Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - Liverpool mandag 01/08 kl. 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

tja, synes det er litt morro for de stakkars engelskmennene at de kan reise stolte hjem med en høyst knepen seier mot reserve-reservelaget til VIF

Comment

Jeg blir egentlig litt pissed jeg! Endelig får jeg mulighet, jeg som i laget mitt, å pisse på Liverpool.. og så bytter de seg vekk fra et fantastisk resultat!

Og så har vi disse forbanna anglofile kommentatorene..

Nei, jeg er skuffa!
      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by enga14 View Post
        litt skuffa over at vi bytter oss fraet fantastisk resultat
        Mulig det er fordi det er en kamp totalt uten betydning?

Viktigere å rullere her enn å vinne.
        Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Fellah!
          Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Fellah!!!!

Comment

Fellah

Fellah!!!!

Comment

Originally posted by geirb View Post
                Mulig det er fordi det er en kamp totalt uten betydning?

Viktigere å rullere her enn å vinne.
                Hehe.. True, men for oss som ikke liker Liverpool, så vil jeg gjerne slå dette laget! =)
                Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by FuriousMachine View Post
                  Fellah!!!!
                  lol
                  Skjer med det? :P

Comment

Originally posted by Loke View Post
                    Vil ha alle spillerne vi har ute på banen idag inn i stallen jeg, undertegn alle sammen
                    Enig, syns denne Hagen ser meget solid og spennende ut. Samme med amerikaner'n. Kall meg gal, men blir overrasket dersom han ikke blir med videre altså Garza. Og se på Fellah! Håper VPG er tiltenkt en rolle som spiss for 10'er rollen kan han se langt etter!

Comment

Fellahhh!!!! Jaaaaaaaaaaaa !!
                      Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                        Hehe.. True, men for oss som ikke liker Liverpool, så vil jeg gjerne slå dette laget! =)
                        Kjipt av Martin å ikke ta hendsyn til dere. Helt klart viktigere enn å tenke på ordentlige kamper som kommer. Enig med deg... uansett 3-3 mot et MEGET reservepreget Vålerenga kan vel ikke engang en Norsk Liverpool supporter juble over?
                        Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Vålerenga C 3-3 Liverpool FC.

Takk for penga, bønder.

PAOK neste!

Comment

En fin oppvisningskamp, men her skal jeg påpeke en ting: Makan til innsats og vinnervilje det er hos VIFgutta. Gøy å se! Hvorfor har de ikke slik holdning i tippeligakampene?

Vi har jo veldig tynt stall for tiden, og jeg må si at Follogutta imponerer meg, så hvorfor ikke kjøpe disse? det koster vel ikke mer enn 100.000 kroner tilsammen For jeg kødder ikke når jeg sier at Skogmo og Hagen (begge fra follo) gjør en mye bedre defensivt arbeid (og ikke minst pasningene!) enn Dos santos og nordvik. Og ekstra hyggelig å se Lars Iver Strand tilbake.

Saken er: Mange av dagens A-lagspillere har klippekort i laget. Derfor uteblir skjerpingen hos enkelte spillere.

Bra kamp av VIF/Follo!

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                              24000 på Ullevaal i kveld, skal vi si at 2000 holder med VIF? Med andre ord 22k som ga Vålerenga penger i kveld, det var tross alt det viktigste med denne kampen.

Comment

Originally posted by Analyktiker View Post
                                En fin oppvisningskamp, men her skal jeg påpeke en ting: Makan til innsats og vinnervilje det er hos VIFgutta. Gøy å se! Hvorfor har de ikke slik holdning i tippeligakampene?

Vi har jo veldig tynt stall for tiden, og jeg må si at Follogutta imponerer meg, så hvorfor ikke kjøpe disse? det koster vel ikke mer enn 100.000 kroner tilsammen For jeg kødder ikke når jeg sier at Skogmo og Hagen (begge fra follo) gjør en mye bedre defensivt arbeid (og ikke minst pasningene!) enn Dos santos og nordvik. Og ekstra hyggelig å se Lars Iver Strand tilbake.

Saken er: Mange av dagens A-lagspillere har klippekort i laget. Derfor uteblir skjerpingen hos enkelte spillere.

Bra kamp av VIF/Follo!
                                Signer dem alle sammen, vil styrke førstelaget og andrelaget
                                "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Working...
                                X