Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Tromsø - Vålerenga 4-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Analyktiker View Post
    Martin har ingen løsninger dessverre. Han er for opptatt med Skeidar og leker business; Kjøp, selg, leie ut.. Fotball?? nei, han ber gutta å spille støttepasninger gang på gang. dagens kamp: En kontring rett opp i motstanderens 16 metern. Oops, vi må spille støttepasninger, så spiller vi ballen helt tilbake til Ogude som stå i midtsirkelen. Fantatisk spillestil. Martin klapper hendene og er veldig fornøyd. Slik skal vi spille.
    Truls Haakonsen hvisker i øret til MA; Jeg tror jeg har en kjøper her.Oi, leke business igjen??!!
    Nå må du gi deg! Ingen som klaget forrige sesong, da Enga spilte den beste fotballen i Engas historie.

At vi har hatt ekstremt mye skader i år er vell ikke Martin sin feil. Men skal være enig at han har gjort en del rare valg i år. Men har fortsatt stor tro på at Martin kan føre Enga til gull.

Comment

som jeg har sagt tidligere:
      Skal man være en toppklubb så trenger man dyktige scouter ansatt på heltid.
      se på FCK, de har 2 personer som jobber heltid med å finsikte folk til klubben.
      RBK har ansatt 1 person på heltid for å ta seg av spillere som skal til dem...
      Kan ikke sitte å leke butikk på valle lengre, det nytter ikke. ANSETT EN SCOUT PÅ HELTID NÅ!!
      "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by enga View Post
        Nå må du gi deg! Ingen som klaget forrige sesong, da Enga spilte den beste fotballen i Engas historie.

At vi har hatt ekstremt mye skader i år er vell ikke Martin sin feil. Men skal være enig at han har gjort en del rare valg i år. Men har fortsatt stor tro på at Martin kan føre Enga til gull.
        Ja, jeg vet at jeg har barnslige kommentarer idag, men skadene påbegynte å vinteroppkjøringa, og i hele vårsesongen jobber med med å friskmelde spillere, og da blir jeg forbanna når jeg leser om utleie av spillere og innkjøp av skadete spillere, og innkjøp som kalles for BOMKJØP. MA skal ha ansvaret for å ha en tropp som skal kjempe om gull. Han reduserer troppen og gjør det vondt verre for spillere som sliter. Det er ikke MA sin feil at det florerer av skader, men da burde han beholdt hele troppen. 16 mann til Tromsø hvoav 6 spillere er halvskadet?! Hvor er resten? Åja, leid ut.. Og jeg gjentar: iflg MA så er Mos ikke god nok for VIF..Gullet glapp idag!

Comment

Dette er ikke noe man løser kun ved å kjøpe en spiss, eller en back.
          Vi har kollektiv fatal selvtillit, vi har ingen plan på hva vi driver med, vi har spillere som dasser uinteressert etter når tromsø kontrer, vi har folk som allerede er på vei tilbake til egen halvdel idet de fyrer av ett skudd, og vi har folk som så lite troa på seg selv at de ikke aner hva de skal gjøre når de får ballen i beina.
          Sånt løser seg ikke ved å kjøpe en "stjernespiss", da må vi eventuelt kjøpe en ny tropp.

Ja vi har en tynn tropp, som i tillegg ikke holder mål i det hele tatt, men noe må fikses mentalt, og folk må ha en gameplan å forholde seg til. Nå virker alt totalt tilfeldig, planløst og meningsløst.
          ----------------
          Pilsner og slagsmål.
          Ille tilredte agronomer.

Comment

Jeg undres over hvor utrolig dårlig Nouri er som blir kasta ut av klubben sånn at Freddy kan få lov til å få rekorden for flest tippeligakamper for Vålerenga. Han går jo ikke i en eneste hodeduell fordi han er for treig til å værra oppi dem. De gangene han takler ballen ut er fordi han er for treig til å bli finta bort og i kamp etter kamp slår han feilpasninger helt upressa, og det er gjerne di pasningene han skal slå 3 meter han bommer på. Jeg skjønner at Nouri ville bort. Og igjen skaper vi omtrent ingenting. Jævlig gode fram til 20 meter, så stopper det helt opp. HURRA!

