Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Fellah: - Jeg er sliten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fellah: - Jeg er sliten

- Jeg kjenner at jeg er sliten og tung i beina, men nå får jeg fri mot Tromsø (tre gule kort red.anm.). Da får jeg tid til å samle krefter, sier Fellah til Nettavisen.

http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3191913.ece

Topptrente fotballspillere bør vel tåle dette programmet, eller?

Originally posted by engagutt1986 View Post
    - Jeg kjenner at jeg er sliten og tung i beina, men nå får jeg fri mot Tromsø (tre gule kort red.anm.). Da får jeg tid til å samle krefter, sier Fellah til Nettavisen.

Nja...det handler nok vel så mye om å få rett mengde restitusjon som hvor godt trent han er.
    Når det er sagt så har Fellah nylig vært ute i en lengre periode, og da er det ikke bare å knipse i fingra og være super-O2troll igjen.
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

Originally posted by engagutt1986 View Post

Tja, med tanke på at han har et kne som faen ikke blir bra, så er det kanskje ikke så rart... hadde han vært i toppform så hadde det vært på hue og ræva ut av klubben etter min mening, men med tanke på kneet osv så synes jeg det er helt greit
      "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Loke View Post
        Tja, med tanke på at han har et kne som faen ikke blir bra, så er det kanskje ikke så rart... hadde han vært i toppform så hadde det vært på hue og ræva ut av klubben etter min mening, men med tanke på kneet osv så synes jeg det er helt greit
        +1. Dog synes jeg det er mer bekymringsverdig at MA driver rovdrift på han når han er ganske satt tilbake pga. kneet.

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
          +1. Dog synes jeg det er mer bekymringsverdig at MA driver rovdrift på han når han er ganske satt tilbake pga. kneet.
          derfor jeg mener at vi trenger en spiller som VPG inn i stallen som kan erstatte fellah til han er ferdig med opperasjoner og kan returnere ferdig resturert. Da vil nok fellah komme tilbake som den spilleren vi så i 2010 sesongen tror jeg.
          "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Loke View Post
            derfor jeg mener at vi trenger en spiller som VPG inn i stallen som kan erstatte fellah til han er ferdig med opperasjoner og kan returnere ferdig resturert. Da vil nok fellah komme tilbake som den spilleren vi så i 2010 sesongen tror jeg.
            Haidar kan vel erstatte Fellah, ihvertfall sånn Fellah har spilt denne våren.

Comment

Originally posted by McCabre View Post
              Veldig ulike spillertyper da...
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                Veldig ulike spillertyper da...
                Tja, forsåvidt.

Men Haidar har spilt bedre så godt som alle ganger han har fått sjansen i år

Comment

Tja, forsåvidt.

Men Haidar har spilt bedre så godt som alle ganger han har fått sjansen i år
                  Hvor mange mål har han bidratt til da?

Comment

Greit og ha en Fellah fit4fight til Mika kampen, vi trenger det. Håper på at Stoor er tilbake snart. Ser ikke helt helsvart ut, bare litt mørkt
                    enga4ever

Comment

-Enga må på en måte bestemme seg. Skal klubben hente dårlige spellere som ikke for spille, starte med Berre som spiss og Haidar for Fellah? Eller gå for gull?

Comment

Working...
                      X