Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Tromsø 2-0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Anbefaler alle som mener jeg var "breial" før kampen å undersøke hva jeg faktisk skrev. Gratulerer med tre poeng, vi ser fram til returkampen! Dette var en typisk "første-mål-vinner"-kamp. Hvis Mos hadde scoret på sin store sjanse kunne vi lagt oss bakpå og satset på kontringer. Koppinen og Rushfeldt er fortsatt skadet (liten åpning for Koppinen), men alle andre er friske og spillerberettiget, inkludert Sahlman, som står over morgendagens kvalifiseringskamp for Europaligaen i Ungarn. Når det gjelder Yndestad, har han vært ute med skade, og ble tatt av mot Vålerenga fordi han fikk en føling med skaden. Etter vår mening spilte han en bra kamp.
    DIXI

Comment

Originally posted by michael collins View Post
      Hvis Mos hadde scoret på sin store sjanse kunne vi lagt oss bakpå og satset på kontringer. .
      I motsetning til det stormangrepet dere satte igang etter vi scoret..

Comment

Vi måtte ta sjanser mot slutten, derfor kom 2-0 målet. Hvis vi hadde ledet måtte dere ha gjort det samme, og vi ville kommet til målsjansene. Slik er det bare.
        DIXI

Comment

Etter vår mening spilte han en bra kamp.
          Hvem snakker du på vegne av? Bare lurer.. Er et par tromsø karer på jobben du hvert fall ikke snakker for..
          Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
          -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Det er en vanlig oppfatning i Tromsø, avisen iTromsø gir ham en femmer på børsen, det samme som VÌFs backer Nordvik og dos Santos. Og det er til og med noen søringer som synes Yndestad var bra: VG gir ham fire på børsen, det samme som Nordvik, mens dos Santos får fem. Yndestad er en bunn hederlig spiller, som jeg aldri har sett filme seg til noe som helst. De som mener at Fellah ikke fortjente det gule kortet er helt på bærtur. Og bare så det er sagt: jeg har sjelden sett en mer ufyselig spiller enn Ogude, ihvertfall ikke på Vålerenga!
            DIXI

Comment

(...) jeg har sjelden sett en mer ufyselig spiller enn Ogude, ihvertfall ikke på Vålerenga!
              Sammenlignet med Yndestad fortjener Ogude en fredspris eller to.

LD.
              Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Det er en vanlig oppfatning i Tromsø, avisen iTromsø gir ham en femmer på børsen, det samme som VÌFs backer Nordvik og dos Santos. Og det er til og med noen søringer som synes Yndestad var bra: VG gir ham fire på børsen, det samme som Nordvik, mens dos Santos får fem. Yndestad er en bunn hederlig spiller, som jeg aldri har sett filme seg til noe som helst. De som mener at Fellah ikke fortjente det gule kortet er helt på bærtur. Og bare så det er sagt: jeg har sjelden sett en mer ufyselig spiller enn Ogude, ihvertfall ikke på Vålerenga!
                Ogude er en ærlig spiller. Ja, selvsagt går han hardt til, men han går ikke inn for å skade spillere. Yndestad derimot som legger seg ned som han skulle ha blitt skutt og når han ser dommeren gir kort, så hopper han opp og high-fiver en medspiller. Pilråttent.
                *****KREPP ARMY*****
                DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by EngaForAlltid View Post
                  Den ene dårlige dommeren overgår den andre, helt sjokkerende!

Yndestad var også en ekkel jævel som fortjener enda mer piping når vi skal møte dem på Alfheim igjen.
                  Dommeren var bare normalt dårlig, ikke så partisk som de siste gangene. Men kortleken deres hadde vært morsom om ikke den hadde vært så tragisk.

Og Yndestad... heldigvis sjelden med slike drittsekker på Ullevaal.

Comment

Vi måtte ta sjanser mot slutten, derfor kom 2-0 målet. Hvis vi hadde ledet måtte dere ha gjort det samme, og vi ville kommet til målsjansene. Slik er det bare.
                    Dere så ut som dere rei på en 3-0 ledelse var poenget mitt...

Comment

Og bare så det er sagt: jeg har sjelden sett en mer ufyselig spiller enn Ogude, ihvertfall ikke på Vålerenga!
                      Ogude er hard og tøff i en del situasjoner, ja. Men han er først og fremst allsidig og teknisk god.

Ogude får trolig litt flere frispark og kort enn han fortjener (min mening). Mens spillere som Eirik Bakke og (i sin tid) Vidar Riseth slipper og slapp billigere pga. ex-landslags- og "fame"-faktor...

Comment

Den eneste stygge episoden var amputasjonsforsøket fra TILspilleren på Fellah, så her kaster forumonanisten Collins stein i glasshus

Comment

Unnskyld, men jeg er faktisk en bablefant, og overhodet ingen forumonanist!
                          DIXI

Comment

He-he...

Flere bra betegnelser på oss "forum-helter" her.
                            Lurer på når 'arbeidsledig trygdesnylter' kommer?.... Ved 5000 innlegg?

Comment

Unnskyld, men jeg er faktisk en bablefant, og overhodet ingen forumonanist!
                              Det er nå en Herrens mening med alt.

LD.
                              Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by Askeladden View Post
                                Kan vi friskmelde Enga nå?
                                Hehe. Nei!
                                Evig ung, Evig pen, Visste du at Berre er et evig fenomen!

Comment

Working...
                                X