Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: VIF - Godset 2-2

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: VIF - Godset 2-2

Skyt meg. Skyt meg nå.

Nå er jeg direkte lei av å bli bortdømt...

Comment

Å si at det er dommeren sin feil blir galt. Han kunne annulert Koné sitt mål, men også Godset sitt. Når han gav angripende laget fordel begge gangene er det ingenting å klage på. Det som er for jævlig er at vi faen meg gir bort mål på overtid i begge omgangene, og at vi sikkert bommer på 70% av passningene. Så jævla skuffende at jeg har ikke ord

Comment

Originally posted by Septiktank View Post
        Å si at det er dommeren sin feil blir galt. Han kunne annulert Koné sitt mål, men også Godset sitt. Når han gav angripende laget fordel begge gangene er det ingenting å klage på. Det som er for jævlig er at vi faen meg gir bort mål på overtid i begge omgangene, og at vi sikkert bommer på 70% av passningene. Så jævla skuffende at jeg har ikke ord
        Nå har ikke jeg sett det i reprise, bare fra 228 en gang. Så jeg må nesten bøye meg i støvet dersom begge kunne vært annulert..

Comment

Jeg syns ikke dette var helt håpløst. Ja, vi gir bort kampen, men:
          Nordvik var solid på backen
          Bruk av en skikkelig spiss (Boa/Koné) ga oss et oppspillspunkt som gjorde oss farligere fremover
          Berre fikk noen minutter, nok til å vise at noe skjer med laget når han er på banen, men ikke lenge nok til at vi fikk sett et skikkelig hoftefest

Surt å gi bort poeng, men jeg syns likevel vi gjorde en god kamp. Godset scoret på sin første sjanse i 45. min, og de hadde ikke noe særlig å by på før Berget kom på banen, da fikk vi mer å tenke på hjemover

Comment

Vi taper poeng i denne kampen pga:
            Dos. Se på 1-1 målet. Han mister mannen sin totalt og lar han stå umarkert og score.

Ja vi blir bortdømt av dommeren i Nordvik situasjonen, MEN, hvor mange Godset spillere står der hvor ballen detter ned? 3 stykker. Hårreisende forsvarsspill og totalt unødvendig av forsvarere og øvrige spillere som SKAL jobbe hjem når kampen er i en helt avgjørende fase. Greit å pese Muri sin klarering, men her må andre også ta ansvar.

Forsvarsspillet vårt var tragisk i dag. I tillegg til dette hadde Muri nesten en målgivende til Berget og Dos Santos prøvde nesten det samme etter 2-2 målet.

Benk Dos til neste kamp. Han opphevde offisden på Moldes første mål og glapp markeringen på 1-1 i dag + nesten syndebukk også i dag.

Comment

Kanskje mitt bitreste poengtap siden Sogndal-kampen for 11 år siden.

Å være VIF-supporter for livet er ikke en dans på roser.
              Nå trenger jeg en mental "makeover" resten av helga for å komme til meg sjøl igjen.

Er det rart vi drekker ?

Svikter aldri deg.
              EVIG VIF

Comment

Originally posted by Vader View Post
                Dos. Se på 1-1 målet. Han mister mannen sin totalt og lar han stå umarkert og score.

Ja vi blir bortdømt av dommeren i Nordvik situasjonen, MEN, hvor mange Godset spillere står der hvor ballen detter ned? 3 stykker. Hårreisende forsvarsspill og totalt unødvendig av forsvarere og øvrige spillere som SKAL jobbe hjem når kampen er i en helt avgjørende fase. Greit å pese Muri sin klarering, men her må andre også ta ansvar.

Forsvarsspillet vårt var tragisk i dag. I tillegg til dette hadde Muri nesten en målgivende til Berget og Dos Santos prøvde nesten det samme etter 2-2 målet.

Benk Dos til neste kamp. Han opphevde offisden på Moldes første mål og glapp markeringen på 1-1 i dag + nesten syndebukk også i dag.
                Helt enig. 3 Godset spillere har hele høyresiden alene på 2-2 målet. Hvor Faen var Nordvik og Strandberg
                Hele laget sliter og jobber ikke hjem, da går det rett i dass.
                Dø for Enga er det bare supportere som gjør.
                I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Allright. Halvannen time siden kampslutt. Jeg får prøve å komme med noe litt mer konstruktivt.

Alt i alt: Godkjent minus. Jeg syns vi tidvis er gode fremover, men som vanlig er det farlig hver gang motstanderen kommer mot vårt mål. Jeg savnet Hæstad idag, jeg tror vi hadde vunnet med han.

Forsvarspillet vårt idag er en katastrofe av dimensjoner. Muri driter seg ut på utligninga, og er ikke den sjefen jeg vil han skal være. Freddy misser markering på 1-1 scoringa, det er virkelig utilgivelig. Strandberg serverer Berget en lekker gjennombruddspasning som han vanligvis setter i mål. Dette er IKKE bra, gutter. Hadde vi møtt et bedre lag ville vi blitt straffet hardere.