Comment

Kan ikke folk på forumet få det inn i hjernen at gull denne sesongen er bare å glemme, Faen er folk blinde eller

Jeg håper vi overlever i tippeligaen og satser alt på Europacup gruppespill så vi kanskje kan få inn spenn til å handle spillere som er gode nok for spillestilen vår.
              I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Dette er ikke bra nok, tipper vi kjemper om nedrykk i slutten av sesongen. Slik vi spiller nå, blir vi pissa på flere ganger før sesongen er over. Vi skla jo til Lerkendal, Brann stadion, åråsen....... Vi spiller jo med frykt i øya, og en innprenting av støttepasninger man kun ser når det spiller vm.. Helt på trynet.
                Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Originally posted by haraa1 View Post
                  Dette er ikke bra nok, tipper vi kjemper om nedrykk i slutten av sesongen. Slik vi spiller nå, blir vi pissa på flere ganger før sesongen er over. Vi skla jo til Lerkendal, Brann stadion, åråsen....... Vi spiller jo med frykt i øya, og en innprenting av støttepasninger man kun ser når det spiller vm.. Helt på trynet.
                  En gang til?
                  *****KREPP ARMY*****
                  DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                  Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by Lord Of The Dusk View Post
                    Vi har kollektiv fatal selvtillit, vi har ingen plan på hva vi driver med, vi har spillere som dasser uinteressert etter når tromsø kontrer, vi har folk som allerede er på vei tilbake til egen halvdel idet de fyrer av ett skudd, og vi har folk som så lite troa på seg selv at de ikke aner hva de skal gjøre når de får ballen i beina.
                    Sånt løser seg ikke ved å kjøpe en "stjernespiss", da må vi eventuelt kjøpe en ny tropp.

Ja vi har en tynn tropp, som i tillegg ikke holder mål i det hele tatt, men noe må fikses mentalt, og folk må ha en gameplan å forholde seg til. Nå virker alt totalt tilfeldig, planløst og meningsløst.
                    Jeg støtter dette, det er altfor svak mental innstilling i laget. No guts no glory
                    I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by Lord Of The Dusk View Post

Jeg tar deg i hånda og sier: Du har så rett så rett! "Vi har ingen plan på hva vi driver med" - det er tydlig å se når spillerene slår støttepasninger tilbake gang på gang. MA har et ansvar der - når han minsker troppen og pisker de skadete spillere til å spille, så er det ikke så rart at laget har en kollektiv fatal selvtillitt. Tar deg i hånda for den der!

Comment

Vi har vært langt under pari, og gullsjansen er nok borte allerede...

Men det er tross alt bare 5(!) poeng opp til 3. plass. Vi får satse på topp 4 i år, og spill i EL, så får vi komme sterkt tilbake neste år, med 2 knallsigneringer og Mos tilbake!

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
                          En gang til?
                          vi var der ja... sorry, blodtap i toppen etter ett surt tap..... (igjen)
                          Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Spiller for spiller har vi et bedre lag en Tromsø, ingen tvil om det. Det som gjør dem til et bedre lag er at de er samspilte og jobber mer for hverandre, men mest av alt har de en vinnervilje. Etter at vi kommer under blir vi helt tannløse og det blir altfor individuelt. Det virker som om ingen av gutta har trua på at vi kan snu det, og da går det heller ikke. Samtidig ligger lagdelene våre altfor langt unna hverandre noe som gir TIL masse rom å spille i, og så er det markeringssvikt på nesten alle baklengsmåla, igjen.

Comment

"Velkommen til Tore Andre Flo's fotballskole, hvordan man kan score mål uten at noen legger merke til det."

1.Sett han som scorer mål i forsvar (Ogude)
                              2.Lån ut den som scorer mål (Mos)
                              3.Selg/gi bort han som scorer mål, eller som er eneste alternativ (Bengt-Boa)
                              4.Kjøp uerfarne og skadede spisser (Sid-Kone')
                              5.Bruk spillere i uvante possisjoner (nesten alle)
                              6.Bruk en kant spiller som spiss, som har vært borte i 2 mnd (Berre)

Her har du en oppskrift på hvordan man unngår å score mål, oisann....
                              jeg glemte det MA, du vet jo dette allerede

Jeg trodde helt ærlig at ekspeimentering var vi ferdig med etter halvspillt sesong
                              enga4ever

Comment

Originally posted by haraa1 View Post
                                Én uke etter vi slo Tromsø 2-0. Er du fra Bergen?

Comment

Working...
                                X