Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Tromsø 2-0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nå bør det vel gå opp for noen og enhver at vi kanskje...muligens...skal hente en midtstopper?

Vi sliter ikke i neste kamp fordi Strandberg er så utrolig god, men fordi vi ikke har noe bedre og ingenting bak han. Det er katastrofe.

Nå har Martin sagt i flere år at han er ute etter en midtstopper. Hvor vanskelig kan det være? De andre lagene i TL får tak i gode midtstoppere hele tiden.

Comment

Fiskeberget skriver dette om kampen....eller var det Isberget...

http://www.isberget.no/news/858/66/K...al---tapte-2-0

Comment

Akkurat det punktet der Isberget skriver om at vi piper når keeperen deres er skadd og må byttes, den er jeg enig i. Hva er greia med det? Mannen er skadd, og hadde signalisert at han måtte bytte. Sjeldent har jeg hørt en såpass krakilsk pipekonsert....
        1965,1981,1983,1984 og 2005!!

1980,1997 og 2002!!

Comment

Originally posted by Goal´n View Post
          Fiskeberget skriver dette om kampen....eller var det Isberget...

http://www.isberget.no/news/858/66/K...al---tapte-2-0
          Kan jo bare legge med et lite videoklipp av Isbergets mann.
          http://www.youtube.com/watch?v=k_x8G...eature=related

Det burde forklare den fantastiske rapporten

Comment

Originally posted by Cantona View Post
            Akkurat det punktet der Isberget skriver om at vi piper når keeperen deres er skadd og må byttes, den er jeg enig i. Hva er greia med det? Mannen er skadd, og hadde signalisert at han måtte bytte. Sjeldent har jeg hørt en såpass krakilsk pipekonsert....
            Han brukte fryktelig lang tid.

Han lå nede 2-3 ganger. Og så må da Tromsø sitt medisinske apparat komme ut på banen. Plutselig er han frisk, og så skal han ta utspark. Deretter setter han seg demonstrativt på rompa, og går da den laaaaaaange veien over gressmatta istedenfor å gå ut bak målet sitt.

Provoserende oppførsel i beste Sankoh-stil.

Comment

Originally posted by Rovern View Post

Hva faen er det??
              *****KREPP ARMY*****
              DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
              Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by Rovern View Post

For en type.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                  Fellah fortjener en pause fra laget nå, han har et par gode pasninger, men er for det meste uvenn med ballen og virker ganske giddalaus egentlig.

Ellers en grei kamp, vi er på vei tilbake!
                  Kanskje like greit at han skal stå over mot Tromsø, ja. Håper Singh drar til Alfheim revansjesugen og viser at han begynner å finne toppformen også. Fellah er milevis unna.

Comment

Originally posted by Bohem1 View Post
                    Collins? Hvor er du?
                    Ulempen med å være breial er at vi risikerer å se ham neste mandag med nesa høyt i sky. Alfheim er langt fra min favorittbane selv om vi har et par seire der de siste åra.

Overse ham bare....

-jørn-
                    (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
                      Dette høres fornuftig ut, men personlig ville jeg ha foretrukket Boa fra start og Berre på høyre, der hører han hjemme og er god
                      Berre er best på høyre, ja. Men da spiller han på bekostning av Ogude eller Bojan som er våre beste spillere for tiden. Spiller Berre midtspiss blir det plass til alle våre gode midtbanespillere. Selv om Berre ikke gjør de helt store tingene er han god på akkurat det vi trenger: en som kjenner systemet, går på løp, flink til å holde på ballen, smarte pasninger, skaper uro i forsvaret, jobber hardt begge veier, god i gjenvinning. Berre gjør rett og slett resten av laget bedre.

Comment

Jeg ville spilt med: Ogude - Muri - Nordvik - dos Santos.
                        Hæstad, Singh og Zajic på midten.
                        Berre - Nielsen og Shelton framme.

Alternativt mener jeg Nikolai Næss eller Fadi Aziz må ta høyrebacken. Jeg stoler ikke på Leigh. Det kan jo nå virke som om Nouri er helt umotivert for å spille for Vålerenga slik jeg leser rapporten fra siste rekruttkamp.
                        in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                          Jeg ville spilt med: Ogude - Muri - Nordvik - dos Santos.
                          Hæstad, Singh og Zajic på midten.
                          Berre - Nielsen og Shelton framme.

Alternativt mener jeg Nikolai Næss eller Fadi Aziz må ta høyrebacken. Jeg stoler ikke på Leigh. Det kan jo nå virke som om Nouri er helt umotivert for å spille for Vålerenga slik jeg leser rapporten fra siste rekruttkamp.
                          Jeg kjenner ikke nok til Næss eller Aziz til å uttale meg, men er rimelig sikker på at det blir Nouri som starter...
                          Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                            Stygg ettersleng av Fellah, men spilleren blir liggende helt til Fellah får det gule, så spretter han opp og high-fiver medspiller? Det er drøyt.
                            Må tilbake til gode gamle Annan for å finne noe så usportslig... At han til og med gjorde det rett foran Klanen er jo helt håpløst - er han dum eller?
                            Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

En annen side ved pipinga er at man slutter å synge for eget lag for heller pipe på en motstander. Helt unødvendig synes jeg.

Ellers ganske enig i mye av det han til-karen skrev. Godt å se at de har en dårlig tribune-dag mot nettopp oss, og setter en femmer på at det ikke er tilfeldig. Vanskelig å stramme seg opp for å hjelpe laget de siste 15 minuttene når man ser, og hører at det er full fest i den andre svingen. At de gir opp på 2-0 er fint!

Comment

Er det ikke da litt festlig at det er Yndestad som glipper på begge våre mål og blir tatt av 10-15 min før slutt?

Piping er bra, selvom det første målet kom før vi starta.

Comment

Working...
                                X