Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - Liverpool mandag 01/08 kl. 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ESPN var meget imponerte over Håvard Nilsen og Ogude. Sid's innhopp var også merkbart, for å si det sånn

Comment

Synd Martin bytter bort en fin seier. Uansett, er så sykt stolt av gutta i dag. Signer gutta frA Follo. Syntes alle gjør en knall kamp!!

Comment

Er jo helt tydelig at VIF er bedre matchet mot Premier League motstand enn denne vriene tippeligaen

Comment

Originally posted by FrankO View Post
          24000 på Ullevaal i kveld, skal vi si at 2000 holder med VIF? Med andre ord 22k som ga Vålerenga penger i kveld, det var tross alt det viktigste med denne kampen.
          Jeg er helt enig med alle dere.. =)

Men allikevel, som ihuga United-supporter, så var det viktigste for meg i dag.. å slå Liverpool! Selv om jeg aldri i verden hadde trua før kampen.. Den trua kom VELDIG underveis i kampen!

I dag vil jeg gratulere Nielsen, Dawda, Lars Iver og Ogude med en meget god kamp! I tillegg hadde vi gode innbyttere.. Dere fortjente "3 poeng".. =)
          Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by skog View Post
            ESPN var meget imponerte over Håvard Nilsen og Ogude. Sid's innhopp var også merkbart, for å si det sånn
            Ogude imponerte også meg stort.
            Fortsetter han sånn tror jeg han forsvinner til en europeisk storklubb ganske snart.
            EVIG VIF

Comment

Originally posted by FrankO View Post
              24000 på Ullevaal i kveld, skal vi si at 2000 holder med VIF? Med andre ord 22k som ga Vålerenga penger i kveld, det var tross alt det viktigste med denne kampen.
              Hvis man antar at snittprisen pr. billett var kr. 600 kommer jeg frem til en omsetning på 13,2 MNOK. Jeg aner ikke hva slags kostnader som er forbundet med denne kampen, men man kan jo håpe på et (flerfoldig?) millionbeløp i overskudd.
              Takk for penga. Hils kyrne.
              mvh

Ogni M

Comment

Hehe.. Fantastisk resultat! Selv om vi leda ganske lenge..

Vi ser hvert fall klart at bare ett av disse laga er gode nok til å spille i Europa

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                  Jeg er helt enig med alle dere.. =)

Men allikevel, som ihuga United-supporter, så var det viktigste for meg i dag.. å slå Liverpool! Selv om jeg aldri i verden hadde trua før kampen.. Den trua kom VELDIG underveis i kampen!

I dag vil jeg gratulere Nielsen, Dawda, Lars Iver og Ogude med en meget god kamp! I tillegg hadde vi gode innbyttere.. Dere fortjente "3 poeng".. =)
                  Du vet dette var en showkamp? Utrolig hvor lang anglofile supportere vil gå
                  Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Originally posted by geirb View Post
                    Du vet dette var en showkamp? Utrolig hvor lang anglofile supportere vil gå
                    Anglofil eller ikke, deilig å til tider pisse på Liverpool..

Comment

Koselig kamp, hadde glemt hvordan det var å se Enga med flyt og tæl i spillet.

Vet ikke hvor Liverpool var i oppkjøringsfasen men de har litt å jobbe med de neste 12 dagene frem til seriestart, inntil Aqulani og et par andre kom innpå på slutten så de helt horrible ut.

Comment

Det utrolige var jo at de ikke begynte å vise seg frem litt tidligere, laget vårt skal jo bare ha blitt svakere og svakere utover i kampen

Comment

Ogude var banens klart beste spiller. Makan til ro han har med ballen. Dawda spiller også en meget bra kamp, noe av det beste jeg har sett av han.

Hyggelig at Lars Iver scoret.

Comment

Syns det er ganske urovekkende at det må en treningskamp til mot en stor motstander for at spillerne skal tørre å slippe seg løs og spille "torpedofotball". Det er hva jeg har sagt i hele år, det handler i stor grad om å tørre, og det har nok sittet mye i hodene, at man skal prøve å spille som i fjor. Som en klok mann med navn Jostein Grindhaug en gang sa:

"Taktikk er oppskrytt, det er bare å peise på"

Comment

Ogude var banens gigant idag. Forsvinner fort til en storklubb ute i europa.
                              Da må i såfall store penger på bordet. Vil ikke miste han. Stor ros til Dawda
                              som også ser ut til å ha funnet tilbake til formen. Og morsomt å se at LIS
                              også fortsatt kan bli noe igjen. Kongshavn hadde også noen kvalifiserte redninger.
                              Bra kamp

Comment

Hvordan gikk det med han amerikaneren som var på prøvespill?

Comment

Working...
                                X