Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - Liverpool mandag 01/08 kl. 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Gellik View Post
    Ogude var banens gigant idag. Forsvinner fort til en storklubb ute i europa.
    Da må i såfall store penger på bordet. Vil ikke miste han. Stor ros til Dawda
    som også ser ut til å ha funnet tilbake til formen. Og morsomt å se at LIS
    også fortsatt kan bli noe igjen. Kongshavn hadde også noen kvalifiserte redninger.
    Bra kamp
    Enig, Ogude, Dawda og LIS fortjener ros etter denne kampen. Jeg vil også legge til Håvard Nielsen som jobbet hardt, og Sid var possitiv, han vil nok bli en spiller for fremtiden, jobber hardt.

Etter det jeg så io dag burde vi faktisk vurdert LIS videre.

Skuffet over at vi brukte så mange Follo spillere, og at Solli kom sent innpå.
    Kone' skuffer stort, burde knapt nok ha vært på banen, gi oss tilbakle Isaac Boayke. Han er raskere og skyter bedre, og sterkere i kroppen.

Kul kamp, men burde gitt flere rekrutt spillere muligheten, Kongshavn var knall god
    enga4ever

Comment

Originally posted by Moa91 View Post
      Hvordan gikk det med han amerikaneren som var på prøvespill?
      Han var vel ikke på banen så vidt jeg vet...

Comment

Originally posted by enga14 View Post
        Han var vel ikke på banen så vidt jeg vet...
        Var det ikke han som spilte på høyresiden i forsvaret istedet for Stoor? Isåfall så var det ikke mye å rope hurra for
        Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
          Enig, Ogude, Dawda og LIS fortjener ros etter denne kampen. Jeg vil også legge til Håvard Nielsen som jobbet hardt, og Sid var possitiv, han vil nok bli en spiller for fremtiden, jobber hardt.

Etter det jeg så io dag burde vi faktisk vurdert LIS videre.

Kone' skuffer stort, burde knapt nok ha vært på banen, gi oss tilbakle Isaac Boayke. Han er raskere og skyter bedre, og sterkere i kroppen.

Kul kamp, men burde gitt flere rekrutt spillere muligheten, Kongshavn var knall god
          Hvilken kamp så du? Synes Kone gjorde en god figur der han i tillegg til å lage en straffe til oss var en stor sterk spiss som trilla rundt med Carragher og burde fått rødt på scouseren ved en anledning. Skapte et par sjanser og.

Boakye er langt i fra bedre en Kone. LIS var god i dag, men hvorfor har han ikke gjort noe lignende tidligere?

Comment

Originally posted by DonNasty View Post

Hadde du fulgt med ville du visst at Vålerenga 2 spilte viktig kamp i 2. divisjon tidligere i dag. Nevnte Solli spilte faktisk 90 minutter i den kampen.

Comment

ESPN-kommentatorene var imponerte over Nielsen, Ogude og Dawda. Glen Johnson fikk slakt, og Nielsen tilsvarende skryt.

Derimot har noen gitt dem en del dårlig info. De trodde Follo-spillerne var hentet opp fra ungdomsavdelinga til VIF. Samtidig sa de at vi delte Ullevål Stadion med Lyn, og at vi hadde spilt der siden 2009, og på Bislett før det.

Utenom dette var de positive, og mente at Liverpool hadde fått god matching mot et godt lag. Snakket også om at den eksentriske Egil Olsen hadde trent oss, og at de likte ham veldig godt. The guy with the boots.

Comment

Veldig fornoyd med Lars Iver, Kone, Kongshavn, Ogude og Nielsen. Hele stallen fortjener skryt for hva de presterer i dag.

Haaper virkelig vi klarer aa slaa PAOK og komme oss videre til Play-off.

Sid viste veldig gode fysiske egenskaper samt en daarlig og en god avslutning, han kommer nok til aa komme seg med tiden.

Comment

Fellah snakker visst verdens morsomste i engelsk, i følge Freddy. I kveldens kamp fikk han seg en kraftig skyllebøtte av Jay Spearing. Fellah svarte; why you talk talk talk this talk?

Comment

Imponert, rundspiller et av englans beste lag i 60 min!

Så kampen på stream fra utlandet, engelske kommentatoren var veldig imponert av stopperparet vårt som han mente hadde carrol, kuyt og downing i lomma samtidig som de var beckenbauer rolige med ball! Han skrøt også av Nilsen som så farlig ut hver gang!

Jeg personlig vil også trekke frem Singh, ned å henter ball hver gang, latterlig god nærkontroll

Comment

• Singh var sitt egentlige jeg i dag, og det var han også i andre omgang mot Molde, etter min mening.

Comment

• Lis

er det en mann vi bør beholde?? eller er han på vei til stabukk, som snart ikke har en arena å spille på.. tanker??? tror LIS hver mye Lønn, men om den nedjusteres, bør vi ha han?????????
                        Ære Være Vål`Enga

Comment

• Det er en klausul i kontrakten til LIS som betyr at dersom han spiller én seriekamp til for Vålerenga så må Vålerenga betale ganske mye penger til Tromsø. Når han ikke er ønska med videre, er det idiotisk å la han få den kampen.

Comment

• Ogude BB i mine øyne. Tett fulgt av Nielsen. Synes også Lars Iver og Leigh var positive. Gudmund hadde et par flotte redninger etter at han kom inn. Alt i alt en artig kamp med tanke på at den ikke betydde noe som helst.
                            Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Comment

• Originally posted by Muppetkokken View Post
                              Det merker jeg også. Er en hel del Liverpool-supportere som snakker om at de skal "knuse Vålerenga" og alt det der. Det er en del av dem som tar denne kampen superseriøst.
                              Ikke at kampen betyr så mye, men er ikke en "in your face" på sin plass nå?
                              mvh

Ogni M

Comment

• Originally posted by metallica View Post
                                er det en mann vi bør beholde?? eller er han på vei til stabukk, som snart ikke har en arena å spille på.. tanker??? tror LIS hver mye Lønn, men om den nedjusteres, bør vi ha han?????????
                                NEI... - ikke etter alle skadeplagene han har hatt...
                                Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Working...
                                X