Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Huff, den unnskyldningen føler jeg vi har hørt mange ganger nå.
Martin: Vi må vært i form for å vinne kamper - det er ikke sånn at vi er i form fordi vi vinner.
Han er desperat og bruker unnskyldninger alle vet er bullshit.
Dette er begynnelsen på slutten men jeg vet at en ny dør åpner seg.
Dawda gjorde jobben.. å si at han nesten kostet oss et poeng blir for dumt. Hvor mange ganger har vi ikke sett Freddy ture sånn som han gjorde siste minuttet?
Synes strandberg også hvertfall viste innsats, med blod i trynet løp han utpå. Muri kan settes på benken.. Avleveringene hans framover er pinlige.. på tide at vi tenker litt Nils Arne Eggen med spill i lengderetningen. Kjipt å si det, men har fått jævlig nok av krampaktig spill på tvers i backrekka og feilpasning / langpasning over linja bakfra.
Spillerne har selvtilliten til en døgnflue, og jeg har sett spikere bevege seg mer enn flere enn spillere utpå banen i dag gjorde.
Når jeg kan legge til at vår bestemann var en ving som spilte høyreback (og som snart forsvinner fra klubben), så er det like greit å bare trekke ned rullegardinen og ta kvelden.
Håper ikke Martin - og spillerne - tror de er så gode at de ikke kan rykke ned, for det er de på ingen måte.
Et jævlig deilig lyspunkt på en ellers trist kveld!
Å se Stefan Strandberg med trynet fullt av blod, stå på sidelinja å skrike etter å komme inn igjen.. Den type vilje og innsats gleder, hadde bare de 10 andre vært like keen på å blø for drakta hadde ikke spillerne trengt hverken trener eller manager. Da ville de gitt alt - uansett!!!
Med en streng selvjustis i tillegg, med harde straffer for feilpasninger og håpløse klareringer ville vi danset samba på topp
Kanskje noe for 2012 sesongen?
Ett lag uten trener, med streng selvjustis og harde straffer som svir for de med personlige feil??
Nei. Men 2010 viste hvor bra det kan bli. Uten den gode sesongen i fjor hadde vi hatt en annen trener i år. Det går alltid opp og ned i fotball.
Dessuten synes jeg 2011 er annerledes enn 2008 og 2009. I 2011 ser vi at det er et godt fotballag som ikke får ut potensialet. I 2008 og 2009 synes jeg vi så ganske håpløse ut.
Men man lærer av motgang også. Hvis vi vokser på dette er det jo bra. Det er ingenting som er så typisk for VIF som evnen til å overvurdere seg selv. Nå har vi hatt veldig mye skader, men jeg tror kanskje mange også har tatt litt for lett på ting.
Det er også en av grunnene til at jeg synes vi skal la Martin få holde på. Jeg tror han har lært noe verdifult i år.
Nå håper jeg virkelig noen kan begynne å stille spørsmålstegn ved om Martin Andresen er rette mann til å lede Vålerenga. 1-1 mot saftbygda Sogndal hjemme på Ullevåll holder ikke mål. Sats penger på å knytte seg opp mot en profesjonell talentspeider.
Hva er det for slags kommentar...
Er du kronisk spydig.
Det er litt for mange MA-elskere her i.fh.t. hva han har gjort. Vi spillte like godt i sølvsesongen med Rekdal som vi gjorde i fjor, om ikke bedre. MA er ingen Messias for Vålerenga. Han er en av mange unge trenere som ikke helt får det til og jeg synes heller ikke han viser kløkt og klokskap i sitt lederskap. Han var en drittsekk som spiller og jeg tror ikke han er så deilig som trener heller.
Comment