Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Amin Nouri går til Start

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by way_ View Post
    Ikke bare er han med i startoppstillingen, han er med fra start.

http://vglive.no/#match=10003533
    Men hvorfor er han det?? slik jeg forstår det så kan jo ikke dette være "lovlig"??
    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Loke View Post
      Men hvorfor er han det?? slik jeg forstår det så kan jo ikke dette være "lovlig"??
      Det finnes unntak for unge norske landslagsspillere. De kan leies ut utenom vinduet.
      Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Originally posted by Loke View Post
        Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, men det er vel det at han foreløpig er å betrakte som på lån som gjør at han kan spille...

Comment

Visstnok han som var skyld i Godsets mål nå.

Comment

Og starter med å miste mannen sin slik at Godset tar ledelsen..Good riddance?
            *****KREPP ARMY*****
            DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
            Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Jeg syns vi fortsetter å vise generøsitet mot de spillerene som har lyst til å dra. Det gjør at spillere lettere vil si ja til enga.

Han er en ok spiller med uforløst potensiale, og tviler på at han kommer til å bli noe stort savn. Hvem savner brix liksom?

Comment

Brix har jo scora noen flotte mål for Sandefjord, da. Nå er det riktignok i Adeccoen, men uansett: Brix kunne blitt god. Uten at jeg har altfor mye inside-information hva angår treningsvilje og målbevissthet, antar jeg at det var der det skorta.

Comment

Working...
                X