Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Tromsø 2-0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ogni M View Post
    Du kommer uansett ikke bort fra at forsvaret spiller med høy risiko bak der. Flere ganger presset Tromsø meget godt slik at en av våre spillere bare måtte pumpe ballen opp for å unngå et balltap, med det resultat at Tromsø vant ballen på midtbanen.
    Selvfølgelig, det er jo slik vi ønsker å spille! Hvis man skal spille et possessionspill så må man holde ballen i laget, da kan man ikke kælke avgårde hver gang man ser en motstander. Ikke blir man flinkere av det heller. Samme med driblinger og andre spreke passninger, man blir ikke bedre av og hele tiden gjøre det "safe", allikevel så okker og offer folk på tribunen seg som om det skulle være verdens undergang hver gang noen gjør en feil.

Tromsø spiller jo slik, med det resultat at keeperne deres har sinnsykt med kraft i utspillene sine, det har nemlig de øvd seg masse på.

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
      Selvfølgelig, det er jo slik vi ønsker å spille! Hvis man skal spille et possessionspill så må man holde ballen i laget, da kan man ikke kælke avgårde hver gang man ser en motstander. Ikke blir man flinkere av det heller. Samme med driblinger og andre spreke passninger, man blir ikke bedre av og hele tiden gjøre det "safe", allikevel så okker og offer folk på tribunen seg som om det skulle være verdens undergang hver gang noen gjør en feil.

Tromsø spiller jo slik, med det resultat at keeperne deres har sinnsykt med kraft i utspillene sine, det har nemlig de øvd seg masse på.
      Jeg er enig med deg her Alex, jeg så andre omgangen om igjen i går kveld å jeg må si at det virket som de hadde større kontroll i går enn det jeg trodde i enkelte situasjoner.

At vi nødvendigvis må slå langt noen ganger når til presser oss høyt er jo nødvendig hvis risikoen for å fortsette å spille ball blir for høy.

Jeg gleder meg til kampen på torsdag, kanskje vi får et målras som vi kan dra med oss ut i de andre kampene?:P

Comment

Yndestad

Yndestad - for en usympatisk, usportselig drittsekk. Fatter ikke at et lag som har fostret gode, fairplayende spillere som Rush, Årst og Lange kan ha en spiller som Yndestad blandt seg...

Vi vant fortjent - Yndestad er en "lowlife" - og vi har all mulighet til å være med i gullkampen med seier på Alfheim
        Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Collins?

Collins? Hvor er du?
          Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Originally posted by maefteda View Post
            Kara fikk kort nummer 4, og må ikke stå over neste kamp.

Gruer meg til å se forsvaret. Tror det blir Dawda på back...
            I følge Avisa Tromsø må Kara stå over neste kamp: http://fotball.itromso.no/eliteserien/article204964.ece
            Og hverken Koppinen eller Rushfeldt er tilbake så fort.

Comment

Originally posted by clash View Post
              I følge Avisa Tromsø må Kara stå over neste kamp: http://fotball.itromso.no/eliteserien/article204964.ece
              Og hverken Koppinen eller Rushfeldt er tilbake så fort.
              Da kan vi avfeie Avisa Tromsø som en troverdig kilde
              Kara fikk sitt 4.gule kort i går, det betyr at ved sitt 5 så får han karantene. Ser at Avisa Tromsø skriver at han fikk sitt 3 gule kort, det stemmer ikke. Annenhvert kort etter de 3 første gule som gir karantene.

Så intervjuet med MA på Viftv. Både Shelton og Dos ut med skade, håper ikke det er alvorlig

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
                Jeg sier som DJ Dan "ikkje bra" forsvaret kommer til og slite i stykker de allerede tynnslitte nervene mine. Tveroverpasninger og tilbakespil til keeper og horrible pasninger gir meg hjerte attak, dette er ikke bra Vi var grise heldige at vi ikke gikk på en smell i går. Og vi trenger fart (savner Stoor) Mos løp i fra Strandberg, og det gjorde samtlige på molde laget også, her må noe gjøres.

Feil:
                Berre fungerer IKKE som spiss, det er bortkasta plassering, han må på kant.
                Fellah fungerer IKKE på kant, dette var en stor feil.
                Kone' er det mulig, hva gjør han på banen?

