Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: VIF - Godset 2-2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lei nå

Hvor er super Singh og Super Fellah? Hvor er midtforsvareren som faktisk klarer å holde følge med en spiss med ballen i beina? Hvor er en spiss som scorer 15+ mål i serien. Hvor er treneren som skal lede oss til gull.....

I år hadde vi sjansen. Se på jubelen etter 2-1. Gutta vil, desverre evner vi ikke.

Comment

Surt å miste seiern på overtid. Gutta må skjerpe seg mye mer hvis vi i det hele tatt skal ha sjansen til å havne på øvre halvdel av tabellen.

Men var det noen andre enn meg som merka at Adam Larsen Kwarasai sang med på flere vålerenga sanger?

Comment

Originally posted by Dybings View Post
        Hvor er super Singh og Super Fellah? Hvor er midtforsvareren som faktisk klarer å holde følge med en spiss med ballen i beina? Hvor er en spiss som scorer 15+ mål i serien. Hvor er treneren som skal lede oss til gull.....

I år hadde vi sjansen. Se på jubelen etter 2-1. Gutta vil, desverre evner vi ikke.
        I mine øyne leverte Singh en klassekamp.

Comment

Er så utrolig forbannet, enda! Tror aldri jeg har opplevd så mye trøkk etter at dommeren har blåst av før.. Trøkk rettet mot dommeren!

I dag følte jeg meg skikkelig bortdømt! Var så sint i sted at jeg fikk en kanonhodepine og fant ut at jeg dro hjem i stedet for å drukne mine sorger

Ser ut til at både Koné sin og godset sin kunne vært annullert, men engasupporter som jeg er, så føler jeg at godset sin var mye mer klar enn Koné sitt.

Det er helt i orden å være rævva dommer, men da får'n faen meg være jevnt over rævva, i stedet for å dømme i hist og pist uten mål og mening. Godt at jeg ikke skal på jobb før på torsdag, for jeg tviler på at jeg er blid før den tid!

Nå har gutta somlet vekk minst 3 poeng ekstra, noe som har slått oss ut av gullkampen. En seier til Molde og Tromsø i morra (i dag), så er vi antageligvis ute av det. Synd å si det, men disse to kampene vi hadde nå, små matchballer, kom litt for tidlig.

Har forøvrig endret mening. Det er ikke Vål'enga som har gitt med grå hår. Det er de forbanna fisefine rævva dommerne vi har i Norge. Å, som jeg ønsker meg utenlandske dommere i Norge!
          Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Vår egen skyld...

At vi faktisk irriterer oss over en filleduell (1 av 20 hver kamp) hjelper ingen av oss.. Dette tapet var det VI og ikke dommeren som sørget for.

Hvorfor Freddy begynner å rygge på 1-1 scoringa skjønner jeg ikke, fordi han rygger ETTER at innlegget er slått og har derfor tid til å forutse ballbanen og forstå at det er mannen foran meg jeg må sette ut og ikke de bak meg.....

Hvorfor må Fellah forsøke å drible seg ut av egen halvdel når ALLE spillerne til godset er i vår 16meter...? Hvorfor ikke være kald og kynisk når det er igjen 20 sekunder...

Hvorfor Fellah som åpenbart er langt unna toppformen starter og fullfører hver eneste kamp for oss, til tross for et snitt på 8 FARLIGE balltap hver kamp skjønner jeg heller ikke...

Haidar viste en ro i spillet i dag, Fellah og Singh denne sesongen ikke har vært i nærheten av. Hvorfor ikke starte med han og la fellah komme inn, både for å ha friskere bein enn motstanderne og ikke minst ha større muligheter for å spille på seg selvtillit?

Hvorfor har vi ikke startet med en BOA før? Om han mister mye ball, ikke har farten inne, skyter for ofte, svak i lufta og dårlig kondis så er han allikevel mye farligere enn alle alternativene vi har...

Martin sin opptreden på MAX etter kampen begynner å ligne på Reka i tiden før han offentlig ikke gadd å reise rundt i landet å bli pissa på mer...

Til slutt vil jeg hylle Berre, for en mann, for en legende!!
            Vålerenga blir ikke i form etter ferien, Vålerenga blir i form når Berre orker en hel kamp...
            -pat-

Comment

Merkelig at ingen har nevnt at Freddy blir dyttet av sanko med to strake armer et halvt sekund før han header ballen i mål?
              Og som en annen her sa, at vi ikke fikk straffe når Ogude ble meid ned er et spørsmålstegn.
              Forsvareren skjærer inn, ser kun på mann - ikke ball.
              Så repriser av de to situasjonene om og om igjen.
              Hva målet til Kone skal bli annulert for tror jeg ingen her skjønner, bortsett én

Comment

[QUOTE=Vader;253766]
                Originally posted by ice69 View Post
                Pisspreik.

I stedet for automatisk å legge skyld på Dos når ting går på trynet kunne du ta ti sekunder å se på de situasjonene du påstår du vet noe om. Det er Strandberg som er bakerst og opphever offside på Moldescoringen, og på 1-1 i dag er det ikke lett å være Dos, for å si det pent. Hva mener du han skal gjøre? QUOTE]

Det han skulle gjort er å fortsatt å fulgt Sankoh til ballen hadde havnet i feltet. Da hadde scoringen kanskje ikke blitt noe av.
                Han burde altså market den av de tre spillerne som fikk ballen? Genialt, det har sikkert ikke Dos tenkt på. Send han en sms om det, du.

Men vi er hjertens enige om at hele forsvaret suger endetarm i denne kampen.

