Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Sogndal 1-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Vålerenga - Sogndal 1-1

Huff, jeg vet ikke hva jeg skal skrive engang... Håper noen har noe vettugt å komme med.

Jeg er bare skuffa

Det skal være en ære å spille i kongeblått!

Dagens spillere fortjener ikke å bære drakta..

Comment

Jeg synes faktisk Reka sa det best etter sin kamp mot Odd i dag:

- Nå har vi 23 poeng, og det rykker vi ned på.
      Til sammenligning har vi 22 poeng.
      Her må noe gjøres og det fort!

Comment

Stakar VPG, tenk å gå til en så elendig klubb!

Comment

Få inn Ronny Deila han kan få fart på sakene !!!

Comment

Oppgitt. Burde ha et krisemøte med Martin og gjengen snart. Sånn her kan de ikke fortsette.

Comment

Skuffa,lei,trøtt,sint,fortvila,forbanna

Nesten 5år har gått. Millioner har blitt brukt. Sølv og cupgull er lyspunkt, men Vål`enga anno August 2011 er det dårligste jeg kan huske. Håper virkelig Martin & co klarer å snu dette før det er for sent..

Comment

Jeg er glad for at Vålerenga Fotball ikke er helsa mi.

Comment

Originally posted by enga14 View Post
                  Stakar VPG, tenk å gå til en så elendig klubb!
                  hehehe, har tenkt tanken selv. "Tror jeg kan vinne noe her" sa han når han kom... jaja, håper han er tålmodig.

Han var vel en av de få som viste vilje i dag. Lurer på hvor lang tid det tar før han gir opp også.

Comment

Triste greier, null vilje, null fart på ball. Sumpa neste, kanskje er det det vi trenger for å "rydde" opp. Har ingen tro på at det hjelper å bytte ut Martin heller, dette må da sitte i knotten på spillera? ikke veit jeg.
                    Lavmål i dag å pipe på egne, vi er da for f##! ikke brann!

Comment

Originally posted by Dust View Post
                      Triste greier, null vilje, null fart på ball. Sumpa neste, kanskje er det det vi trenger for å "rydde" opp. Har ingen tro på at det hjelper å bytte ut Martin heller, dette må da sitte i knotten på spillera? ikke veit jeg.
                      Lavmål i dag å pipe på egne, vi er da for f##! ikke brann!
                      Enig i det du skriver, men jeg kan samtidig forstå at enkelte reagerer med piping. Hadde man sett et Vålerenga som gjorde sitt beste, skapte masse sjanser, og bare hadde uflaks som ikke vant, da kan man legge vekk pipinga. Men når vi gang på gang skal slå støttepasning framfor å gå hurtig i angrep, da forstår jeg faktisk at folk som har betalt penger for å se på reagerer med piping. Jeg hadde ikke gjort det selv, men det er en måte å si ifra på at vi er misfornøyd med innsatsen til laget.

Comment

Jeg velger å se den positive delen av dette...

Håper ikke det tar lang tid før VPG sn positivitet og vilje smitter over på resten av laget!!

Han pissa i stabæk av 3 grunner...

1. Han er selvsagt en god TL spiller
                        2. han hadde en spiss om heletiden truet bakrom
                        3. Han hadde midtbanespillere som kom på løp fra dypet som trengte igjennom forsvarsrekka..

Vi har kun 1. av tre...... og det er nummer 1.

resten er stillestående, initiativløst og ganske kjedelig! Skulle tro alle studerte Chrsitian Støttepass poulsen i vinter!!! Detta holder ikke!
                        Vål'enga - en gang, hver gang, ALLTID!

Comment

Det som er håpløst er at det er den samme jævla shiten hver gang. Null bevegelse. Null tempo. Null vilje. Og det er skremmende.

Comment

Dagens lyspunkt var Dawda, som gjorde manns jobb på backen - mulig omskolering? Nordvik kan godt få en pause, inntil han har lært å avlevere ballen fremover på en skikkelig måte.

Resten orker jeg ikke tenke på

Comment

Når i all verden skal vi slutte å trille ball i den bakre firer en halv evighet, for så småjogge opp til midtbanen for å igjen spille bakover før vi mister ballen!! Hva i all verden har skjedd med denne "plan B" stilen vår som var så fantastisk i fjor. Mulig vi bør gå tilbake til "plan A" igjen.
                              Djrene

Bend it faktisk

Comment

Working...
                              X