Hvorfor spillte ikke Boa, er han skadet?

La dere merke til noe, Bojan holdt i 90min og var den enesete som løp i angrep på slutten, da de andre stod igjen på vent, men Larz var for treg med ustpilelt sitt, Bojan var konge i går (som ellers) Cred går til Håvard, Ogude, Hæstad også.
                Dette er ikke for å disse Singh, men vi vannt uten han på banen, og jeg kan ikke se at han skal være med i en start 11er fremover, bortsett fra at noen får karantene.

Grattis med 3 poeng, det var godt, nå har vi mentalt overtak til vi reiseer til same land, men langt i fra friskmeldt, for samene hadde et B-lag i forsvar, så vi burde ha kjørt over dem. Men det er i positiv retning.
                Vi slapp Tromsø til en målsjanse på 90 min, vi har sluppet inn minst mål i tippeligaen og 9 mål mindre enn Molde som leder.. Bra resonoment å mene at vi sliter defensivt

Comment

Originally posted by tipppeliga View Post
                  Vi slapp Tromsø til en målsjanse på 90 min, vi har sluppet inn minst mål i tippeligaen og 9 mål mindre enn Molde som leder.. Bra resonoment å mene at vi sliter defensivt
                  Enig..
                  Vi hadde god kontroll bak i går..
                  Den ene gangen det glipper skrives på kontoen for midlertidig hjerneblødning.. Desverre fører denne blødningen til Strandbergs 3. gule kort og at flyet til Tromsø går uten ham... Sånn sett blir en feil jævlig kostbar..

Men vi vinner! Det var deilig.. Stemningen på tribunen (i hvert fall der jeg sto) var vel overraskende god, til ferietid å være, Bojan drepte det lille som var av nervøsitet og spillet kommer seg.

Nå drømmer jeg bare om spisser i form, rendyrkede kantspillere og mer back-up i forsvar så blir dette kanon...

Comment

Hvis noen kommer over en videosnutt av Ogudes dobbel-trippel piruett i andre omgang langs sidelinja så blir ikke ferien så lang...

Comment

Originally posted by Bohem1 View Post
                      Collins? Hvor er du?
                      Samen holder nok en litt lav profil nå, etter å ha vært breial før matchen.
                      *****KREPP ARMY*****
                      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Må si det er mye positivt å ta med seg fra denne kampen. Forsvaret slipper til én kvalifisert målsjanse på 90 minutter. Alle var gode, og Nordvik var kompromissløs. Positivt at de har senket risikoen når de blir presset høyt - og ikke klarer å spille igjennom midtbanen.

Når gutta i tillegg skaper sjanser mot et tett og hardtarbeidende Tromsø - er dette mer en godkjent. Ogude, Berre og Shelton kunne alle ha gitt oss vår første kamp med flere enn 2 mål.

Endelig slår vi et lag som ligger i toppen av tabellen. Det er bare å drømme om reprise på Alfheim!

Comment

Regner det var flere enn meg som så hvordan Leigh blei rundspilt på backplassen. Regner med TIL vil vite å angripe her dersom Freddy ikke blir friskmeldt/Nordvik flyttes inn.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                            Regner det var flere enn meg som så hvordan Leigh blei rundspilt på backplassen. Regner med TIL vil vite å angripe her dersom Freddy ikke blir friskmeldt/Nordvik flyttes inn.
                            La oss bare håpe Freddy blir friskmeldt...han var forøvrig opp mot årsbeste slik jeg så det. Stødig som faen.

Hvordan ser Nouri ut om dagen?
                            In the beginning the Universe was created.
                            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                            - Douglas Adams

Comment

Tipper bakre firer ser slik ut neste kamp:

leigh - muri - nordvik - nouri...

HJEEELP!!
                              Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by Greger View Post
                                Situasjonen hvor Yndestad blir liggende og Fellah får gult kort kommer etter en soleklar etterslenger fra Fellah. Det ser ikke ut som han gjør det med vilje, men etter at han strekker seg etter ballen med venstrebeinet sparker han vekk beina under Yndestad med høyre.

Ingen grunn til å klage på den avgjørelsen.
                                Stygg ettersleng av Fellah, men spilleren blir liggende helt til Fellah får det gule, så spretter han opp og high-fiver medspiller? Det er drøyt.
                                Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
                                X