på å avslutte. I dag var det noen flere skudd, men de gikk jo himmelhøyt over.

Jævlig surt tap. Molde kan først og fremst takke keeper og dommer for at de vant. Det bekymrer meg også at vi ikke tar hjemmepoeng. Enda mer bekymrer det meg at vi ikke scorer spillemål. Corner i dag, cornere sist mot Start.

Comment

Mye positive ting å ta med i dag.

Vi trilla godt i dag, men vi hadde alt for mange enkle balltap i dag. Å gjerne i de verste posisjonene. Første målet til Angan kunne vi ikke gjøre noe med, greit Dos skulle kanskje falt av, men det hadde vært takk og forvell uansett.

Den andre målet er det også vanskelig å gjøre noe med, for ett treff Angan får. Fra en relativt ufarlig posisjon får han altså banken ballen i mål.

Ellers er det flere gode ting å ta med og vi gjore mye bra i det etablerte og fikk spilt oss til en del avslutninger.

Shelton er livsfarlig, og Gatt fikk kjørt seg så hatten passa. Beste kampen jeg har sett av Shelton så langt, men skulle gjerne sett at han ikke var så ego. Han skal skyte hver gang han drar seg innover, hvorfor kan han ikke for en gangs skyld sentre en gang i blant.

Folk som klager over taktikken med å bruke Fellah på topp synes jeg er rart. Vi har tross alt tatt 3 seiere før denne kampen som også var veldig jevn.

Mange her vil kanskje klage på Koné, men fytti faen jeg tror han kan bli god. Beste jeg har sett av han så langt. Synes han er meget spillbar fremover, god med ball både når det gjelder pasninger små spill men også sterk i kroppen. Det viktigste vi kan se nå er at han kommer til sjanser, selv om folk ser seg fortvilt over at han har skutt dårlig, så kommer han til sjanser. Det er første pri for å få skort mål det, så kommer skudda etterhvert det er jeg sikker på.

Beste kampen jeg har sett av Nilsen så langt i år, bare en klasse redning fra ett mål og utligning

Ogude hadde også en utrolig god kamp i dag. Sterk i gjenvinnings fasen, utrolig kall spiller seg lett ut av trange situasjoner og havner også på scorings listen i dag.

Ellers så synes jeg Singh og Fellah var positive. Problemet i dag var at vi fikk for mange gunstige brudd i mot etter slurv. Doffen hadde ikke sin beste dag på jobb, og surra mye der.

Man merker klart savnet etter en ordentlig midtspiss og goalgetter i dag. Fellah faller som oftest for dypt i innleggs situasjoner og er heller ingen trussel på hode.
                      Får vel bite i det sure eplet og innrømme at jeg er enig i alt du sier her. Rett og slett.

Comment

Originally posted by -Christer- View Post
                        Sto 3-4 meter til venstre for Ikaros og der er det nitrist stemningsmessig. Er kun ved Ikaros og rett rundt, en smal stripe oppover på tribunen bak dem og Sirkus og rett rundt dem det er virkelig god stemning.
                        Et spørsmål: Hva er "god stemning" i dine øyne?

Comment

Folk som klager over taktikken med å bruke Fellah på topp synes jeg er rart. Vi har tross alt tatt 3 seiere før denne kampen som også var veldig jevn.
                          Du skriver sjøl årsaken til at blant andre jeg synes dette er et dårlig trekk:
                          Man merker klart savnet etter en ordentlig midtspiss og goalgetter i dag. Fellah faller som oftest for dypt i innleggs situasjoner og er heller ingen trussel på hode.
                          Det blir som å spille med to offensive midtbanespillere og ingen spiss, og det er jo nettopp det vi gjør.

Ellers er jeg enig i mye av det du skriver.

Comment

ser fortsatt at noen tror på Gull i år, ser det som lite sannsynnlig, da jeg ser på tabellen noen som kan oppmuntre meg??

om vi taper mot Godset, slår jeg av tlf, og pc i en måned fremover, bor ikke sa langt unna drammen, og de hersens godset supporterne er så tøffe i trynet om dagen at det er tragisk...
                            Ære Være Vål`Enga

Comment

Om jeg husker riktig måtte vi vel vente helt til 2. august mot Start i fjor før vi fikk straffe i forrige sesong. Regner med at vi må vente minst like lenge i år.

Comment

Håper Haidar får sjansen til å starte en kamp snart. Ikke at vi mangler midtbanespillere, men vi mangler folk som kan score mål. Haidar må da ha det hardeste og beste skuddet av samtlige i klubben? Skulle også ønske Bojan fikk mer spilletid i dag av samme årsak, han er en konstant trussel. Litt skuffende at Ogude ikke har bedre skudd, han har det meste annet og en nesten komplett spiller.

Det er også merkelig å tenke på alle som klagde på at Berre ble brukt som midtspiss tidlig i sesongen. Han har det meste som skal til for å gjøre en god jobb på topp: spillbar, kommer seg til sjanser, spiller frem andre, scorer mål. Får håpe Kone får dreisen på skuddene etter hvert, men jeg begynner å bli lei av å bare håpe...

Comment

Working...
                                X