Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Sogndal 1-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det er kun to ting som skal til for å få dette til å fungere igjen, bevegelse og initiativ. That's it!
    Åjo, kanskje en viss aning om hva som avgjør kamper også da, den greia med sånne stolper og nett på andre sida...

Comment

Dawda på backen og Veigar er de to eneste som får godkjent.

Resten av spillerne bør jammen meg se grundig i speilet.
      Dette holder ikke mål og det bør være flaue over engasjementet og innsatsen.

Spesielt skuffa over bærebjelker som Muri,Hæstad og Berre.

Når det gjelder trenerteamet vårt så bør det sporenstreks gå en kule varmt på Valle.
      Tafatt i kroppspråk og handling.
      Hvor er evnen til å se hvordan laget opptrer og deretter foreta endringer underveis.
      Er coachingen under kamp helt glemt?

Oppvaskmøte i morgen bør være obligatorisk.

Svikter aldri deg.
      EVIG VIF

Comment

At denne missæren helt og holdent er Martins annsvar er det ikke noe tvil om, men om tidspunktet er det rette til å bytte er en annen ting.

Comment

Martin hadde rett når han før kampen sa at sesngen er på ingen måte over og at vi fortsatt har god sjanse på medalje. Og nå som skulle og skal møte bunnlagene på rekke og rad så kunne vi ha begynt å klatre på tabellen.
          Derfor er det jævlig synd at vi ikke klarer å hale dette i land. Samtidig vant Odd slik at vi i realitene nå har en haug med 6-poengs-kamper som MÅ vinnes for å ikke surre oss ned i sumpa.
          Vi hadde til tider et slags grep på det, men klarte liksom aldri å legge skikkelig press på Sogndal. Personlig synes jeg litt av problemet er Strandberg. Ikke at han er dårlig, han kommer seg godt oppi banen, og rydder bra opp. Problemet er at han liksom ikke finner noen pasningsalterntiv (de finnes men han ser det ikke). Og dermed tar ut tempoet. Synes faktisk det hadde vært bedre om han da la en dårligere pasning tidligere, slik at nestemann kanskje ser de gode alternativene/åpningene, og viktigst, at tempoet holdes oppe.

Comment

Flaut

ja,oppvaskmøte og litt til,veldig skuffet over muri,berre og daffffffffffen.Faen så dritt lei av å bli pissa på av slik lag som vi egentlig vi skulle ha slått.
            Originally posted by Bojan View Post
            Dawda på backen og Veigar er de to eneste som får godkjent.

Resten av spillerne bør jammen meg se grundig i speilet.
            Dette holder ikke mål og det bør være flaue over engasjementet og innsatsen.

Spesielt skuffa over bærebjelker som Muri,Hæstad og Berre.

Når det gjelder trenerteamet vårt så bør det sporenstreks gå en kule varmt på Valle.
            Tafatt i kroppspråk og handling.
            Hvor er evnen til å se hvordan laget opptrer og deretter foreta endringer underveis.
            Er coachingen under kamp helt glemt?

Oppvaskmøte i morgen bør være obligatorisk.

Svikter aldri deg.

Comment

Går vi på banen uten en plan?

Kålenga er tilbake. Skjønner ikke at det går ann. Blir faen meg flau.....Makan til elendig prestasjon skal du lete lenge etter.

Strandberg kan selges.... men tror ikke noen vil kjøpe han....

Muri skulle aldri fått ny kontrakt.....

Kone skulle aldri vært kjøpt....Selg , selg! eller gi bort er kanskje bedre... Skjønner ikke at han får spillertid!!! Kan jo faen meg ikke ta imot ballen!!!

---------------

Om vi skal ha en så fantastisk tallent stall.... Vel.... hvor faen er de? De hadde sikkert prestert langt bedre enn det vi fikk til idag... Det er faen meg skremmende utvikling i dagens stall.... Og dessverre må man si at vi er jo faen meg ikke bedre.... Vi får som fortjent....

Hadde trua på Martin, men om det ikke skjer noe snart så føyer jeg meg inn i rekkene som sier at Martin må gå.

Makan til surrehuer
              Rett fra levra.

Comment

Andresen: -Spillerne er ikke i form (100% Fotball)

...okei. Etter hvilken ferie skal vi egentlig være i form? Vinterferien?

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post

Huff, den unnskyldningen føler jeg vi har hørt mange ganger nå.
                  Martin: Vi må vært i form for å vinne kamper - det er ikke sånn at vi er i form fordi vi vinner.

Comment

Dette er helt latterlig. Når jeg får ferie fra jobben så trenger jeg ikke et år for å komme tilbake på samme nivå som før ferien!! Det holder med en time og en kopp kaffe. Hvorfor skal det være slik i fotball? Det er greit at kroppen trenger kontinuerlig trening for å holde seg på samme nivå, men hvordan i helvete kan en liten juleferie ødelegge en hel tropp som attpåtil er forsterket?

Comment

Fotball er et jævlig enkelt spill!

