Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Fredrik Stoor: - Finner ikke min plass

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fredrik Stoor: - Finner ikke min plass

- Jeg sliter med å finne min plass i systemet. Her må jeg holde igjen litt mer enn jeg er vant med. Det er ikke fordi jeg skal nektes å komme framover i banen, men det er en spillestil som skal gi laget best mulig resultater, sier Stoor til Nettavisen.

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Originally posted by LameDuck View Post
    - Jeg sliter med å finne min plass i systemet. Her må jeg holde igjen litt mer enn jeg er vant med. Det er ikke fordi jeg skal nektes å komme framover i banen, men det er en spillestil som skal gi laget best mulig resultater, sier Stoor til Nettavisen.

LD.
    Fredrik har det meste en offensiv back skal ha.
    I vårt spillesystem kan han dog ikke spille på samme måte han har gjort før.

Jeg tror han kommer til å bli en knallgod høyreback for oss når han får systemet og spillestilen inn i kroppen.

Med masse terping på rollen som 1.forsvarer-rollen så kommer dette til å bli veldig bra og han vil framstå som den klassebacken han egentlig er.
    EVIG VIF

Comment

Liker ikke helt at han sier at det er for tidlig å si at han har valgt gal klubb, men jornalister er jo eksperter på å snu på spørsmål og kontekst for å få sitatene til å bli mer dramatiske. Har stor tro på stoor.

Ellers står det noe interessant om Kone i samme artikkel:

Tirsdag terpet burkineren avslutninger med Vålerengas spillerutvikler Andrea Loberto.

- Jeg er veldig nær toppformen og har ikke kjent smerter i de to siste kampene, sier Koné til Nettavisen.
      --
      Spørs vel om man virkelig mener toppform her men, kombinasjonen av å ikke kunne spille 90min og være i toppform er vel litt merkelig. Han sier han håper på spilletid mot FC Mika, men at han ikke er klar for 90 min. Godt han ikke har smerter i hvertfall, tror Kone vil bli veldig god når han finner igjen tempoet sitt.

Comment

Jeg liker Stoor, en tekninsk og offansiv bra spiller. men vi spiller mer med midtstopper opp i angrep, med Stoor på banen burde vi ha byttet.
        Han ble brukt som ving mot Ham Kam i vinter, og gjorde det bra, MA urde benytte seg av hans offensive kvaliteter mer.
        enga4ever

Comment

Working...
        X