Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Liker ikke årets TL tabell så langt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Liker ikke årets TL tabell så langt

ikke hyggelig lesning på årets kokos liga i år, ja vet at vi bare så vidt har halvspilt serien, men syns det er skremmene å ligge der vi ligger med de poengene, hjelper ikke å vinne kamper om de som er foran oss, også gjør det molde og tromsø er farlige i år, pr dags dato kan jeg ikke se at vi klarer å ta igjen molde og måla dems.... meget skeptisk, hjel meg gjerne til å komme på bedre tanker, det tas imot med takk... hilsen en litt redd ung mann på snart 40 år og 2 meter høy.. ja jeg er nervøs og redd...
    Ære Være Vål`Enga

Vi blir jo gode etter ferien! Da får også Molde en Downperiode og vips vi er forbi.

Comment

Takk, alt slikt hjelper, er ikke bare gutta på banen som trenger litt støtte, det gjør jammen oss supportere imellom også))))))
      Ære Være Vål`Enga

Comment

Originally posted by metallica View Post
        ikke hyggelig lesning på årets kokos liga i år, ja vet at vi bare så vidt har halvspilt serien, men syns det er skremmene å ligge der vi ligger med de poengene, hjelper ikke å vinne kamper om de som er foran oss, også gjør det molde og tromsø er farlige i år, pr dags dato kan jeg ikke se at vi klarer å ta igjen molde og måla dems.... meget skeptisk, hjel meg gjerne til å komme på bedre tanker, det tas imot med takk... hilsen en litt redd ung mann på snart 40 år og 2 meter høy.. ja jeg er nervøs og redd...
        Avhengig av hengekamper er vi mellom 5 og 14 poeng bak tabelltoppen. Det første er ikke så ille, men krever at vi nå endelig får et lag som pålitelig leverer seire også mot topplagene, men det siste er såpass dårlig at man må konstatere at denne sesongen kan arkiveres.
        mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
          Avhengig av hengekamper er vi mellom 5 og 14 poeng bak tabelltoppen. Det første er ikke så ille, men krever at vi nå endelig får et lag som pålitelig leverer seire også mot topplagene, men det siste er såpass dårlig at man må konstatere at denne sesongen kan arkiveres.
          Vinner vi hengekampene våre, og i tillegg i Molde så er vi to poeng bak.

Det ER fortsatt mulig, men tabbekvoten er brukt opp nå.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
            Vinner vi hengekampene våre, og i tillegg i Molde så er vi to poeng bak.
            Vi har ikke hengekamper i forhold til Tromsø, da. De kan komme opp mot 32, mens vi i beste fall har 24 etter 15 spilte kamper.
            mvh

Ogni M

Comment

Takk, alt slikt hjelper, er ikke bare gutta på banen som trenger litt støtte, det gjør jammen oss supportere imellom også))))))
              For et sinnsykt idiotisk innlegg. Tenk på dem som har laget sitt kavende i gjørma hele tida, hvert bidige år, og hvordan det føles. Så begynner folk å grine fordi vi har skuffa litt i sesonginnledninga. Piss meg i øret.
              Vi skal ut i Europa om få uker, og serien er faen ikke halvspilt ennå for vår del.

Comment

om det er så idiotis innlegg, hvorfor gidde å kommentere da???? takk for den du
                Ære Være Vål`Enga

Comment

om det er så idiotis innlegg, hvorfor gidde å kommentere da???? takk for den du
                  Vanligvis lar jeg idiotiske innlegg være, men dette tok kaka. At folk sitter hjemme og sipper fordi vi er 11 poeng bak Molde og har 2 matcher til gode, når vi faen ikke er halvveis i sesongen en gang, gjør meg ilter. Ha en fortsatt god(?) dag videre!

Comment

om dette tok kaka, har du ikke vært mye på fotballforum, om du leser tabellen så har Molde 29 poeng, og det er en god del mer enn oss.. heldigvis kjenner jeg mange i klanen som kan oppmuntre bedre, trenger ikke skit fra deg nå... og Mos scora nok engang for Tromsø, har vært på nedrykk og opprykk jeg og vært høyt og lavt på enga sine vegner, men tabellen lyver ikke.. beklager om jeg ødla dagen din, ikke så sint da
                    Ære Være Vål`Enga

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
                      Vi har ikke hengekamper i forhold til Tromsø, da. De kan komme opp mot 32, mens vi i beste fall har 24 etter 15 spilte kamper.
                      Desto viktigere at vi da slår Tromsø i begge de to kommende kampene mot dem, 10. og 17. juli! Seier i begge de to, og litt tur med de andre lagenes resultater, og vi er tilbake.

Comment

Er fælt spent på de to TIL-kampene som kommer nå. Mindre enn 4 poeng på de to er ikke bra for oss. Og...grøss og gru...Jeg gruer meg til å se Mos putte mot oss...Det kommer til å svi noe for jæ....Pokker heller gutt, skyt til side for mål!

Vi taper aldri!
                        For de som kan styre sitt eget lag:
                        vif.managerleague.com

Comment

Trur det er svært få klansmenn som ligger dagens tippeligatabell. Den er et mareritt. Men ikke gi opp håpet, nå har vi faktisk spilt en hel kamp med spisser :O Kone har i tillegg netta sitt første mål i TL(andre!!!!) Jeg aner bedring..

Comment

Originally posted by Cyrus View Post
                            Desto viktigere at vi da slår Tromsø i begge de to kommende kampene mot dem, 10. og 17. juli! Seier i begge de to, og litt tur med de andre lagenes resultater, og vi er tilbake.
                            Liker dårlig at TIL putter 2 mål per kamp og vi 1.
                            Vi har til og med sluppet inn 1 mål mer enn de.
                            Rent objektivt, så ser jeg ingen grunn til at vi skal slå de i begge kampene, jeg tror det er større sjanse for å få 1 poeng tilsammen enn det er å få 6.
                            De putter i hver eneste kamp (1 unntak så langt i år), så en seier vil sannsynligvis kreve MINST 2 VIF-mål. Det har vi klart 4 ganger i år. Og 3 av de var mot lagene som ligger på 13, 14 og 15. plass....
                            Mot de 4 lagene som topper TL har vi så langt tatt 1 poeng.

Selvsagt vinner vi, for vi er Vål'enga, men logisk og statistisk ser det ganske dystert ut.
                            For de som kan styre sitt eget lag:
                            vif.managerleague.com

Comment

Tror ikke vi er med i medaljestriden men håper jeg tar feil, om vi får medalje blir det bonus) men håper vi kommer foran RBK,Brann,HELlsk og godset på tabellen, men som noen har påpekt med mange seire fremover nå, samt at "topplaga" sakker ut, kan alt skje...
                              Ære Være Vål`Enga

Comment

Working...
                              X