Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Junior Elite-turneringa (JET) 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Agent View Post
    Jeg er takknemlig for at flere enn meg har sett dette. Gutten trente med A-laget som guttespiller/førsteårsjunior, og plutselig er han ikke god nok til å starte juniorkamper engang?????
    Faen, jeg trodde vålerenga skulle utvikle spillere ikke ødelegge dem.
    Er det bare meg som syntes det virker som at du har 2 brukere og svarer deg selv her?
    Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Det er feil

Originally posted by geirb View Post
      Er det bare meg som syntes det virker som at du har 2 brukere og svarer deg selv her?
      Det er feil at det at "Agent" disponerer to ulike brukere og svarer hverandre fra de ulike brukerne.
      Jeg personlig synes at Soliman Aoudia er en ekstremt god fotballspiller som har et talent som har blitt kastet vekk i vålerenga.

Comment

Tja, det virker vel mer som en nøye planlagt og koordinert "aksjon"

Comment

Originally posted by Navn1234 View Post
          Det er feil at det at "Agent" disponerer to ulike brukere og svarer hverandre fra de ulike brukerne.
          Jeg personlig synes at Soliman Aoudia er en ekstremt god fotballspiller som har et talent som har blitt kastet vekk i vålerenga.
          Hei Soliman

Comment

Feil

Originally posted by anderan View Post
            Tja, det virker vel mer som en nøye planlagt og koordinert "aksjon"
            Nok en gang er det feil
            Jeg kom over det Agent hadde skrevet og er enig i det han skrev.
            Jeg er heller ikke Soliman

Comment

Mulig det er 2 forskjellige brukere, men det er tydelig at dere har en felles agenda. Jeg personlig stoler på trenerene i enga.
              Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Nok en gang er det feil
                Jeg kom over det Agent hadde skrevet og er enig i det han skrev.
                Jeg er heller ikke Soliman
                Så det var tilfeldig at du med ditt første innlegg var enig med Agent i hans første innlegg. Tror du undervurderer brukerene her inne.
                Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Så det var tilfeldig at du med ditt første innlegg var enig med Agent i hans første innlegg. Tror du undervurderer brukerene her inne.
                  Det var faktisk tilfeldig !
                  Hvis du hadde tatt deg tid til å se på juniorkamper og treninger ville du sett at han har gode ferdigheter som undervurderes

Comment

Hvis du hadde tatt deg tid til å se på juniorkamper og treninger ville du sett at han har gode ferdigheter som undervurderes
                    Jammen rart at trenerene som ser han hver dag syntas at han ikke er god nok.
                    Nice try mr. spilleragent Navn1234
                    You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Hvordan vet du hva jeg ser og ikke ser?
                      Jeg har uansett full tiltro til trenere i enga også juniortrenerene.
                      Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Working...
                      X