Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - Liverpool mandag 01/08 kl. 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by FrankO View Post
    Det er en klausul i kontrakten til LIS som betyr at dersom han spiller én seriekamp til for Vålerenga så må Vålerenga betale ganske mye penger til Tromsø. Når han ikke er ønska med videre, er det idiotisk å la han få den kampen.
    Og hva er "ganske mye penger"? 40 000,-? 500 000,-?

Jeg syns LIS spilte fremragende i går. Var virkelig gøy å se på, så skulle gjerne sett han i neste seriekamp mot Sogndal.

Comment

• Originally posted by Pondus View Post
      I kveldens kamp fikk han seg en kraftig skyllebøtte av Jay Spearing. Fellah svarte; why you talk talk talk this talk?
      Ironisk, iom. at Jay Spearing var banens desidert dårligste spiller i går

Småhyggelig kamp på Ullevål stadion i går. Når vi ledet 2-0, så var den røde bermen omtrent musestille

Også hyggelig å se at et par av Follo-spillerne muligens fikk seg kontraktforslag gjennom gårsdagens "prøvespill". Håper det er Dahl Hagen og Azemi det gjelder, fordi de gjorde mye bra i går.

Comment

• Originally posted by way_ View Post
        Og hva er "ganske mye penger"? 40 000,-? 500 000,-?
        Overgangen kostet 7 millioner, så det er nok snakk om et millionbeløp.

Comment

• Hvorfor i all verden spilte vi med bortedrakter på vår hjemmebane?
          Var dette kun for å glede de 20000 fremøtte så de kunne se sine "helter" i orginaldraktene?
          Jeg må også innrømme at jeg blir litt smådårlig når jeg på tvskjermen ser at det står folk med vålengadrakt i vgsvingen og jubler når liverpul scorer. Latterlig.

You'll Never Wank Alone.

Mvh Stefan

Comment

• Haidar

I tillegg til de nevnte spillerne synes jeg også at Haidar gjorde en god figur i går, snurret rundt med scousere, og virket som ballen var klistra til foten hans.

Penger i kassa, PAOK neste.

Endelig mer enn 2 mål i en kamp, det var også et lyspunkt.

Comment

• Originally posted by Ære Være View Post
              Jeg må også innrømme at jeg blir litt smådårlig når jeg på tvskjermen ser at det står folk med vålengadrakt i vgsvingen og jubler når liverpul scorer. Latterlig.
              Men ikke bare det. enda verre i mine øyne(/ører) var dissa som dukka opp med liverpool drakt på 228 og tett oppmot 228. Og appotil klapper og synger med på pool sanger fremfor det som blei førsøkt å starte av våre egene.

Comment

• Bryr meg ikke veldig om det. Dette var en showmatch for å få mer penger i kassa, og utifra oppmøtet i går vil jeg tro vi fikk en god slant.

Comment

• Noen andre enn meg som ble imponert over Gudmund i går?

Comment

• Originally posted by enga14 View Post
                    Noen andre enn meg som ble imponert over Gudmund i går?
                    Jeg er egentlig veldig skuffa over at de ikke viser redninger i highlights fra kampene. Du er absolutt ikke den eneste som ble impa over Gudmund. Fantastiske overhead redninger og full strekk. Dytta unna kanonkuler i stor stil.
                    Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Satt akkurat og vurderte om jeg skulle skrive et lite innlegg om det. Han var stort sett riktig plassert og hadde noen sinnsyke reaksjonsredninger

Ellers var Dawda veldig god i går, og Ogude som andre har nevnt.

Comment

http://engainside.nettblogg.no/13122...liverpool.html

Dalglish også

Comment

• Originally posted by dreadedbyfew View Post
                          Ironisk, iom. at Jay Spearing var banens desidert dårligste spiller i går
                          Jay Spearing, er det han dwarf'n som ligner på han ungen som har hovedrollen i This Is England-filmen?

Comment

• Mange som var gode i går, de slapp seg løs og koste seg. Det blir ofte morsom fotball av sånt.
                            Blir spennende om denne Hagen-fyren fra Follo skriver under for oss, han var meget positiv i går synes jeg.

Comment

• Gud(mund) (O)Gud(e) og klanen

Starter med Gud nr.1.

Gudmund imponerte stort i går, jeg har vært noe bekymret over nivået ettersom Lars står absolutt alle kamper, og ikke fått sett han i år. Men han gjorde meg ganske trygg på at når Lars gir seg, om ett par tre sesonger, så har vi en knall god backup! Kunne kanskje vært lånt ut til en TL klubb og fått noe matchtrening høyere enn 2. div?

Gud nr 2.

Ogude står mer og mer frem som en spiller som ikke hører hjemme i tippeligaen. Og desverre så var han knall god i en posisjon han ikke er komfortabel i mot pool. Håper ikke alt for mange andre enn liverpool så det... er redd han forsvinner til større og bedre ting! Fortsetter dette er han borte til sommeren! men han står ikke my tilbake for Kara, og da bør jo summene ligge mellom hans påståtte 50 mill og Ujah sine 20. eller??!!

Klanen, vi var få og noen få av oss drepte vel stemmebåndene for å få i gang de som sto der. men selv om det er ferie, så er jeg skuffet over engasjementet til de fremmøtte. Det var ett fåtall av oss som sang på alle sanger, flere ganger var vi bare ti tolv stykker som gadd.. og det er for dumt... selv om det er treningskamp! Det var fullt hus på Ullevaal og en gyllen mulighet til å fortrylle Norge og bevise at Ullevaal er underholdende på tribunen, og familievennlig!! Kan ikke skylde på markedsavdelingen vår når vi ikke selv stiller opp og gjør jobben. Må gå i oss selv samtidig som vi peker finger, gjør vi ikke det fremstår vi som en sutrete belastning!
                              (Dette gjelder selvsagt ikke alle, kanskje til og med ganske få, men de det gjelder vet det brest selv!!!! De som ikke kjenner igjen, dette er ikke rettet mot dere, og satser på at dere skjønner det uten at jeg år masse pepper for dette! )

men 3-3, er stolt av gutta uansett om Pool er under en tøff treningsperiode!
                              Vål'enga - en gang, hver gang, ALLTID!

Comment

• Bytt om på Gud(ene) Ogude er da vitterlig Nr.1.
                                Jeg var ikke der i går, og kan si hvorfor. Jeg gidder ikke gå på sånne tullekamper, hvor mange av de som vanligvis står i den vakre blå, plutselig har bytta den ut til en rød. Og synger mot egne, det er for latterlig. Ergo synes jeg det er like greit å drite i det å se kamp på tv'n. Meg om det..!

Comment

Working...
                                X