Originally posted by jerusalem
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Reaksjoner: Vålerenga - Sogndal 1-1
Collapse
X
-
Originally posted by independent- View PostHva skjer med spillertalentene våre som ikke viser nok over tid? Nouri og Carlsen er to eksempler. Og de fikk ikke 4 år med a-laget. Slik blir diskusjonen hvis vi skal dra denne sammenligningen fullt ut. Hvilket talent hos oss har vist så lite som Martin har gjort i løpet av 4 år, og som fremdeles har fått bli i klubben?
Skal alle unggutter få bli i klubben fordi de er "talenter"? Slik som trenertalentet Martin?
For å si det sånn; jeg har mer trua på framtida til nouri enn Dos santos...
Carlsen hadde nok ikke fått plass blant dagens spillere, men kan du med hånda på hjeret si at han ikke hadde gjort en BEDRE JOBB enn de vi stiller med om dagen?
Ta f.eks Gatusso i milan eller kanskje makelele da han spilte for real.
Gatusso var og er verdsatt i milan. Og jeg tror de fleste fotball interresetre ser at han ikke er like god teknisk som resten av laget, men er det dermed sagt at han ikke har noe på laet å gjøre? Tydeligvis har han det. I egenskap av at han løper, og jobber og river og sliter så inni helvette at de egenskapene er verdt det alene.
Real madrid klappa fullstendig sammen etter de solge Makelele. Tok flere år å komme på nivå igjen. skal ikke påstå at han var den eneste grunnen, men at balansen forsvant? helt klart. Så ja, kanskje til og med carlsen hadde hatt noe å gjøre i stallen.
Og hvis vi skal dra sammenligningen dinb helt ut, som du ønskew.
Kan du være så snill å neve ett eneste talent som har fått 5 år fast på laget uten å slå til?
Skjønner ikke engang hvorfor dette er et tema. Det har ikke noe med saken å gjøre.
Martin er et trenertalent, uansett om nouri og carlsen hadde noe i stallen å gjøre eller ei.
Skal vi kaste ut et trenertalent fordi vi har gode og lange tradisjoner med å herpe potensialet unge talenter?
Eller skal vi forsøke å snu skuta. Og faktisk stå ved laget og det de forsøker å gjøre?
For jeg håper inderlig at det for guds skyld ikke bare er jeg som ser at årets utgave av "rævva-enga" er mindre rævva enn tidligere utgaver...
Nei. Jeg er 100% imot å fjerne martin. Jeg er 85% sikker på at vi vil lykkes med det vi holder på med.
Comment
-
Originally posted by g-maZta View PostVel, et glass med piss rett tilbake til deg.
Å si at det er meningsløst å utrope en banens beste fordi vi spiller 1-1, DET ER PISS!
Dawda spilte bedre på høyreback enn man kan forvente av en ving fra 2.laget. og han gjorde sågar det bedre enn alle de andre gjorde sine jobber. Og om alle var like rævva, ja så løp iallefall dawda.
Jeg kan ramse opp fler enn dawda som hold på å skjenke bort uavgjorten i dag. (f.eks muri som sjenka bort seieren med den HÅPLØSE pasninga si)
Og i tilfelle du ikke la merke til det, så REDDA Dawda oss SKIKKELIG et par ganger også!
Så det PISSET du serverer, kan du få tilbake.
Synes Dawda også viste gode takter på backen mot PAOK.
Jeg er veldig for at Dawda kan fortsett å utvikle seg på backen hos oss. Å leie han ut nå, er ihvertfall en stor tabbe!!
Comment
-
Apropos backer. Nordvik, han hadde noen gode muligheter å bli med oppover kanten mot Sogndal, men han gikk ikke på løp. Veldig merkelig..gidder han ikke, eller får han ikke lov av Martin?! Skal vi spille som Ajax eller Barca, så er jo hele ideen å skape overtalls-situasjoner. Da må midtstopper opp, og backene må komme på overlapp.
Comment
-
-
Originally posted by vegas View Postned med singh og doffen for å sende stoor og nordvik opp! å herregud, god natt!
Comment
-
Originally posted by FrankO View PostTo backer framover, pluss en midtstopper... Tja... kanskje greit at Martin holder igjen noen?
Comment
-
Originally posted by anderan View PostDet skal også sies at Dawda har vist vilje til å gå på løp, de gangene han har spilt på backen i det siste.
Comment
Comment