Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Muri forlenget til 2015

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Vål'enga View Post
    Blant sommerens viktigste underskrifter uansett hvem vi får inn!
    jævelig enig!

Comment

Originally posted by Vål'enga View Post
      Muri sa nei til tredobbel Tyrkia-lønn (TV2)

"Agent Mike Kjølø sier at Muri kunne ha tjent tre ganger så mye i en tyrkisk toppserieklubb, men stopperkjempen ønsker å bli i Vålerenga resten av karrieren.

– Jeg kan bekrefte at det var et tilbud, men synes det vi driver med i Vålerenga er veldig spennende . Jeg har fått en god og lang avtale her, trives veldig godt, og det motiverer meg veldig å være med på oppturen, sier André Muri."

2 millioner er en bra inntekt i norsk eliteserie, men han viser mye hjerte ved å si nei til 6 millioner i året.
      Veldig, veldig bra å se at det finnes spillere som ikke setter lønna først. Særlig siden Muri er i en alder der det er fristende å stikke ut en tur for å legge opp pensjonspenger. Han må gjerne spille til han er 40 år gammel for min del

Comment

Nei så glad jeg ble, sånne spellere liker jeg, bruker også hjertet.
        <3 Muri <3

Comment

Muri: Gå nå for faen inn i deg selv og bli der en god stund. Du ser så sinnsykt tafatt ut at det er en skam for drakta. Har du putta 50 kilo bly i hver sko? Du burde spandere en et pillebrett til alle som var på stadion i dag, for det du driver med er helsefarlig!

Comment

Tips til Muri:

Når du løper ved siden av en spiller 20 meter helt til han scorer er det fordi du må T A K L E spilleren for faen og gjerne før 16 meteren.

Når du ser spillere står rett foran deg og skal skyte så må man T A K L E!!!!!

Det er viktigere at vi unngår mål imot enn at du får gult kort.

Sinnsykt skuffa supporter som vil ha midtstoppere som T A K L E R
            I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by Jepp View Post
              Tips til Muri:

Når du løper ved siden av en spiller 20 meter helt til han scorer er det fordi du må T A K L E spilleren for faen og gjerne før 16 meteren.

Dette lignet på Muri før 2008
              Har de få gule kortene gått helt i hodet på mannen?

Taklingsvegring skjedde hjemme mot PAOK og igjen i kveld ved baklengsmålet.

Er vi for storforlangende eller bør man forvente en viss kvalitet på midtstopperplass ?
              EVIG VIF

Comment

Muri er god på hue men dette er fotball. Savner Panzer.

De er også for like de 2. Like ræva
                I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by Jepp View Post
                  Tips til Muri:

Muri må uten tvil bli tøffere for dette her går ikke lengere!! Han har en fysikk og et trynet som i utgangpunktet spissene bør frykte. Men neida store sterke Muri er ikke noe annet enn den lille rosa snille puddelen! Og ikke prater han noe særlig heller, holder stort sett helt kjeft baki der i 90 minutter. Vi trenger en som virkelig kjefter opp spillere når de gjør slike grove feil som Doffen gjorde blant annet. En Martin Andresen kan du si (Med illsinte røde øyne og fråde rundt kjeften, savner det igrunn) En som du er inne på som faktisk kan TAKLE. Muri og taklinger er et sjeldent syn. Og når han først prøver på en takling går det rett vest! Han har godt av konkurranse, gjør ham bare bedre!

Comment

Working...
                  X