Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Tromsø 2-0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Vålerenga - Tromsø 2-0

Kan vi friskmelde Enga nå?

Synes midtbanen vår med Bojan,Ogude og Doffen gjør en meget god kamp i kveld.Føler det er dem som gjør at vi har god kontroll.
    Håvard vartet også opp med årsbeste på sin kant.Gøy for unggutten

Og med Berre på laget har vi 10 av 12 poeng i de kampene han har deltatt.

Enga er definitivt på rett vei.
    EVIG VIF

Comment

Det kommer seg det kommer seg, men bedre skal det bli. Utrolig deilig med seier i dag nå må vi bare gjenta det på alfeheim så er vi med i kampen atter en gang.

Comment

Originally posted by Bojan View Post
        Synes midtbanen vår med Bojan,Ogude og Doffen gjør en meget god kamp i kveld.Føler det er dem som gjør at vi har god kontroll.
        Håvard vartet også opp med årsbeste på sin kant.Gøy for unggutten

Og med Berre på laget har vi 10 av 12 poeng i de kampene han har deltatt.

Enga er definitivt på rett vei.
        Helt enig! tommel opp for gutta i dag

Comment

Fellah fortjener en pause fra laget nå, han har et par gode pasninger, men er for det meste uvenn med ballen og virker ganske giddalaus egentlig.

Ellers en grei kamp, vi er på vei tilbake!

Comment

Morro! Forsvaret holder oss inne i toppkampen! Syns Nordvik og Dos skal ha skryt, de får så jævlig mye tyn, men de er tross alt en del av norges beste forsvar..

Lars 6 Solid, litt varierende med beina
            Dos 6 God en mot en, litt bedre med ball i dag
            Muri 6 Har ikke strandberg touch og ro men solid i duellspillet
            Strandberg 6 Sett han mer kreativ med ball, full kontroll defensivt
            Nordvik 6 Slipper ikke til noe på sia si
            Hæstad 5 Slurver mye med ball, en del gode gjennvinninger
            Ogude 8 BB for en maskin, herjer også med ball nå
            Bojan 7 God med ball, scoring, dekker mer, ser godt trent ut
            Fellah 4 Fantastisk målgivende, ellers ekstremt mange balltap og dårlige valg
            Berre 3 Får ikke til noe, lite hjelp
            Shelton 3 Svak, dårlig timing og frytelig passningsspiller
            Nilsen 7 Fantastisk innhopp, leken og rolig med ball, jobber hardt

Comment

DEILIG!!!

Ingen stor kamp av noen av lagene. Mos er farlig frempå noen ganger, og så sover vi tidvis i andre omgang, men ikke noe krise. 3 poeng på en middels dag, jeg er fornøyd.

Neste kamp skal vi også vinne, og såvidt jeg vet må Kara stå over.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                Fellah fortjener en pause fra laget nå, han har et par gode pasninger, men er for det meste uvenn med ballen og virker ganske giddalaus egentlig.

Ellers en grei kamp, vi er på vei tilbake!
                Enig i dette. Litt trist å se.

Comment

Originally posted by tipppeliga View Post
                  Berre 3 Får ikke til noe, lite hjelp
                  Dette er ikke jeg enig i, i hvert fall. I motsetning til spissalternativene tidligere i år er Berre interessert i å gå på løp. Det gjør at forsvaret til Tromsø hadde annet å tenke på enn bare å stoppe cornere og dribleraid over hele banen. Berre er fantastisk til å skape ting for andre. Veldig god uten ball.

Comment

Matchen viste ihvertfall at det lønner seg å være litt mer gjerrige enn det vi har vært tidligere. Vi trenger poeng framover og poeng gir oss også selvtillit. Håper det snur nå, men jeg er fortsatt en forsiktig optimist.

Comment

Originally posted by independent- View Post
                      DEILIG!!!

Ingen stor kamp av noen av lagene. Mos er farlig frempå noen ganger, og så sover vi tidvis i andre omgang, men ikke noe krise. 3 poeng på en middels dag, jeg er fornøyd.

Kara må ikke stå over. Han hadde 3 gule før kampen.

TIL er småfarlige i begynnelsen av hver omgang. Men vi hever oss og vil mest, derfor tar vi 3 poeng idag. Reprise av Viking-kampen (Håvard og Bojan målscorere). Ogude var BB som vanlig, mens Freddyboy spilte lett årsbeste ikveld. Bønda fikk jo til nada på siden hans.

Og Mostafa vil hjem til Vålenga/seriegull! Dette var en vinn-eller-forsvinn kamp for oss med tanke på resten av sesongen, og vi tok ansvar nå som det gjaldt...

At Fellah må stå over på Alfheim er bare en fordel. Han har vært røv hele år (svak i dag også, dog et par lysglimt). Men det er KRISE at Strandberg er ute. Muri-Nordvik, Dawda back eller Muri-Solli neste kamp? Begge alternativene skremmer livskiten av meg

Comment

Originally posted by independent- View Post
                        DEILIG!!!

de mister Kara, vi mister både strandberg og fellah... da må vel nuri ta steget ned fra tribunen og delta i 1 siste kamp før han stikker... kan ikke akkurat se at vi har noen andre alternativer bakerst...

Forresten, når det kommer til Fellah, så leste jeg en artikkel i vg-sporten at kneet hans ikke hadde blitt en dritt bedre og at han mest sannsynlig måtte under kniven er vel derfor han ikke kommer opp på nivået fra ifjor... og hvis han feks skal under kniven endten i sommer eller vinter så kan jo resultatet fort bli det samme for han neste år som i år (sånn formmessig)
                        "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Alt i alt fornøyd, men store deler av førsteomgangen var en grei oppsummering av vårsesongen. For lavt tempo, for lite bevegelser og rett og slett for feige. For mye safe løsninger. Etter et "heldig" mål, så man plustelig stor bevegelse og moral, og da finner man hverandre lettere. Nå er ikke Tromsø noe lett lag å spille seg igjennom, men det er likevel stort forbedringspotensiale i forhold til samme kampen i fjor. Uten den førstescoringen ser jeg godt for meg at det hadde ebbet ut, og da hadde det ikke vært snakk om noen friskmelding.

Comment

Tromsø legger 2,30 høye og litt sterke Kara i rommet mellom forsvar og midtbane som stopper noe av kreativiteten vår der.

Når kantspiller får ballen må han få bedre hjelp.
                            Går ofte mot 2-3 motstandere uten støtte fra midtbane/spiss.
                            Jeg savner generelt flere og bedre løp fra spillere uten ball og at disse også da blir brukt oftere med gjennombruddspasninger.

Uansett så er jeg storfornøyd med 3 poeng
                            EVIG VIF

Comment

Kara fikk kort nummer 4, og må ikke stå over neste kamp.

Gruer meg til å se forsvaret. Tror det blir Dawda på back...

Comment

Working...
                              X