Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - PAOK 28.07.11

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rovern View Post
    Det var vel en litt ufin kommentar på formen til Kone, han ser ikke akkurat ut som Fegor i overkroppen og når han er i bevegelse så blir han forhåpentligvis i bedre form
    Vi får nå se om Kone kommer i form en eller annen gang. Synes imidlertid det værste er at vi starter med Dawda. Når jeg så han skulle starte ble jeg helt matt og oppgitt, mista litt av interessen for kampen. Han er jo så dårlig, at å ha en slik spiller i A lagsstallen må jo ødelegge kvaliteten på treningene.

Comment

Hjemme etter besøk på et SKUFFENDE glissent Ullevål. På den annen side, kanskje greit for folk å slippe mer lidelse i disse dager...
      Jeg kjenner igjen draktene og de fleste navnene fra i fjor, men dette kan da ikke være den samme gjengen som begeistret i fjor?? Kampen i dag var preget av så ufattelige elendige prestasjoner på banen og fullstendig bom i laguttaket fra M.A. at jeg tror ikke vi kunne slått noe lag fra de fire øverste divisjonene her til lands. Venstresiden vår v/Nordvik og Leigh (spesielt i første omgang) kunne vært erstattet av et par geiter, vi ville ikke tapt noe på det. Berre? Milevis unna noe som ligner på matcform. Dos Santos? Spiller han med slalomstøvler? Fellah og Singh? Noen tålte ikke fjaset fra i fjor angående Norges Barcelona. Og M.A: hva gjør Ogude på kant. Du kunne like gjerne satt han i mål, han får IKKE!! brukt sine sterke sider på kant. Har Singh noe i kontrakten som forbyr deg å bytte han ut eller la'n stå over en kamp eller to? Hvor ufattelig frustrerende må det ikke være for f.eks Adnan Haidar å aldri få sjansen, uansett hva "Barca-duoen" driver med?
      Jeg skal være ærlig nok til å si at jeg ikke trodde veldig mye på noe Europacup-eventyr, men at vi skulle ryke på denne måten mot en høyst overkommelig motstander er så JÆVLIG skuffende at det er til å grine av. I dag får kun Lars, Bojan og Ogude godkjent av meg, resten av gjengen kan se seg sjøl i speilet og si: Jeg er heldig som tjener OK penger på noe jeg ikke behersker". Det gjelder også MA og TH. Forventer nye ansikter snart, dagens stall er oppskrytt, uten "sisu", moral, evner. God natt!!
      Vi er Vål'enga!!

Comment

Enig med maestro...
        Grusomt å se på. Og det ekke første gang i år...

Comment

Originally posted by Snipper View Post
          Enig med maestro...
          Grusomt å se på. Og det ekke første gang i år...
          Mulig det er pilsen som begynner å virke, men jeg kom på noe positivt: Vi peip ikke på eget lag, sånn som rbk opplevde i går.

Hva fotball angår: Her er det bare å karre seg ut i November og så starte på nytt. Fram med tegnebrettet, sjekkheftet og Vål'enga-spiriten.

Vi taper aldri!!!
          Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
            Mulig det er pilsen som begynner å virke, men jeg kom på noe positivt: Vi peip ikke på eget lag, sånn som rbk opplevde i går.

Hva fotball angår: Her er det bare å karre seg ut i November og så starte på nytt. Fram med tegnebrettet, sjekkheftet og Vål'enga-spiriten.

Vi taper aldri!!!
            Mulig det var pilsen som fikk deg i godt humør, men det var nå ihvertfall dette innlegget som fikk MEG i godt humør

Vi taper faenavmeg aldri!!!

Comment

Originally posted by maestro View Post

Vi taper aldri!!!
              Takk for den!
              Ta deg gjerne enda en pils og skriv enda mer positivt!

Er vel egen stemningstråd (?) Men uansett: sangen:
              'Vi kan kjøpe hele Hellas om vi vil', var bare morsom!

Virkelig mye negativt prat her. Men, men: 0-2 hjemme er kjipt.
              Sjøl er jeg temmelig fornøyd med bare å komme på kamp og 'være med på å ta byen tilbake' som Stang skrev. Rakk ikke åpninga på kampen, appellen til Fabian rose-gesten fra PAOK og 1 minutts stillhet...
              Men bare å vite at dette ble gjort, betyr en hel del for meg... ( ha'kke mista noen, sjøl, men...)

Greit å gjøre vanlige ting i Oslo igjen.
              Men på en vanlig kamp med Vålerenga, vil jeg at vi skal vinne...

Forsterkninger, forsterkninger!

God natt, Take care!

Comment

Bilder ute på VPN
                www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                Glemmer passordet mitt...

Comment

Så jævlig flaut!

Første omgang var helt OK men ikke noe mer enn det.

2.omgang var søppel!

Men problemet vårt er jo at vi har for det første ingen goalgetter, vi har ikke noe bra forsvar men ok midtbane!

Paok har ballen men ingen går på. De går IKKE PÅ????? Hvis du spiller forsvar skal du forsvare ballen fra motstandern.

Spiller du midtbane skal du jobbe som faen og hjelpe angrepet like mye som forsvaret.. Vi gjør ingen av delene.
                  Spiller du spiss skal du score mål! Vi gjør det ABSOLUTT IKKE!

