Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

kampene mot Mika på TV

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kampene mot Mika på TV

går noen av kampene på TV, isåfall hvilke kanaler.......

noen som vet?
    P.fyrsten, U make me sick, I make music
    Haavard Gulbrandsen

Tv2Sumo sender ihvertfall kampen.

Comment

Originally posted by fyrsten View Post
      går noen av kampene på TV, isåfall hvilke kanaler.......

noen som vet?
      Hjemmekampen blir sendt på TV2 Sumo. Bortekampen blir slik det ser ut nå ikke tv-sendt, men VIF TV vil vise sammendrag av kampen.

Comment

Se ikke helt bort i fra at stemmene til "Jørn Lillelien" og "Rune Hovden" blir å høre direkte fra Kaukasus via Klanens Web Radio.
        in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
          Se ikke helt bort i fra at stemmene til "Jørn Lillelien" og "Rune Hovden" blir å høre direkte fra Kaukasus via Klanens Web Radio.
          For de av oss som hørte forrige Europa kval sending fra KWR, kan dere drikke litt mindre FØR kampen denne gangen? Og helst kommentere hva som faktisk skjer på banen ? ;-) ;-)
          Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Originally posted by geirb View Post
            For de av oss som hørte forrige Europa kval sending fra KWR, kan dere drikke litt mindre FØR kampen denne gangen? Og helst kommentere hva som faktisk skjer på banen ? ;-) ;-)
            Regner med det var bortekampen mot Flora Tallinn du refererer til? Da var KWR's utsendte veldig interesserte i å reklamere for Albert Le Coq, det lokale estiske bryggeriet

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
              Regner med det var bortekampen mot Flora Tallinn du refererer til? Da var KWR's utsendte veldig interesserte i å reklamere for Albert Le Coq, det lokale estiske bryggeriet
              Dette skjønner jeg da veldig godt, da dette er et forbanna godt øl! Var i Tallinn i 2004, og det ølet gikk ned på høykant fra store ølmugger. Har fått noen til å kjøpe med A. Le Coq til meg fra Tallinn når de har vært der, men aluminiumen i boksene ødelegger litt av den gode smaken. Er nok best rett fra tappekrana.

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
                KWR ass. Bare tull med dem, har jeg hørt. Særlig på hockeykampa!

Comment

Originally posted by geirb View Post
                  Hey, ikke skyld på KWR for den sendinga. Det var VIF-TV
                  in Absinthia

Comment

Vises bortekampen på web?

Er det noen som har klart å finne en nett-tv som viser kampen? Foreløpig har googling vært resultatløst, så sjansene er vel små... Men jeg lever i håpet..

Comment

Det ser dårlig ut. Det man kan håpe på er at den evt går på tv/nett-tv i Armenia, og at noen lokale folk legger ut stream på en av de store streaming sidene.

Comment

Bohemen satser på klassisk retro-opplegg og telefonoverfører kampen fra Yerevan.
                        Ved mikrofonen finner vi de snakkesalige parhestene Tysnes/Julsvik.
                        Kanskje like greit å slippe å se på faenskapet?
                        Og da mener jeg selvsagt selve kampen...

KjellG.

Comment

Originally posted by KjellG View Post
                          Bohemen satser på klassisk retro-opplegg og telefonoverfører kampen fra Yerevan.

KjellG.
                          Viktig presisering..
                          *****KREPP ARMY*****
                          DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                          Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by KjellG View Post

KjellG.
                            Et meget godt tilbud. Jeg antar at Kjell mimer kamphandlingene minutt for minutt?

Comment

Kan prøve HQdream eller firstrowsports
                              Jeg er på jobb, så jeg kommer ikke inn på siden, så jeg vet ikke om kampen er der, men de viste TIL kampen der.
                              enga4ever

Comment

Working...
                              X