Comment

Sælen blåste stykker denne kampen med absurd blåsing for absolutt alle dueller og det gjør det ekstremt vanskelig å svelge at det ikke ble blåst i forkant av 2-2 målet.

Kampen har vel terningkast 1. var Haidar nær ballen i det hele tatt? Boa liker ikke å løpe. Fellah, hva kan man si, hva har skjedd? Shelton må jo kunne fremvise blod og knotte-avtrkk i leggen i tre kopier før han får frispark.

Nordvik er blitt mye bedre fra starten av sesongen. Ogude stødig BB. Singh starta bra. Gode innhopp av Kone og Berre.

I dag mista jeg trua på gull, medalje ser tungt ut om vi fortsetter å tape så mye ball (Fellah).

Comment

Angrep er beste forsvar

Det er lett å klage påforsvaret, men hadde vi vært så gjennombruddsfarlige som i fjord hadde det aldri blitt et problem. At vi har ballen mye tar ikke selvtilliten til motstanderne lenger, de har lært leksa. Fem i rompa tar selvtitten fra hvem som helst.

Comment

Originally posted by independent- View Post
                      Strandberg serverer Berget en lekker gjennombruddspasning som han vanligvis setter i mål. Dette er IKKE bra, gutter. Hadde vi møtt et bedre lag ville vi blitt straffet hardere.
                      Det var Muri.

Syns vi forøvrig spiller en bra kamp. Defensivt dessverre ukonsentrert igjen, men offensivt starter spillet å gli bedre.

Dommeren om mulig enda dårligere enn han mot Molde. Nordvik nok en gang flass. Vi er nødt til å hente in et par backer nå.

Dorian Stefan
                      *****KREPP ARMY*****
                      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
                        Det var Muri.

Syns vi forøvrig spiller en bra kamp. Defensivt dessverre ukonsentrert igjen, men offensivt starter spillet å gli bedre.

Dommeren om mulig enda dårligere enn han mot Molde. Nordvik nok en gang flass. Vi er nødt til å hente in et par backer nå.

Dorian Stefan
                        Så på TV2 nyhetskanalen at Trabzonspor fulgte Muri på kampen igår. Det passet bra at han hadde en av sine dårligste kamper siste årene. Muri er en viktig person i forsvarsrekke
                        +++

Comment

Originally posted by FrodeAS View Post
                          Så på TV2 nyhetskanalen at Trabzonspor fulgte Muri på kampen igår. Det passet bra at han hadde en av sine dårligste kamper siste årene. Muri er en viktig person i forsvarsrekke
                          Ja, det var bra det kom noe bra ut av det. Jeg mener også vi trenger en back up for Strandberg og Muri bak der. Krise hvis en av de blir skadet, da vi ikke har noen kvalifiserte til å ta over.

Veldig usikker på om vi har bra nok back up på keeper plass også.

Dorian Stefan
                          *****KREPP ARMY*****
                          DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                          Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Det er ikke dommerens feil at vi er så amatørmessige og lar godset stå med 3 spillere alene i 16 metern sluttminuttet. Slikt skal bare ikke skje i en så avgjørende kamp, vi har nå vist gang på gang at vi ikke klarer å ha press på oss, og avgjøre viktige kamper, trist

Vet ikke helt hva jeg skal si, men det tok MA 15 kamper før han forstod at vi skulle starte med en spiss, gratulerer, fantastisk manager arbeid

Boa og Ogude viste igjen at de spiller bra sammen, og da blir vi mer farlige. Håper vi slipper å se noe mer Fellah spiss piss nå. Godt og se som fler her på forumet har skrevet, at Boa og Kone burde ta en omgang hver, og i går skjedde det, og vi gjorde det bra. Det var forsvaret vårt (nok en gang) som sviktet.

Jeg siterer kommentatoren på MAX ertter 25min
                            "Singh med nok et ball tap"
                            Så med Hæstad og Bojan tilbake mot Tromsø, blir dette bra. For Tromsø mangler Rush og Høgli, så her lukter vi endelig seier
                            enga4ever

Comment

Bra kamp

Bra kamp, bra spilt. Synd med det siste målet til godset, men da tenker jeg spillerene har lært leksa si. Vi tar neste kamp!

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
                                Det er ikke dommerens feil at vi er så amatørmessige og lar godset stå med 3 spillere alene i 16 metern sluttminuttet. Slikt skal bare ikke skje i en så avgjørende kamp, vi har nå vist gang på gang at vi ikke klarer å ha press på oss, og avgjøre viktige kamper, trist

Vet ikke helt hva jeg skal si, men det tok MA 15 kamper før han forstod at vi skulle starte med en spiss, gratulerer, fantastisk manager arbeid

Boa og Ogude viste igjen at de spiller bra sammen, og da blir vi mer farlige. Håper vi slipper å se noe mer Fellah spiss piss nå. Godt og se som fler her på forumet har skrevet, at Boa og Kone burde ta en omgang hver, og i går skjedde det, og vi gjorde det bra. Det var forsvaret vårt (nok en gang) som sviktet.

Jeg siterer kommentatoren på MAX ertter 25min

Så med Hæstad og Bojan tilbake mot Tromsø, blir dette bra. For Tromsø mangler Rush og Høgli, så her lukter vi endelig seier
                                boa og ogude spilte bra sammen?? ogude var bra ja,men boa må jo være dårligere en flo og lange tilsammen!!

forsvartet?? se det en gang til du! strandberg har mann, nordvik har mann, muri har mann, hvor mange skal de ha hver????? alle midtbanespillera er jo på vei ut for VI HAR BALLEN, men så driter jo fellah seg så jævelig ut!!

ps synes singh var jævelig bra igår imotsetning til mange andre!!

Comment

Working...
                                X