Jeg mener vi må få kjøpt inn en skikkelig goalgetter som har spillforståelse, litt rutine, SKADEFRI og gjerne noe ala Moa eller diouf i molde!

Dette var flaut! Rett og slett flaut!

Og sorry at jeg ikke har noe positivt å komme med, men det var vel ikke så mye positivt rundt denna kampen annet enn at PAOK la ned roser forran oss! Respekt!

Comment

Tragisk angrepsspill har vi jo blitt ganske vant med i år. Men i dag var det naivitet, feighet og tafatthet i forsvarsrekka!
                    Kunne glatt fått en imot ganske tidlig i dag hvor paok'erne ble servert av den snille gjengen vi har bak.
                    Her må jeg bare si meg enig med sjefen sjøl:
                    http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3199479.ece

Nå får vi bare tenke fremover!
                    (Vi husker jo mange en viss cupkamp mot besiktas for noen år siden så ingenting er umulig )

Men nå blir uansett serien viktigst skulle jeg tro..
                    Vi får bare gjøre vårt ytterste for å forbedre spillet til Molde-kampen, la oss spaseres over av liverpool, og se om vi kan gå ned med hevet hode i returmøtet mot paok.

Comment

Gledet meg over:
                      - At vi er ferdige med den vanskelige hjemmekampen
                      - Billige pølser
                      - Menn i bar overkropp som spilte tromme

Neida... seriøst:
                      - Markeringen i forkant
                      - Håvard Nielsen
                      - At gutta umulig kan være slitne til helgens seriekamp

mvh
                      Blitzkrieg
                      Spill til dommern blåser daaaaa!!!

1922 Goalkeeper JF Mitchell, first and last player to wear glasses in an FA Cup Final.

Comment

Skjønner ikke helt kritikken mot Dawda denne gangen... Riktig nok er han langt fra toppform, men idag gjorde han seg ikke så alltfor bort.
                        I en tam angrepsrekke var han den eneste som bevegde seg og gikk på bakromsløp, han kom flere ganger ned mot kanten og fikk slått inn et par ganger. Når Koné kom inn og berre gikk ut på kanten, sank hele spillet sammen. Vi mangler target-spillere forover, som er mer villige og tørr å gå på de viktige men slitsomme løpene.

Comment

Originally posted by Rovern View Post
                          merker godt hvor viktig Doffen er i kontraene, i dag ble Singh fraløpt en rekke ganger og førstemålet er en ball Doffen hadde løpt opp.
                          Singh har forøvrig en svart dag på jobben og er ikke langt unna stolpen på børsen. Syns Håvard gjør et greit innhopp og at Kone blir i bedre form for hvert løp han tar.

Forventer neste at det byttes en del i neste, vi scorer ikke mål i år og må ha minst 2 på bortebane, da kan man heller hvile noen spillere
                          Spiller ikke Hæstad MÅ, jeg gjentar, MÅ Fegor spille sentralt i banen.. Trenger en ryddegutt der.. Ved flere anledninger så kommer PAOK til muligheter pga av Bojan og Singh som er treg og veik i duellene. De er begge best med nesa mot motstanderens mål!

Forøvrig satt jeg med følelsen i hele 1. omg at dette laget kan vi tom slå borte, 0-0 er ingen krise. Men 0-2 blir tøft når vi knapt skaper en sjanse!
                          negativ optimist!

Comment

Originally posted by EngaForAlltid View Post
                            Skjønner ikke helt kritikken mot Dawda denne gangen... Riktig nok er han langt fra toppform, men idag gjorde han seg ikke så alltfor bort.
                            I en tam angrepsrekke var han den eneste som bevegde seg og gikk på bakromsløp, han kom flere ganger ned mot kanten og fikk slått inn et par ganger. Når Koné kom inn og berre gikk ut på kanten, sank hele spillet sammen. Vi mangler target-spillere forover, som er mer villige og tørr å gå på de viktige men slitsomme løpene.
                            God innsats på Dawda, men hvorfor ikke spille med han på høyre og Fegor på venstre. Dawda er en begrenset spiller men prøver seg i alle fall og kunne kanskje kommet til litt flere innlegg fra høyresiden.. Som jeg har nevnt utallige ganger før; det blir umulig å spille seg gjennom midten om vi ikke har vinger som kan holde bredde og utfordre mot linja.. Når alle trekker inn i banen blir det enkelt å demme opp og de halvfarligheten vi kommer til er jo nesten bare klabb og babb..

Kone spilte også definitivt i feil omgang - skulle gjerne sett han i 1. omg hvor vi hadde mer spill. Det er selvsagt håpløst å si i forkant, men blir feil å slakte Kone ut fra en omgang hvor han knapt fikk noe å jobbe med!
                            negativ optimist!

Comment

Kone

Per dags dato fortjener ikke Kone å starte. Grunnen er enkel, han løper ikke. Hva som er grunnen til at han ikke løper vet jeg ikke, men han gjør det ikke. Frykter at Kone enten er fotballindivid, men ikke innrømmer det, eller at holdningene hans suger balle. Hvis det siste er tilfelle har han sikkert klart å påvirke resten av troppen allerede. Kone minner meg om Pascal Simpson, dessverre.

Comment

Working...
                              X