Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Sogndal 1-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Septiktank View Post
    Huff, den unnskyldningen føler jeg vi har hørt mange ganger nå.
    Martin: Vi må vært i form for å vinne kamper - det er ikke sånn at vi er i form fordi vi vinner.
    Han er desperat og bruker unnskyldninger alle vet er bullshit.

Dette er begynnelsen på slutten men jeg vet at en ny dør åpner seg.
    I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Dawda gjorde jobben.. å si at han nesten kostet oss et poeng blir for dumt. Hvor mange ganger har vi ikke sett Freddy ture sånn som han gjorde siste minuttet?

Synes strandberg også hvertfall viste innsats, med blod i trynet løp han utpå. Muri kan settes på benken.. Avleveringene hans framover er pinlige.. på tide at vi tenker litt Nils Arne Eggen med spill i lengderetningen. Kjipt å si det, men har fått jævlig nok av krampaktig spill på tvers i backrekka og feilpasning / langpasning over linja bakfra.

Comment

Spillerne har selvtilliten til en døgnflue, og jeg har sett spikere bevege seg mer enn flere enn spillere utpå banen i dag gjorde.

Når jeg kan legge til at vår bestemann var en ving som spilte høyreback (og som snart forsvinner fra klubben), så er det like greit å bare trekke ned rullegardinen og ta kvelden.

Håper ikke Martin - og spillerne - tror de er så gode at de ikke kan rykke ned, for det er de på ingen måte.

LD.
        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Et jævlig deilig lyspunkt på en ellers trist kveld!

Å se Stefan Strandberg med trynet fullt av blod, stå på sidelinja å skrike etter å komme inn igjen.. Den type vilje og innsats gleder, hadde bare de 10 andre vært like keen på å blø for drakta hadde ikke spillerne trengt hverken trener eller manager. Da ville de gitt alt - uansett!!!

Med en streng selvjustis i tillegg, med harde straffer for feilpasninger og håpløse klareringer ville vi danset samba på topp

Kanskje noe for 2012 sesongen?
          Ett lag uten trener, med streng selvjustis og harde straffer som svir for de med personlige feil??
          -pat-

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
            Nei. Men 2010 viste hvor bra det kan bli. Uten den gode sesongen i fjor hadde vi hatt en annen trener i år. Det går alltid opp og ned i fotball.

Dessuten synes jeg 2011 er annerledes enn 2008 og 2009. I 2011 ser vi at det er et godt fotballag som ikke får ut potensialet. I 2008 og 2009 synes jeg vi så ganske håpløse ut.

Men man lærer av motgang også. Hvis vi vokser på dette er det jo bra. Det er ingenting som er så typisk for VIF som evnen til å overvurdere seg selv. Nå har vi hatt veldig mye skader, men jeg tror kanskje mange også har tatt litt for lett på ting.

Det er også en av grunnene til at jeg synes vi skal la Martin få holde på. Jeg tror han har lært noe verdifult i år.
            Du tar feil
            Man må delta for å vinne

Comment

Originally posted by thorstein View Post
              Ruud Krol

Hent mannen med en gang.

Prosjekt Martin Andresen er over. Herr Haakonsen kan gå samme veien. Det var ikke liv laga allikevel.
              Spennende mann! Få MA og TH ut og inn med Tor Kristian Karlsen som sportsdirektør og Ruud Krol som manager!

Comment

Tror ikke det er lenge igjen.

Martin ser helt resignert ut på sidelinjen og i intervjuer.

Trodde han hadde mer fandenivoldskhet i seg, men men, next please!!

Comment

Prosjekt Martin mot slutten

Nå håper jeg virkelig noen kan begynne å stille spørsmålstegn ved om Martin Andresen er rette mann til å lede Vålerenga. 1-1 mot saftbygda Sogndal hjemme på Ullevåll holder ikke mål. Sats penger på å knytte seg opp mot en profesjonell talentspeider.

Comment

Synes vi skal la "Jepp" få prøve seg i managerstolen jeg. Det virker som han har peiling på alt...

Comment

Originally posted by thorstein View Post
                      Ruud Krol

Hent mannen med en gang.

Prosjekt Martin Andresen er over. Herr Haakonsen kan gå samme veien. Det var ikke liv laga allikevel.
                      Få inn Ferguson og Mourinho i tospann..
                      *****KREPP ARMY*****
                      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Helt utrolig..urovekkende å se åssen vi presterer,ikke bare det men holdningene til spillerne ut på der.Late og gidda lause!

Ikke at Martin fremstår noe bedre heller.Mot et lag vi normalt skal vinne lett mot sliter vi veldig i mot.

Her trengs det en skikkelig evaluering av alle mann.Håper de forstår alvoret og at det må gjøres noen drastiske handlinger til for å snu dette

Comment

Originally posted by maefteda View Post
                          Synes vi skal la "Jepp" få prøve seg i managerstolen jeg. Det virker som han har peiling på alt...
                          Det hadde vært K O N G E!!! Da hadde det blitt sving på sakene He he

Comment

Medienes harde ord:

Sogndal sikret seg et viktig bortepoeng mot VIF (TV2)

Andresen: - Spillerne er ikke i form (Aftenposten)

Hva er galt med Vålerenga? (Dagbladet)

Ny nedtur for Vålerenga (Verdens Gang)

Nærmer seg bunnstriden (Nettavisen)

Vålerenga pepet av banen etter uavgjort mot Sogndal (NRK)

Comment

Dette forumet her tar kaka av og til ass...det er snakk om uker siden alle mente Martin var et geni..
                              In the beginning the Universe was created.
                              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                              - Douglas Adams

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
                                Få inn Ferguson og Mourinho i tospann..
                                Hva er det for slags kommentar...
                                Er du kronisk spydig.

Det er litt for mange MA-elskere her i.fh.t. hva han har gjort. Vi spillte like godt i sølvsesongen med Rekdal som vi gjorde i fjor, om ikke bedre. MA er ingen Messias for Vålerenga. Han er en av mange unge trenere som ikke helt får det til og jeg synes heller ikke han viser kløkt og klokskap i sitt lederskap. Han var en drittsekk som spiller og jeg tror ikke han er så deilig som trener heller.
                                Man må delta for å vinne

Comment

Working...
                                X