Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Tromsø - Vålerenga 4-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg er helt enig i at vi trenger en scout på heltid, MEN jeg vil også se spillere med litt bedre humør/selvtillit, som gjør færre personlige feil, som ikke spiller så jævla trangt (noe som gjør bla.idag at vi får kontringer mot), som tør å ta noen sjanser fremover istedenfor alltid å spille på det trygge (ja, jeg vet at det er en stor del av spillestilen vår, men av og til blir det altfor omstendelig) og som terper på avslutninger (gjerne på egenhånd/eget initiativ etter fellestrening).

Jeg vil også ha skadefrie spillere...

I dag sier jeg bare gratulerer Tromsø.

Comment

Originally posted by enga View Post
      Nå må du gi deg! Ingen som klaget forrige sesong, da Enga spilte den beste fotballen i Engas historie.

At vi har hatt ekstremt mye skader i år er vell ikke Martin sin feil. Men skal være enig at han har gjort en del rare valg i år. Men har fortsatt stor tro på at Martin kan føre Enga til gull.
      Nei, skadene er ikke MA's feil, det er ingen sin "feil", men jeg stiller meg kritisk til det medisinske apparatet når det er såpass mange ute samtidig. Har man kartlagt hver enkeltes spillers fysiologi med tanke på riktig trening/mengde for hver enkelt? Tør de ikke si at spiller A er ute 4 måneder, men i stedet sender ut spillere som ikke er godt nok fysisk rustet til kamp? Var opplegget før sesongen optimalt? Uansett: skader eller ei, spillergruppa er vel i stand til å huske prinsippene de spilte etter i fjor, eller er skadene plassert bak panna?
      Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by FrankO View Post
        Én uke etter vi slo Tromsø 2-0. Er du fra Bergen?
        Nei takk gud for det.. Men du har vel kanskje ikke fulgt med hvordan Brann har spilt hjemme? Så du forventer at vi skal vinne der med det spillet vi viser frem nå? Vi klarte jo å slå dem hjemme, eller nei vi tapte vist der også.. Men den ene kampen skal jo så klart spilles først. Men med den eksprementeringen martin gjør så ser vi vel berre som beck og freddy som spiss snart..
        Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Originally posted by FrankO View Post
          Én uke etter vi slo Tromsø 2-0. Er du fra Bergen?
          hehe, herlig kommentar!
          Støttes 110%

Folk prater om nedrykk/adecco... greit at vi stinker i noen kamper, men vi er mer en gode nok til å holde oss i TL selv med den 16-manns troppen vi hadde idag.
          For de av dere som tviler, les lagene og se på troppene til de andre i TL!
          God bedring

Comment

Sier det igjen jeg:

Vi er 5 poeng unna 3. plass!

Comment

Originally posted by haraa1 View Post
              Men med den eksprementeringen martin gjør så ser vi vel berre som beck og freddy som spiss snart..
              Tanken har aldri streifa deg at han ikke har andre muligheter pga skader, karantener osv?

Neivel.

Og Freddy som spiss, det har vi IKKE sett før.

Comment

Originally posted by maestro View Post
                Uansett: skader eller ei, spillergruppa er vel i stand til å huske prinsippene de spilte etter i fjor, eller er skadene plassert bak panna?
                Er desverre her det sitter, og da vinner vi ikke mye kamper fremover

Comment

en ting jeg tror har blitt utrolig synlig denne sesongen er at stallen våres faktisk er syltynn... i fjor så kunne vi for det meste stille med full 11'er i alle kampene vi spilt (samt at vi hadde superinbyttere som bengt/bojan). I år så har vi vakla rundt som en gjeng pensjonister på glattisen og ikke kunnet stille en full 11'er samme hvor hardt vi skulle ønske. Den eneste løsningen jeg ser på dette er at vi kvitter oss med daukjøttet denne sesongen, gjør noen grep på overgansvinduet nå i sommer, satser på å overleve denne sesongen, og gjør ytterligere grepp i forhold til å forsterke stallen i vinter. 2011 suger balle, bare å innse det.
                  "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by maefteda View Post
                    Sier det igjen jeg:

Personlig tror jeg at avstanden til bronseplassen blir større slik som VIF presterer for tiden. Halve laget er skadelidende i tillegg skal det spilles 5 kamper på 11 dager. Martin har redusert troppen med å kvitte seg med spillere. 5 poeng unna 3 plass idag, men vi vil nok ligge rundt mellom 9-11 poeng unna 3 plassen etter seongslutt (men selvsagt håper jeg at jeg bommer fullstendig her!)

Comment

Originally posted by skog View Post
                      Tanken har aldri streifa deg at han ikke har andre muligheter pga skader, karantener osv?

Neivel.

Har du vært i kikka på andrelaget? Er noen alternativer der som kan brukes. I steden for å bruke spillerer i andre pos. enn det som dem er gode i.. Eller synes du det er bedre å bruke de samme spillerene hele tiden uten å rullere noe. Tenker ikke vet du, som enga supporter bare forventer man..

Comment

Originally posted by skog View Post

Neivel.

Neivel. Mener bestemt å huske at Freddy var spiss for 4-5 sesonger siden, ble vel til og med toppscorer pga uvanlig mange straffer..
                        Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maefteda View Post
                          Sier det igjen jeg:

ps. vi er bare 6 unna nedrykk..

Comment

Jævlig mye syting og klaging her inne da! Vi spilte ingen dårlig kamp, men vi er litt naive når vi tar ledelsen, og det er ingen som rundspiller Tromsø på Alfheim. Kunne tderimot trengt litt mer kynisme da. All statistikk viser at når et lag som ikke er favoritter tar ledelsen på bortebane før 5 spilte minutter så går de på en smell...
                            Og det er f*@! meg marginer det er snakk om. Hadde Kones mål gått inn hadde vi vunnet kampen. Det er bombesikkert. Tromsø vant riktignok sjansestatistikken 5-4 (iflg TV2). Og det til tross at for at Berre halter, Hæstad må av, og keepern vår ikke var på topp. Vår spillestil tilsier at alle må være i form, og slik er det dessverre ikke ennå. Synes heller ingen skulle klage på Martin sin avgjørelse om å sende Mos til Tromsø. Hele penget var jo at han skulle spille hele tiden og bli skikkelig god. Man trodde jo ikke at våre skadeproblemer skulle bli så store.

Når det er sagt så håper jeg gutta gir alt i Europa, og gir f i Liverpool-kampen som kommer midt oppe i serie og Europacup. Eneste som er viktig der er å vinne kampen på tribunen mot døve Liverpool-supporter. Kommer vi oss til gruppespillet i Europa er sesongen reddet formin del.

Comment

Vi kommer ikke til å rykke ned, det har vi nok av enda dårligere lag til å fikse.

Jeg synes forøvrig også det er alarmerende at vi kollapser helt når vi får en i ræva, da er det bare å legge skoa i baggen og vente på flyet hjem liksom. I fjor hadde vi en del kamper hvor vi klarte å kjempe oss inn igjen, og i noen tilfeller kjøre over motstanderen selv etter å ha fått en tidlig baklengs, f.eks. mot start hjemme. Nå legger vi oss ned og dør så fort vi slipper inn ett mål, sånn som i dag.
                              Ett tap i ny og ne kan man tåle, men det hadde vært flott å unngå golden shower i tillegg..
                              ----------------
                              Pilsner og slagsmål.
                              Ille tilredte agronomer.

Comment

Originally posted by astoman View Post
                                Jævlig mye syting og klaging her inne da! .
                                Tror du snakker om levebrødet til flesteparten her inne...

Comment

Working...
                                X