Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - Liverpool mandag 01/08 kl. 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIFstockholm
    replied
    Liverpool kommer gå en tung säsong till mötes så jag tycker inte man ska dra för stora växlar på segern men ett gott resultat.

Leave a comment:

• ehby
    replied
    var ikke hjemme da matchen ble spilt. noen som vet om den går i reprise på tv2sport eller andre steder?

Leave a comment:

• pongen
    replied
    Vi må huske på en ting her,vi spilte også mot et B-lag,ikke B-laget til Liverpool men B-laget i Liverpool

Mvh pongen

Leave a comment:

• enga
    replied
    Originally posted by EngaForAlltid View Post
    Da vant vi egentlig 3-0 da?
    Tja, vi fikk en meget billig straffe synes jeg, så vi vant egentlig "bare" 2-0!

Leave a comment:

• vegas
    replied
    det stemmer

Leave a comment:

• EngaForAlltid
    replied
    Originally posted by enga View Post
    Og målet til Carrol skulle aldri blitt mål, da han demper ballen med hånda.

Leave a comment:

• enga
    replied
    Men målene til Agger kunne også lett blitt blåst på, han ga veldig tøff behandling til de rundt seg. Under begge situasjonene dyttet han bort motspillere for å få mere plass til seg selv.
    Dommer kunne faktisk annulert begge disse målene, sååå rettferdig er det ikke!
    Og målet til Carrol skulle aldri blitt mål, da han demper ballen med hånda.

Leave a comment:

• EngaForAlltid
    replied
    Originally posted by Dorian Stefan View Post
    Ta med at Carragher skulle vært utvist, så blir det en flott dag For å være rettferdig var vel straffen vår litt "soft"..
    Men målene til Agger kunne også lett blitt blåst på, han ga veldig tøff behandling til de rundt seg. Under begge situasjonene dyttet han bort motspillere for å få mere plass til seg selv.
    Dommer kunne faktisk annulert begge disse målene, sååå rettferdig er det ikke!

Leave a comment:

• Alex Malager
    replied
    Originally posted by simen View Post
    Imponerende av Vålerenga 2/Follo, men om jeg hadde vært Liverpool-supporter hadde jeg gruet meg helt grenseløst til seriestart mot Sunderland. På det første målet er det hands, og på det siste prøver Agger å avlive Karoliussen. Og alle målene deres kom på corner. Liverpool, med spillere som tjener mange millioner pund i året, klarer ikke å score spillemål mot Benjamin Dahl Hagen, Greg Garza, Fegor Ogude og Jens Skogmo. Da har det lite å si at de er i en hard treningsperiode, for det her skulle endt med tosifret borteseier. Fantastisk deilig å kjenne Liverpoolfans i dag.
    Blir vel som med Enga det, selv etter en dårlig kamp har man fortsatt trua.

Leave a comment:

• simen
    replied
    vegas: Solli spilte kamp for Vålerenga 2 i går. Slitsomt med to kamper på en kveld.

Dorian Stefan: Joda, billig straffe, men det skal ikke ha noe å si. Gleder meg stort på Sunderlands vegne. Kommer til å bli stygt hvis de spiller som det der, for de skal ikke ha problemer med å slå Vålerengas A-lag, og dermed i hvert fall ikke B-laget.

Leave a comment:

• vegas
    replied
    jeg synes det var klart årsbeste, og jeg tror jeg vet hvorfor...
    vi fikk endelig til å spille som i fjor!
    strandberg bodde jo på midten, han kunne fordele baller som guardiola!! LIS kom nærmere kone og vi fikk bedre kontakt mellom spiss og 10`eren! singh og adnan kom høyere, kantene høyere og bredere, gutta fikk mere rom og vi fikk angripe med flere! tror også en stor grunn var at LIS (ja LIS og adnan var i mye mer bevegelse enn bojan og fellah har vært i alle kampene de har spilt til sammen i år! skal vi spille som vi gjør så må vi ha helhjerta bevegelse hele tiden, visst ikke er det bare å finne en annen taktikk asap!!

vil også poengtere solli!! synes behandlingen han får er for jævelig!! vi spiller med 3 follo spillere + ogude på et tidspunkt hvor ingen av dem er forsvarsspillere i vålerenga, mens solli enda sitter på benken! snakk om å gi gutten en GOD opplevelse! (ja jeg vet han spilte for 2. laget)
    mulig gutten ikke er god nok, men det finnes andre måter å gjøre det på enn å "drepe" det lille han sikkert har av selvtillit! f.eks leie han ut til en 1. div klubb........
    ellers strålende fornøyd med alt som skjedde i går

Leave a comment:

• Dorian Stefan
    replied
    Originally posted by simen View Post
    Imponerende av Vålerenga 2/Follo, men om jeg hadde vært Liverpool-supporter hadde jeg gruet meg helt grenseløst til seriestart mot Sunderland. På det første målet er det hands, og på det siste prøver Agger å avlive Karoliussen. Og alle målene deres kom på corner. Liverpool, med spillere som tjener mange millioner pund i året, klarer ikke å score spillemål mot Benjamin Dahl Hagen, Greg Garza, Fegor Ogude og Jens Skogmo. Da har det lite å si at de er i en hard treningsperiode, for det her skulle endt med tosifret borteseier. Fantastisk deilig å kjenne Liverpoolfans i dag.
    Ta med at Carragher skulle vært utvist, så blir det en flott dag For å være rettferdig var vel straffen vår litt "soft"..

Leave a comment:

• simen
    replied

Leave a comment:

• Kong Bojan
    replied
    Originally posted by Stjerna85 View Post
    Starter med Gud nr.1.

når Lars gir seg, om ett par tre sesonger, så har vi en knall god backup! Kunne kanskje vært lånt ut til en TL klubb og fått noe matchtrening høyere enn 2. div?
    Det var jo kjempelurt! Sånn at den dagen Lars må spille 4-ukers cup med Canada, kan vi bruke juniorkeeperen vår i 5 kamper...

Leave a comment:

• McCabre
    replied
    Originally posted by skog View Post
    Kanskje vi nå nettopp har belyst problemet med en del folk her. En halvbra kamp mot et halvdritings Liverpool og folk jubler. En halvdårlig kamp i Tippeligaen og fyren er den mest ubrukelige spilleren som noensinne har eksistert.
    Jepp, og nettopp derfor ville jeg gjerne bidra litt til å korrigere det ensidig negative inntrykket man sitter igjen med av å lese her inne. Innlegget ditt som jeg svarte på, bidro egentlig bare til å fortsatt se på Dawda som komplett ubrukelig, alltid.

Leave a comment:

Working...
X