Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - Liverpool mandag 01/08 kl. 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Blir helt satt ut av hva jeg ser. Nå gir jeg f- i om vi taper denne kampen. Gutta har gjort meg stolt... Og LIS som førstemålsscorer? Ikke ufortjent, til tross for noen småfeil, spiller han veldig bra i posisjonen i dag. Kan det være noe permanent i det tro? Jeg håper det!
    Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Ble positivt overrasket over at LIS scoret, men er ganske deilig å se på. Håper han plutselig kan bidra med noe for oss fremover.
      Elsker Bergen By

Comment

noen som hørte hva speakeren sa, noe om en ball?

Comment

bytte oss fra seier her ja

Comment

Fitim Azemi gjorde litt av et inntrykk der! Raid!

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post
              Blir helt satt ut av hva jeg ser. Nå gir jeg f- i om vi taper denne kampen. Gutta har gjort meg stolt... Og LIS som førstemålsscorer? Ikke ufortjent, til tross for noen småfeil, spiller han veldig bra i posisjonen i dag. Kan det være noe permanent i det tro? Jeg håper det!
              Gøy for han i så fall. Men jeg håper VIRKELIG ikke vi skriver noen ny kontrakt med han.

Comment

Dagens VIF-versjon spiller jo bedre fotball og er mer solide defensivt enn det vi har vært i hele år! Dog er LFC ikke i normal form, men uansett, kanskje Andresen like så godt skal sende ned dette laget ned til Hellas? Og er mektig I-M-P-O-N-E-R-T over LIS. God med kula, gode pasninger. Bra balanse i spillet, taklingssterk og fører ballen på en utmerket måte! Måtte han få mye spilletid i år og lykke til!

Comment

ser det for meg, Dawda til LFC for 80mill :P synes faktisk han storspiller idag
                  "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Sier bare Ogude jeg, fyren er god i alle posisjoner. Laaangtidskontrakt takk.

Comment

Dette byttet skjønner jeg ingenting av.. Lars har spilt godt, og er vel den eneste etablerte på banen som ikke, iflg Martin, er i nærheten av av startoppstillinga i neste match. Dawda og Nielsen derimot, som også har spilt bra, er vel nærmere og de får fortsette..

Men men.. Grattis med kampen Lars. Du har spilt meget godt i dag!
                      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Tipper vel at det var mer for å få Fellah inn på banen enn å få LIS ut av banen

Comment

Vil ha alle spillerne vi har ute på banen idag inn i stallen jeg, undertegn alle sammen
                          "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Jeg forstår godt at denne kampen kommer tett på mange andre kamper.. men allikevel.. Jeg syns det er kjedelig at når jeg endelig kan få enda en Liverpool-skalp, så skal vi invitere Liverpool inn i kampen ved å spille reserve-reserve..

Dog, jeg er 110% enig i at kampen mot Paok er MYE viktigere!

Litt kjedelig allikevel..

Berre inn nå! 3-2
                            Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Pent og bra forsøk av Ossou i det 84 minutt

Comment

litt skuffa over at vi bytter oss fraet fantastisk resultat

Comment

Working...
                                X