Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - Liverpool mandag 01/08 kl. 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by EngaForAlltid View Post
    Liverpool-supporterne tar selvfølgelig denne kampen dønn seriøs, kjenner en på jobben som har forbredt seg skikkelig før kvelden. La nå Liverpool-supporterne få kose seg i kveld. Jeg drar ikke på kampen, gidder faen ikke å betale store summer for å se på en tantekamp.
    Det merker jeg også. Er en hel del Liverpool-supportere som snakker om at de skal "knuse Vålerenga" og alt det der. Det er en del av dem som tar denne kampen superseriøst.

Comment

Synes at prisene burde vært lavere.
      På Engatur aldri sur.

Comment

Originally posted by storoy View Post
        Dette er en showkamp for anglofile Liverpool fans. Jeg syntes billettene burde vært mye høyere. Da hadde vi tjent enda mere penger. Minst 800kr for alle som kommer i rød drakt
        Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Originally posted by geirb View Post
          Dette er en showkamp for anglofile Liverpool fans. Jeg syntes billettene burde vært mye høyere. Da hadde vi tjent enda mere penger. Minst 800kr for alle som kommer i rød drakt
          Men naturligvis lavere for de i konge blå?
          På Engatur aldri sur.

Comment

Helt enig..De ble flådd for lite. Kunne sikkert dobla det og folk hadde vært dumme nok til å kjøpe.
            *****KREPP ARMY*****
            DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
            Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Nå hadde vel Sjappa et tilbud sist lørdag med 2 for 1 på felt 228, altså halv pris.
              Det hadde altså blitt kr. 247,50 pr. billett, hvis jeg forstår det rett at en billett i Klanssvingen koster 495 på full pris. Fortsatt ganske drøyt.
              Jaja. Jeg føler ingen forpliktelse i.f.t. å møte opp.
              mvh

Ogni M

Comment

999,- hadde vært en fin pris og da inkludert en liten overraskelse (presentasjon av ny VIF spiller som det ryktes om i annen tråd ...)

Comment

Vålerenga har 20-åringen Gregory Garza på prøvespill, og mot Liverpool i kveld er det ventet at venstrebacken får spilletid.

Garza har de siste årene vært eiendommen til Sporting Lisboa i Portugal, og har kamper for USAs U20-landslag.

Comment

liverpool "supportere". haha. føler jeg trives bedre i eget selskap enn å være på kamp/pøbb hvor norske tilhengere omtaler seg sjæl og klubben som "vi", hvor alle synger låter på engelsk, banner på engelsk og driter på engelsk vis. uvel blir jeg.

Comment

Pass på hva du sier, når scouserne trenger penger så går det ut over oss uskyldige arbeidstakere.

Comment

Men naturligvis lavere for de i konge blå?
                        Jeg syntes alle som kjøpte billetter til hjemmekampene i EL kan få rabatterte priser

Jeg kjenner at denne kampen er for lfc kids i alle aldre og en fin fin mulighet til å øke penger inn i kassa

Desverre har dette gått litt uttover det sportslige
                        Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Laget:

Hirschfeld

Stoor - Ogude - Strandberg - Benjamin Dahl Hagen

Singh - Haidar

Lars Iver

Dawda - Koné - Nielsen

Benken: 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 5 Aleksander Solli, 9 Sidoine Oussou, 11 Morten Berre, 17 Mohammed Fellah, 35 Fitim Azemi, 36 Jens Skogmo, 38 Patrik Karoliussen, 39 Greg Garza

Amerikaneren starter på benken.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                            Pass på hva du sier, når scouserne trenger penger så går det ut over oss uskyldige arbeidstakere.
                            Når vi selger ut stadion til disse prisene, så tipper jeg vi fint kunne økt prisene litt og tjent enda mere. Scousere trenger vel alltid penger?
                            Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Originally posted by DanielAa View Post
                              Benken: 5 Aleksander Solli
                              Til info spilte Solli hele rekruttkampen tidligere i dag.

Comment

Haha! Lars Iver Strand putter faktisk! Kjente at jeg blei glad på hans vegne.

Comment

Working...
                                X