Offensivt er det bra, bortsett fra siste del av første omgang og første del av andre. Det dabber litt av til tider og det er ikke noe skikkelig punch. Jeg mener Singh spiller sin klart beste kamp for året, han er overalt og tidvis leker han seg med Godset sine sentrale. Ogude leverer også en god kamp. Fellah vil mye og har en del farlige dødballer, men jeg skulle gjerne sett Bojan ta de idag. Vi bør skape mer når vi har så mange cornere.

Godset er et lag vi skal slå. Jeg er skuffet, men Tromsø-kampen er viktigere ettersom de er en gullkandidat. Og så får jeg legge til at det var orgasmisk å se Yssouf smelle inn 2-1. Det betydde mye for han.

Comment

Vi blir bortdømt av han stygge horedommeren hele kampen. Vi fikk 3 gule kort, bønda fikk 0 i en kamp som ikke var i nærheten av å være stygg. Go figure. Dommerstanden i Norge fortjener pest og kolera hele gjengen.

Så er det jo bedritent av oss å gi bort et mål på overtid av hver omgang. Spillemessig var vi bra, men vi skulle selvfølgelig ha scoret mer enn to mål. Men effektiviteten vår suger balle, og det hjelper ikke at TIL-supportere uten peiling (jevn kamp my ass) kommer inn hit for å hovere.

Da var det takk og farvel med gullstriden for i år. Skal vi forsøke å unngå nedrykksstriden da boys?

Ogude var stor igjen, hyggelig med Konès første Enga-goal, Fellah skulle aldri fått fullføre kampen når han begynner å kødde og rote allerede tidlig i 2.omgang. Men har man klippekort, så er det fritt fram. Boakye og Haidar var begge godkjent pluss. Berre på landslaget!

Og resten av verden kan dra til helvete

Comment

Originally posted by Jepp View Post
                      Helt enig. 3 Godset spillere har hele høyresiden alene på 2-2 målet. Hvor Faen var Nordvik og Strandberg
                      Hele laget sliter og jobber ikke hjem, da går det rett i dass.
                      Dø for Enga er det bare supportere som gjør.
                      For å pirke litt. Nordvik kan strengt talt ikke lastes her da han ble dytta ned sekundet i forkant og lå nede for telling nesten da Godset scora, men noen andre burde vært der ja.

Comment

For å pirke litt. Nordvik kan strengt talt ikke lastes her da han ble dytta ned sekundet i forkant og lå nede for telling nesten da Godset scora, men noen andre burde vært der ja.
                        Han skulle aldri blitt dytta fordi han aldri skulle vært der han var. Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagiisk forsvarsspill. Amatører.
                        I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Herregud hvor latterlig!! Vi har ikke råd til å gi bort sånne poeng hvis vi skal ha ambisjoner om toppen.. Nå må Tromsø slåes uansett. Men laget er på riktig vei i forhold til hva vi har vist tidligere denne sesongen! Så jeg forholder meg positiv, og har fortsatt troen på gull(hvis vi slår Tromsø selvfølgelig)..

Comment

Originally posted by anderan View Post
                            Jeg syns ikke dette var helt håpløst. Ja, vi gir bort kampen, men:
                            Nordvik var solid på backen
                            Bruk av en skikkelig spiss (Boa/Koné) ga oss et oppspillspunkt som gjorde oss farligere fremover
                            Berre fikk noen minutter, nok til å vise at noe skjer med laget når han er på banen, men ikke lenge nok til at vi fikk sett et skikkelig hoftefest

Surt å gi bort poeng, men jeg syns likevel vi gjorde en god kamp. Godset scoret på sin første sjanse i 45. min, og de hadde ikke noe særlig å by på før Berget kom på banen, da fikk vi mer å tenke på hjemover

sorry meg.. men du må være drita!

Nordvik var ræva sammen med resten av forsvaret- Strandberg er ganske god men maksimalt høy på seg sjæl!
                            Muri er bare høy og klumsete! curlyboii er og vil alltid være ræva! Faen ass! kan ikke annet enn og glede seg til Tromsø kampen

Comment

Synd at du har rett når det gjelder Dos sine defensive kvaliteter for idag var han en terrier på gjenvinning, han var superraskt oppi folk og vant ballen flere ganger, det som ødelegger mes er det vi gjør med ballen etter vi har gjenvunnet den, nesten som om Martin var tilbake på banen! Hvis det var folk som var redde for at Liverpool kampen kom litt ubeleilig kan jeg beroige dere med at fortsetter vi sånn som ikveld er vi på hue ut av euro i 1 runde!!
                              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
                              X