Det handler kun om:

1 bane, med 2 halvdeler (altså har hvert lag sine banehalvdel)
                      1 ball
                      2 mål, et i hver ende av banen, altså 1-et man skal få ballen inn i, og 1-et man med sitt forsvar skal gjøre det vanskeligst mulig for det andre laget på banen å få ballen inn i (altså eget mål)
                      11 spillere på hvert lag, tilsammen 22 (de 2 lagene har forskjellig drakt, slik at man lett skal kunne se hvem som er sine med- og motspillere)
                      De 2 lagene har hver sin trener
                      1 dommer, 2 linjemenn og 1 assistentdommer

Kampen er 2 * 45 minutter

Det beste laget vinner, dersom man ikke er like gode og spiller uavgjort

Verre er det ikke!

I tillegg kan det nevnes at innsats, ferdigheter, flaks og taktikk også spiller en viss rolle.....

For oss som var tilstede på Ullevål ikveld viste det seg at en del av dette elementære innen fotballen bør det undervises i for de som var på banen i dag fra vår side, bortsett fra kanskje Strandberg og VGP.....
                      Last edited by Verktøypushern; 07.08.2011, 22:21. Reason: Manglende / feil tekst
                      Enga for alltid

Comment

Originally posted by independent- View Post
                        Hva med de to første sesongene hans? Er det bare glemt?
                        Nei. Men 2010 viste hvor bra det kan bli. Uten den gode sesongen i fjor hadde vi hatt en annen trener i år. Det går alltid opp og ned i fotball.

Dessuten synes jeg 2011 er annerledes enn 2008 og 2009. I 2011 ser vi at det er et godt fotballag som ikke får ut potensialet. I 2008 og 2009 synes jeg vi så ganske håpløse ut.

Men man lærer av motgang også. Hvis vi vokser på dette er det jo bra. Det er ingenting som er så typisk for VIF som evnen til å overvurdere seg selv. Nå har vi hatt veldig mye skader, men jeg tror kanskje mange også har tatt litt for lett på ting.

Det er også en av grunnene til at jeg synes vi skal la Martin få holde på. Jeg tror han har lært noe verdifult i år.

Comment

hehe, jeg må le. på tide å ta hatten og pelle seg til hælvette vekk snart. sesongen er en fiasko allerede, og værre kan det bli. det er martin sin jobb å motivere gutta, for det er jo det det står på. ingen gidder en dritt om dagen.
                          var jo derfor vi spilte såpass godt mot liverpool, fordi gutta hadde lyst og vilje. når martin ikke greier å få gutta like motiverte til en match som faktisk er tellende, synes jeg det får holde. nok er nok!

Comment

Ruud Krol

Hent mannen med en gang.

Prosjekt Martin Andresen er over. Herr Haakonsen kan gå samme veien. Det var ikke liv laga allikevel.
                            Man må delta for å vinne

Comment

Originally posted by Verktøypushern View Post
                              Det handler kun om:

1 bane, med 2 halvdeler (altså har hvert lag sine banehalvdel)
                              1 ball
                              2 mål, et i hver ende av banen, altså 1-et man skal få ballen inn i, og 1-et man med sitt forsvar skal gjøre det vanskeligst mulig for det andre laget på banen å få ballen inn i (altså eget mål)
                              11 spillere på hvert lag, tilsammen 22 (de 2 lagene har forskjellig drakt, slik at man lett skal kunne se hvem som er sine med- og motspillere)
                              De 2 lagene har hver sin trener
                              1 dommer, 2 linjemenn og 1 assistentdommer

Kampen er 2 * 45 minutter

Det beste laget vinner, dersom man ikke er like gode og spiller uavgjort

Verre er det ikke!

I tillegg kan det nevnes at innsats, ferdigheter, flaks og taktikk også spiller en viss rolle.....

For oss som var tilstede på Ullevål ikveld viste det seg at en del av dette elementære innen fotballen bør det undervises i for de som var på banen i dag fra vår side, bortsett fra kanskje Strandberg og VGP.....
                              Og forresten.....takk for at fotball ikke er underholdning, men lidelse....
                              Enga for alltid

Comment

Litt av en sesong!!

Før sesongen var det snakk om gullfavoritter, unike i Europa, ledende i Norge og videreføring av torpedofotballen fra i fjor.

Vel, å ryke mot Kjelsås i cupen, 0-5 mot Paok og 12 plass i Tippeligaen er vel så langt unna forventningene man kommer..

Martin har ledet oss til svake resultater i to sesonger, før han i fjor berget plassen sin ved en sterk sesong i form av gode resultater og underholdende fotball.. Nesten litt for mye for en lite bortskjemt supporter.

Hittil i år er vi faktisk på det svakeste nivået under Martin sin tid hos oss.
                                Det til tross for en sterkere og mer sammensatt tropp enn tidligere.

Ja, det ser ut som spillerne mangler lyst, innsats, vilje og glede...
                                Men det gjør alle spillere som ikke er fornøyd, det ser vi også i de store klubbene rundt om i verden.... Det kan være alt fra felles goder til formasjoner..

Så mitt spørsmål er:

Hva er det spillerne ikke er fornøyd med om dagen?

Er det Martin som person?
                                Er det Truls Haakonsen som person?

Er det Martin sin taktikk og match ledelse?
                                Er det Martin sin autoritære lederstil?

Har gutta blitt preget av LIS saken og Etzaz saken?
                                Er det noen enkeltspillere som skaper uro?

Hvis vi kan finne skoen som trykker, ta den bort, bli venner og ta hverandre i hånda så tror jeg vi kan se underholdende fotball igjen
                                -pat-

Comment

Working...
                                X