Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Molde-Vålerenga 30.07.11 kl.18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Molde-Vålerenga 30.07.11 kl.18

Fyr løs her.

Trenger dette laget virkelig to i sekken for å våkne?
    mvh

Ogni M

Originally posted by Ogni M View Post
    Fyr løs her.

Trenger dette laget virkelig to i sekken for å våkne?
    Kan se sånn ut. Men, frykter vel heller at det ikke er vi som våkner men at det er motstanderen som sovner.

Sørgelige greier

Comment

Uff!! For en skam!!!

Bare å glede seg til neste år folkens!!
      Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Som jeg skrev i kamptråden, tror Singh hadde veldig godt av å bli benket, for han virket veldig pigg når han kom inn. Mye bedre enn hva han har vist hittil i sesongen, og bra er det. Rolig og kald avslutning på målet.

Sånn ellers så er det jo mye å ta tak i her. Vi er jo sykt dårlige i 1. omgang, bare Hirschfeld som jobbet hardt i den omgangen. Det kom seg litt på slutten av 2. omgang, men for sent til å utføre et av tidenes poengran, desverre. Håpet må jo nå være at de klarer å bygge videre på de siste 15 minuttene av 2. omgang til neste kamp.

Comment

Sesongen over. Nå gjelder det å forberede neste.

Det er helt utrolig at vi ikke er gode nok til å vinne den konkosligaen Tippeligaen etter hvert har blitt.

Får satse på en UEFA-plass nå. Eller massiv formsvikt hos Molde og Tromsø. Men jeg tror nok Solskjær har lært for mye av Ferguson til å tillate at det skal skje.

Comment

engasjement, vilje og innsats

Originally posted by Ogni M View Post
            Fyr løs her.
            Sitter emd en følelse av at manglende ferdigheter skinner igjennom. I alle lag idretter så er det lagene som vil mest som vinner. Hvor er vinnerviljen?

Vi begynner å løpe og presse høyt de siste 15 minuttene, samt ti minutter i midten av første... men da er det kun enkelt spillere som vil...

Det virker som viljen til å jobbe for drakta, laget og supporterne er borte. i fjor jobbet vi som gale hunder, vant ballen og scoret mye på motstanderens balltap rundt egen 16 meter. nå er det kun en og en som presser, og andre mann i forsvar rygget jo halvveis hjem til Oslo hver gang.. Ikke moro å være VIF supporter om dagen, forhåpentligvis får vi bedre flyt fremover med VPG, men han alene kan ikke redde klubben!

I alle år, uansett resultater og tabellposisjon, så har helter dukket opp, det er disse som jobber med hjertet utenfor drakta, og som virkelig ofrer seg... er bare doffen, freddy og lars som ofrer seg i dag. Fellah, singh og stoor spesielt trekker seg ofte og vil ikke vinne andre ballene. vi kommer ikke først på noen andre baller de første 75 minuttene i dag.. og det var det samme mot PAOK.

OPP I RINGA!
            Vål'enga - en gang, hver gang, ALLTID!

Comment

Forferdelig dårlig fotballkamp av VIF!

Man må jo nesten bare håpe at Veigar kommer til å bidra med noe i det offensive, og at forsvaret snart slutter å rygge (og nøle)!

Tragisk.

Comment

Ja, ett lag totalt blottet for selvtillit dessverre. Molde ser ut som vi gjorde ifjor.
                Høyt tempo, aggressive i presset og på gjennvinning. Alt vi ikke er for øyeblikket

Å være fotballsupporter handler om å vise følelser og jeg beholder retten til å klage og være frustrert selvom det er noen som alltid er kjempefornøyde og drar opp dårlig supporter kortet.

Det er lov å forlange mer av så priveligerte mennesker, det er jobben deres.

Bare lønna alene bør være nok til å blø for spør du meg, gi meg den lønna så skal jeg donere en 1/2 liter blod hver 14. dag lett.

Håper på bedre dager for mitt kjære Enga
                I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Strengt var vi først med i kampen da Molde kunne ri på 2-0 og hadde løpt fra seg etter 80 min.
                  Første omgang er det bare å grave seg ned over - utspilt!
                  Fraløpt på 2-0 i annen omgang.

Lars reddet oss fra stygge sifre, positive innhopp av Singh og Dawda. Nydelig mål av Singh og det er vel beholdningen.
                  Kudos til de som var deroppe fra Klanen og som sang kampen igjennom.
                  Hev din røst og STØTT ditt lag...

Comment

Sluttet i det minste bra

Tenk om vi hadde spilt fremmover i to omganger, og ikke bare på slutten i andre. Synes Singh plukket opp hansken, og Nordvik i midten er ett god grep i mangel på en stopper med fart. Molde er dersverre ett godt lag.

Comment

Problemer

Dette er ikke bra nok, igjen.

Nå må vi gjøre endringer, jeg vil heller ha sluppet inn mest mål i tippeligaen og i tillegg vinne gull, enn å prøve å ha mest ball.

