Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner PAOK - Vålerenga 3-0 (5-0 sammenlagt)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• KjellG
    replied
    Som jeg skreiv for halvannen uke sida:nå må noen ta ansvaret for elendigheta.
    Alt er blitt gjort feil etter suksesshøsten 2010, absolutt alt.
    Vi er ute av alt og Martin Andresen har skylda.
    Ingen andre.
    Hadde alt gått på skinner hadde han fått all æra.
    Han bør derfor ta sin hatt og gå, det samme gjelder for sportsdirektør Haakonsen.
    Vålerenga leker ikke butikk.
    Eller...?
    0-5 mot middelmådige PAOK taler sitt tydelige språk og hvis dette ikke får konsekvenser bør noen av oss ta grep før klubben vår synker enda lenger ned i gjørma.
    140 millioner i omsetting skal gi bedre uttelling.
    Nå bør klansstyret være tydelig, jeg veit ihvertfall hva jeg ville ha gjort og sagt hvis jeg fremdeles var talsmann.
    Taushet er nemlig sjelden gull.

KjellG.

Leave a comment:

• Loke
    replied
    må faktisk si meg enig med grekern her, i år så har vi sugi i cupen, serien og europa cupen. Vi klarer ikke å spille ball (bortsett fra mot liverpool), vi klarer ikke å signere gode spillere. At enkelte her inne fortsatt titter oppover på tabellen skjønner jeg ikke, for i år så synes jeg faktisk at vi har spilt så dårlig at nedrykk ikke skulle forundre meg...

Leave a comment:

• Hakara
    replied
    Obvious troll is obvious. 1/10.

Leave a comment:

• Gate4
    replied
    ok hellas i konkurs och vålerenga i division 2 och konkurs

Leave a comment:

• JohnF
    replied
    Originally posted by Gate4 View Post
    Det blev aldrig den spännande matchen jag trodde på från början, mer av en anledning att PAOK's första riktiga match var förra veckan mot vålerenga, ni hittar massa ursäkter men från det jag såg så var ni inte mycket bättre än de 5 målen ni fick emot er, hade PAOK spelat mot vålerenga i december månad hade ni förlorat med 10 mål...

Enligt min upfattning ska vålerenga vara ett av norges bästa lag, men som jag ser det så hade ni inte ens haft någon chans mot de svenska eller danska lagen heller

synd att vi inte kan mötas igen nästa år. det hade vart trevligt att komma till oslo igen, för vi kommer att spela i champions league, direkt kvalificerade genom att vinna ligan
    Ingen som hitter massa unnskyldninger her.. PAOK var ræva, men Enga var et lite hakk mer ræva. Ærlig sak det og ingen her som påstår noe annet.

Din uppfattning tror jeg de fleste både i konkurse Hellas og resten av verden forøvrig gir jevnt faen i.

Leave a comment:

• Gate4
    replied
    Originally posted by thorstein View Post
    Hvem kommer med unnskyldninger?
    Hva gjør du her?
    Hvorfor skriver du svensk?
    Hva er PAOK?
    Hva er Elfsborg?

En liten ting til. Hvis du tror laget ditt, med det latterlige navnet PAOK, vil komme i nærheten av Champions League med mannskapet dere har i dag tar du veldig feil. PAOK er et høyst ordinært lag som møtte et Vålerenga-lag jeg sjeldent har sett svakere.

Sutt på karamellen før dere går konkurs!

Förstår inte varför du skriver så som du gör, är här på grund av att mitt lag mötte ditt lag och tänkte att vi kunde diskutera lite innan och efter matchen.
    Jag skriver svenska för att jag bor i sverige, elfsborg är borta men är helt klart bättre lag än vålerenga idag, säger inte att det är en större klubb än er men helt klart bättre spelare, vålerenga är icke samma lag som när carew spelade där för länge sedan.

Nu om vi kan komma in i champions league de närmaste 2-3 åren återstår att se, vi åkte ut förra året mot ajax efter 1-1 borta och 3-3 hemma, då vi missade en straff också... sedan slog vi ut ett mång miljon lag som fenerbache... för att sedan gå vidare från europa league grupp spelet där vi vunnit mot lag som villareal

Leave a comment:

• thorstein
    replied
    Originally posted by Gate4 View Post
    Det blev aldrig den spännande matchen jag trodde på från början, mer av en anledning att PAOK's först riktiga match förra veckan mot vålerenga, ni hittar massa ursäkter men från det jag såg så var ni inte mycket bättre än de 5 målen ni fick emot er, hade PAOK spelat mot vålerenga i december månad hade ni förlorat med 10 mål...

Enligt min upfattning ska vålerenga vara ett av norges bästa lag, men som jag ser det så hade ni inte ens haft någon chans mot de svenska eller danska lagen heller

synd att vi inte kan mötas igen nästa år. det hade vart trevligt att komma till oslo igen, för vi kommer att spela i champions league, direkt kvalificerade genom att vinna ligan
    Hvem kommer med unnskyldninger?
    Hva gjør du her?
    Hvorfor skriver du svensk?
    Hva er PAOK?
    Hva er Elfsborg?

