Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Martin bøtlagt!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heia Martin, ære være!

Comment

Ekkel hersketeknikk av Blatters horer dette. De fornekter seg ikke, NFF. Vær en snik oppover og en tyrann nedover. Alt det der. Slikk rumpe og hold kjeft ...

Aldri i livet.

Comment

Originally posted by loco View Post
        Don't feed the troll.

/Mod
        Mottatt.

LD.
        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

NøFF med nok et lavmål..
          De tolker ting som de vil..

Det jeg synes er verst med alt dette er at de nå tydeligvis har kommet seg til starten av juli når det gjelder match-rapporter mv.
          Det tolker jeg som at Fredrikstad slipper unna for det som skjedde på Klanens tribuner 16.mai. Og det gjør meg ganske forbanna!!

Comment

slo meg plutselig at det hadde vært kult om vi fikk til en innsamligsaksjon for å dekke bota )
            ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Originally posted by 2m@s View Post
              slo meg plutselig at det hadde vært kult om vi fikk til en innsamligsaksjon for å dekke bota )
              Tror Martin har råd til det. Bedre å samle inn penger til blussebota!

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                Tror Martin har råd til det. Bedre å samle inn penger til blussebota!
                Klart han har råd til det, men det hadde vært en skikkelig breial måte å markere at vi liker å ha en trener som tør å si det han mener. Det er vel ikke mange i klanen som ønsker seg en Høgmo ? Da vil jeg heller ha en Martin i fyr å flamme fra tid til annen,,, vår egen Brian Clough

Når det gjelder innsamling til blussing er jeg for det også
                ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Working...
                X