Vi kan godt ha ball 99% av tiden og tape.

Hva skjer der fremme? Siste 10 i dag var faktisk morro, vi hadde lyst og vi var så nære på utligning. Men vi kan ikke vente til det er 10 minutter igjen, slikt skal vi spille hele kampen.

Det er tydelig at ALLE lag vi møter analyserer vår måte å trille ball på, så vi må gjøre endringer. Prøv 4-4-2, prøv 4-1-2-1-2(ikke brede vinger). Vi bruker så mye ving spillerere, men hvor spiller vi best? jo midten! det er jo der vi får ballen frem, hurtig og fellah og singh gjorde en god jobb i dag.

BB - Lars, uten tvil. Men trekker også frem singh, hans innhopp i dag var utrolig deilig å se på.

Forsvar - stryk, de støter ikke mann og markeringer er horrible i dag.
                      Midtbanen - ok, mye godt fra noen mann, men også en del feil.
                      Vinger - får ikke til så mye, dawda gjorde en grei jobb, men synd de har hurtige backer.
                      Spiss - stryk, som vanlig, alene spiss funkerer ikke eller så har vi ingen som klarer å spille alene. Jeg tror 2 spisser ville fått jobben gjort, men det er min mening.

Comment

Siste ti i dag var jo praktisk talt eneste moroa vi Enga-fans hadde i kampen i dag....

men hvorfor må vi vente til siste 10 før gutta setter inn tempoet? Mistenker litt, som jeg sa i mitt første innlegg i denne tråden, at det er ikke det at vi plutselig vil i de siste 10, men at det er da Molde vil lite nok til at vi kan slippe til.

Ja, ja, negativ nå. I morra er jeg tilbake til å være mitt tragisk optimistiske selv hvor jeg tror vi skal vinne neste kamp med champagnefotball og magiske sifre.
                        (som gjerne er derfor jeg blir så negativ i et tap som strengt talt var et klart tap før vi begynte )

Comment

Gutta ser ut som om de er totalt blottet for vinnervilje..virker ikke som de har trua på at en eneste pasning de slår skal komme frem til mottageren..
                          In the beginning the Universe was created.
                          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                          - Douglas Adams

Comment

Måtte jo vært bedre med en 4-1-2-1-2-formasjon, som blir nevnt her. Eventuelt 4-2-1-1-2. Gjennombruddene er totalt fraværende i mesteparten av kampen, da bør vi satse på et spisspar, og da er jo Gunnarsson også en god spiller å ha. Lars er bestemann i dag, Singh viser hvorfor FCK vil ha ham. Ellers er det vanvittig mange dårlige mottak. Trist å se på.

Comment

Latterlig

En ting er klart: VIF har IKKE blitt bedre etter den såklate sommerpausen,men derimot blitt VERRE.

Så jeg sier rett ut: Martin gjør en dårlig jobb på treningene. Slik treningsøkter han opererer med er i lik linje med gutter 15/16 år klasse. Martin har et ansvar, ikke legg det over på spillerene, fordi de vet ikke selv hvilke arbeidsoppgaver de har fått av Martin. De stopper opp og slår ballen tilbake. De aner uråd.

Kjære lesere; ikke si at dere ser en liten bedring fra forrige kamp, og at dette ser bedre ut til høsten. Det blir for dumt. Problemet starter veldig tidlig i sesongen, og INGENTING er blitt bedre! Kutt ut sosiale arrangementer, kutt ut sosial sammenkomsnt, kutt ut Go-cart og alt som er morsomt. Nå må Martin terpe gutta og gutta får jo LØNN som er 10 ganger mer enn det jeg tjener, så hvorfor skal de ha fortjent til den lønna? Overbetalte drittsekker som ikke blør for Enga.

Jeg har lært en ting da jeg spilte midstopper. "Få den ballen vekk". Jeg taklet som en svin, jeg dreit i motspillerene. Jeg tok fart og hadde en innstilling som at denne ballen er MIN. Ingen av motspillerene skulle forbi meg. Adgang forbudt! Da ga jeg alt. Men i VIF har de et helt annen holdning. Ikke gult kort, nei å huffa mei...Tør ikke...Hvis dere studerer 0-1 målet, så vil dere se at vår egen spiller dukker hodet og ballen suste rett i mål!! Dukker hodet for å unngå å bli truffet av ballen? Hva er dette for noe tull?! Og Nordvik som skal skjerme for å unngå 0-2. Moldepsilleren ler og får stå i ro og skyte i fred - rett i mål. Har vi ikke lært at man skal legge press på ballfører.
                              Så Nordvik, hvor mye tjener du i lønn? Dawda Leigh og dere andre unnalsuntrere, hvor mye tjener dere? Fortjener spillerene fete lønninger når man ikke utfører sin jobb? Til sammenligning så ville jeg ha fått sparken hvis jeg ikke gjorde jobben min. Det er tøft i arbeidslivet, så hvorfor skal VIF spillerene og Martin slippe unna.

Comment

Working...
                              X