Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - PAOK 28.07.11

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Vålerenga - PAOK 28.07.11

hærre gud! dett var dett for oss i år igjen
    Marius - Evig patriot

Sånn! Da er sesongen over. Eneste som er noe å glede seg over er tribune livet i fremtiden. Der skal det gis 100%. For ett søple spill våre gutter i blått viser frem. Helt likegyldig hva resultatet blir for dem. Lønnen kommer inn på konto uansett. Her trengs det spillere i alle ledd. Alle innkjøpene i år har vært totalt miss og savnet av en målscorer er enormt. For noe piss!

Comment

Hadet bra Europa!

Comment

2.omgang var langt under pari.

Vi trenger et "Besiktas" mirakel der nede for å gå videre.
        Men er du ekte Vålenggutt gir du aldri opp.

Svikter aldri deg.
        EVIG VIF

Comment

rart det ikke var flere tilskuere på kampen i dag, skulle tro mange ville bruke denne fine sommerdagen til å se festfotballen -IRONI-
          Marius - Evig patriot

Comment

jeg mener seriøst at nivået i eliteserien er så lavt at de fint kan ha en vanlig jobb ved siden av.

det ser vi jo når norske lag spiller i europa.

vi burde satse på en halvproff liga uten utlendinger, tror det er bedre for landslaget å.

det må jo være pinlig å leve av fotball og være så elendige

i tillegg så funker ikke spillestilen vår. spillerne er ikke gode nok til å spille sånn og i år er alle forberedt på den.

hvor er plan c Martin??

håper vi ikke rykker ned!
            I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Når skal vi lære å score mål? Vi suger i angrepsspillet og skaper nada. Smått utrolig at det kan være så stor forskjell på hva vi presterer fremover i år kontra i fjor. Skader eller ei.

Comment

Kone ser ikke ett hakk bedre ut nå enn når han nettopp var tilbake fra skade, sammen med resten av angrepsrekka var han helt borte vekk
                You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

...

Heldigvis ikke lenge til Norway Cup,der man kan oppleve ORDENTLIG fotball.....

Det som skremmer meg,er at dette laget ikke har noe selvtillit i det hele tatt,ser ut som en gjeng bortkomne smågutter,som gjør selv de enkleste ting totalt feil.

Pasninger som ikke treffer,spillere som får gå fra midtbanen å score. Og ikke minst,FEILKAST!! For 7-800.000 i året skulle jeg faen meg klart å kaste riktig..(ja,vet at han glapp ballen,men alikevel..)
                  -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Comment

Kone er ett skikkelig bomkjøp, han er ego på banen og lite fotballklok i tillegg.

2 ganger mot Tromsø kunne han spilt først bojan så berre alene med keeper men valgte nok ett lompeskudd.

hjelper ikke å ha orden i økonomien når man bare kjøper drittspillere.

Comment

Om kampen...

HVA I HELVETTE ER DET VI HOLDER PÅ MED? Hvis vi i det hele tatt skal klare og slå et så sterkt lag som PAOK så må vi ha 120% konsentrasjon og innsats i 90 min på hjemmebane!!! Ingen vil blø for drakta! Hva faen tror vi at vi er? Vi har et ubrukelig forsvarsspill, vi eier ikke lagmoral, folk vil ikke jobbe hjem, unødvendige balltap, unødvendige frispark. INGEN får godkjent idag. Blir frustrert av å se på dette... Hvorfor skal absolutt Strandberg langt opp på motstanderens halvdel? Vi veit jo at han kommer til å miste ballen, og vi veit jo at han aldri rekker å jobbe hjem med den toppfarta hans. Har rost han tidligere, men idag synes jeg han ikke er god nok. At han skal slå de berømte crosspasningene som 70% av gangene forsvinner utover linja evt. til en motspiller er helt uforståelig.

0-2 før bortekampen i Hellas. Går vi videre til neste runde skal jeg sykle hjemmefra å til den kampen, uansett hvem vi møter.

Hvis vi skal ha en sjanse der nede vil jeg se spillerne blø for drakta slik Panzer gjorde i 2009. Trossa smertene og spilte. Vi er faen ikke så gode at vi kan stå i ro og slå pasninger og ikke løpe etter.

Comment

Kampen var jo avgjordt på forhånd. Starte med Dawda Leigh!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

vi er ute av europa igjen uansett, kan like gjerne sende juniorlaget å la spillere hvile. Ikke sikkert juniorlaget vårt gjør det noe dårligere.

det laget her hadde tapt tosifra mot kvinnelandslaget.

Comment

Oddsen for å gå til playoff var ikke stor i utgangspunktet, nå er den nærmete null.
                            Får håpe de som skal til Hellas får en fin tur. Fotballen behøver dere ikke å ta så nøye på...

Comment

Originally posted by maelv View Post
                              hærre gud! dett var dett for oss i år igjen
                              Neida, høydepunktet er jo på mandag!

Comment

Working...
                              X