Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Martin bøtlagt!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Martin bøtlagt!

http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...t-3540130.html

Hadde noen andre gjort dette så hadde ingenting skjedd.... N(ø)FF
    Hater Bergen by!

Påtaltenemnda innstilte en dom på to kampers karantene, men det ble regnet som formidlende at Andresen ikke kom med slike uttalelser til media og dermed «i mindre grad svekket dommerens integritet utad».

I stedet kom det fram gjennom NFFs pressemelding at dommerens integritet ble svekket. Herlig, NFF!

Comment

I den sivilserte verden (ikke NFF's verden) er det noe som heter 'beretiget harme.' Her er MA fly forbanna etter en dårlig dommeravgjørelse av en arrogant dommer - og så vedtar NFF å bøtelegge Martin for dette!

Hadde dette skjedd med noe annet lag så hadde det blitt avfeid av NFF som 'kommentarer i kampens hete.'

Kyss meg i rævva NFF! Man blir konspiratorisk av mindre...

Comment

Originally posted by FrankO View Post
        I stedet kom det fram gjennom NFFs pressemelding (...)
        Som ser slik ut.

LD.
        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Men har virkelig NFF lov å bøtelegge enkeltpersoner? Det er jo ikke noe klubbene har lov til mot sine egne folk så hvorfor skal NFF ha lov til det?

Comment

Men har virkelig NFF lov å bøtelegge enkeltpersoner? Det er jo ikke noe klubbene har lov til mot sine egne folk så hvorfor skal NFF ha lov til det?
            Jeg har ikke satt meg inn i reglementet, men noterer meg at NFF skriver følgende i pressemeldingen:

Med hjemmel i sanksjonsreglementet ilegges Martin Andresen en bot på kr 15 000 kroner.
            Kanskje noen med peil på lover og regler kan opplyse oss uvitende?

PS: 15.000 i bot vs. to kampers karantene... Når terrorveldet først skulle reagere så er jeg glad det endte som det gjorde.

LD.

Comment

Det syns jeg er et godt poeng. Jeg hadde forventet at klubben kunne bli bøtelagt, men skrivet fra NFF avslutter konkret med at MA ilegges en bot.

Nå har jo rettssikkerheten i idrettens organer blitt påpekt som svak tidligere, så dette er ikke noe nytt. Men når har man tenkt å gjøre noe med det?

Comment

Bedre med 15.000 i bot enn noen kampers karantene. Tror MA har råd til den bota gitt

Comment

Antar at Andresen er en ekte østkantgutt som ikke har arvet noe og er avhengig av lønningsposen, og da er 15 000 mye penger. Synes virkelig synd på ham!
                  DIXI

Comment

Originally posted by michael collins View Post
                    Antar at Andresen er en ekte østkantgutt som ikke har arvet noe og er avhengig av lønningsposen, og da er 15 000 mye penger. Synes virkelig synd på ham!
                    Det handler om at det prinsipielt blir feil å bøtelegge folk for den samme forseelsen som andre åpenbart og offentlig kommer unna med (jeg antar at ordet "kuk" gjalla inne i dommergarderoben).
                    Blir ikke noe mer riktig å bøtelegge folk bare fordi det tyter penger ut av ræva deres. Selv om jeg ikke et sekund tviler på at dette også ligger til grunn for at melhuene i NFF bøtelegger Martin.
                    In the beginning the Universe was created.
                    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                    - Douglas Adams

Comment

Det har de sørga for at de kan ja.
                      Generelle bestemmelser om sanksjoner: http://www.fotball.no/Kretser/akersh...-bestemmelser/

Sanksjoner som kan anvendes:
                      http://www.fotball.no/Kretser/akersh...m-kan-ilegges/

For de som ikke gidder å scrolle i alt for mange sekundene så kan det oppsummeres: Ja, de kan ilegge enkeltpersoner opptil kroner 50.000.
                      In the beginning the Universe was created.
                      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                      - Douglas Adams

Comment

Originally posted by michael collins View Post
                        Det er småsøtt å diskutere med deg i kamptråder når vi møter TIL, men jeg synes du skal holde deg for god til å provosere på denne måten.

Hadde inntrykk av at du var en fornuftig og rimelig oppegående kar som likte å diskutere fotball, men alle kan ta feil.

LD.

Comment

Jeg er så oppegående og fornuftig at jeg burde spart meg den kommentaren.
                          DIXI

Comment

Don't feed the troll.

/Mod
                            (*´ェ`*)

Comment

Og jeg som var av det inntrykket at nff kun straffa trenere/spillere om det va antydning til partisk dømming, korrupsjon osv..
                              At man ikke har lov til smelle fra seg etter noen åpenbare dårlig avgjørelser av en overlegen og arrogant dommer er jo helt latterlig!

Comment

Working...
                              X