En liten ting til. Hvis du tror laget ditt, med det latterlige navnet PAOK, vil komme i nærheten av Champions League med mannskapet dere har i dag tar du veldig feil. PAOK er et høyst ordinært lag som møtte et Vålerenga-lag jeg sjeldent har sett svakere.

Sutt på karamellen før dere går konkurs!

Leave a comment:

• Gate4
    replied
    Det blev aldrig den spännande matchen jag trodde på från början, mer av en anledning att PAOK's första riktiga match var förra veckan mot vålerenga, ni hittar massa ursäkter men från det jag såg så var ni inte mycket bättre än de 5 målen ni fick emot er, hade PAOK spelat mot vålerenga i december månad hade ni förlorat med 10 mål...

Leave a comment:

• Hakara
    replied
    Originally posted by marius View Post
    Boa ikke blir?
    Han kom med 1års kontrakt som en nødløsning når det ble klart at Koné kom til å trenge lenger tid enn først antatt. Han har ikke fått spille på en stund, og agenten har sagt de leter etter en ny klubb. Hvis han ikke allerede er sluppet fra klubben.

Leave a comment:

• storoy
    replied
    Hver sesong kjemper Enga for å komme så høyt på tabellen at de kan få bli med i Europa året etterpå. Da må man også stå på like mye når man kommer dit. Eller har jeg misforstått?

Leave a comment:

• marius
    replied
    Originally posted by Hakara View Post
    Fellah har begynt å tørre i det siste. Skaden hans skal riktignok ta mye av skylda for at han ikke turte å skyte mer i starten.

Smått lei meg for at Boa ikke blir. Han skjøt hvertfall, og hadde krutt i støvla.
    Boa ikke blir?

Leave a comment:

• Loke
    replied
    Originally posted by Ogni M View Post
    Nei. Det er vi som er dårligere. Mye dårligere. At PAOK skal ha vært bedre enn sist kan jeg ikke forstå. Men det er klart at det finnes to mulige momenter som jeg kan komme på for å påstå det:
    - Vår exit ut av EL blir mindre ille av at vi tilsynelatende tapte for et meget godt lag.
    - Vårt for tiden meget svake lag fremstår som bedre enn det er.

Det første er ganske harmløst og en forståelig forsvarsholdning. Det siste anser jeg som (sportslig sett) farlig, fordi man luller seg inn i en verden der man faktisk er et godt lag.

Våkn opp, Martin Andresen, vi har ikke et godt lag for tiden.
    Vi stinker skikkelig. Hva skal du gjøre med det?

Hovedproblemet vårt ser jeg som at vi selger unna spillere før vi har sørget for å ha gode erstattere innenfor døren... ser nå frem til en panisk august på valle hvor man leter etter spillere som kan styrke første 11'eren uten å klare det..

Leave a comment:

• Ogni M
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    "De er bedre enn sist vi møtte de". Er de virkelig det?
    Nei. Det er vi som er dårligere. Mye dårligere. At PAOK skal ha vært bedre enn sist kan jeg ikke forstå. Men det er klart at det finnes to mulige momenter som jeg kan komme på for å påstå det:
    - Vår exit ut av EL blir mindre ille av at vi tilsynelatende tapte for et meget godt lag.
    - Vårt for tiden meget svake lag fremstår som bedre enn det er.

Det første er ganske harmløst og en forståelig forsvarsholdning. Det siste anser jeg som (sportslig sett) farlig, fordi man luller seg inn i en verden der man faktisk er et godt lag.

Våkn opp, Martin Andresen, vi har ikke et godt lag for tiden.
    Vi stinker skikkelig. Hva skal du gjøre med det?

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Martin http://www.vif-fotball.no/article3202743.ece

Paok er middelmådig, veldig middelmådig. De er ute før gruppespillet (dvs neste runde). "De er bedre enn sist vi møtte de". Er de virkelig det?

Den eneste grunnen til at de satt inn fem, er oss selv. Svak jobb defensivt fra midtbanen, pluss et usikkert forsvar.

Ikke prøv å gjøre disse bedre enn de er Martin.

Leave a comment:

• engas tolvte mann
    replied
    Dette var trist, men veldig fortjent. Håper vi kan klare å komme blant de 3 så vi får muligheten neste år!

Jeg vil gjerne se at vi prøver en forsvarsfirer med Freddy Ogude Nordvik Hagen (når han kommer)
    Jeg syns spesielt at midtforsvaret vårt selger seg gang på gang, og da tenker jeg på at ved nesten hver baklengs så går en av de i en takling de bommer fullstendig på, eller som idag på 2 målet til Paok der Strandberg støter halvveis og deres raske spiss får masse rom hvor Muri er for treg til å holde følge.

Tenker også at når Ogude går ned, så har vi muligheten til å bruke flere av våre gode midtbanespillere og i tillegg med tanke på Pall.

Da er det bare å knuse all motstand resten av sesongen!

Leave a comment:

Working...
X