Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Sogndal 1-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Som Jepp skrev, så ser Martin helt resignert ut. Du ser det på ansiktet hans på intervjuet på viftv, for meg ser det ut som han tror han er ferdig. Håper han for bli, og håper han tør å kreve litt respekt og innsats fra spillerne.

På sett og vis er ALT Martin sitt ansvar, men på en annen side er det bare spillerne som kan flytte beina. Og når de ikke gjør det blir det ikke bra fotball. Vi trenger mer bevegelse og mer kvalitet på pasningene, men med mer bevegelse på topp vil det løsne. Og da er det spillerne det står på.

Comment

Originally posted by JohnF View Post
      Dette forumet her tar kaka av og til ass...det er snakk om uker siden alle mente Martin var et geni..
      Har du ligget i koma i et helt år?
      Man må delta for å vinne

Comment

I intervjuet VPG gjør på hjemmesiden til VIF så uttaler han:

Jeg er fornøyd med å være ferdig med kampen. Jeg var litt stressa før kampen men med en gang dommeren blåste fikk jeg slappet litt av, sier Gunnarsson til VIF TV etter kampen.

Jaha, når dommern blåste igang kampen så slappet han av, han var nok ikke den eneste...
        "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Dette forumet her tar kaka av og til ass...det er snakk om uker siden alle mente Martin var et geni..
          Det er ikke alle som har ment det veit du...
          I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by Vål'enga View Post
            Det skal være en ære å spille i kongeblått!

Dagens spillere fortjener ikke å bære drakta..
            Helt enig, innsatsen er en skam

Comment

Tror ingen her hater Martin, men vi kan ikke sparke hele laget og som trener er det han som blir syndebukk.

Ja, han har mange giddalause talentløse spiller på laget som ikke følger planen men det er fortsatt hans ansvar.
              I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by thorstein View Post
                Har du ligget i koma i et helt år?
                Var vi elendige sommern 2010 mener du?
                In the beginning the Universe was created.
                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                - Douglas Adams

Comment

Var vi elendige sommern 2010 mener du?
                  John F.
                  Du har helt rett. I fjor var det nyfrelst-stemning på forumet sannsynligvis.
                  Nå må man nesten ta med at vi endte opp haugevis av poeng bak RBK og at vi i fjor vår ble reddet svært ofte av en Moa i superform. I fjor høst derimot var vi et helt fantastisk fotballag. Hvorfor vet jeg ikke, en jeg tror ikke det er MAs fortjeneste.

Siden sesongstarten til Vålerenga må du derimot ha tatt noen medikamenter hvis du mener vi har vært panegyrisk positive om MA på dette forumet. Noen som er og har vært ekstremt tiltrukket av møbelprinsen finner du selvsagt.
                  Man må delta for å vinne

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                    Nei. Men 2010 viste hvor bra det kan bli. Uten den gode sesongen i fjor hadde vi hatt en annen trener i år. Det går alltid opp og ned i fotball.

Dessuten synes jeg 2011 er annerledes enn 2008 og 2009. I 2011 ser vi at det er et godt fotballag som ikke får ut potensialet. I 2008 og 2009 synes jeg vi så ganske håpløse ut.

Men man lærer av motgang også. Hvis vi vokser på dette er det jo bra. Det er ingenting som er så typisk for VIF som evnen til å overvurdere seg selv. Nå har vi hatt veldig mye skader, men jeg tror kanskje mange også har tatt litt for lett på ting.

Det er også en av grunnene til at jeg synes vi skal la Martin få holde på. Jeg tror han har lært noe verdifult i år.
                    I 2008 hadde vi en midtbane bestående av Fredheim Holm, Hæstad, Andresen og Strand. Vi hadde Sæternes foran, og vi hadde Wæhler bak der. Vi kom på 10.plass, med bare 4 lag bak oss. Om ikke det var potensiale i det laget, så vet ikke jeg.

Comment

Originally posted by ehby View Post
                      Dawda gjorde jobben.. å si at han nesten kostet oss et poeng blir for dumt. Hvor mange ganger har vi ikke sett Freddy ture sånn som han gjorde siste minuttet?

Synes strandberg også hvertfall viste innsats, med blod i trynet løp han utpå. Muri kan settes på benken.. Avleveringene hans framover er pinlige.. på tide at vi tenker litt Nils Arne Eggen med spill i lengderetningen. Kjipt å si det, men har fått jævlig nok av krampaktig spill på tvers i backrekka og feilpasning / langpasning over linja bakfra.
                      At Freddy ofte spiller ræv gjør ikke Dawda bedre. Jeg har ikke noe behov for å henge ut Dawda, men at han var det eneste lyspunktet idag er bare piss.

Veigar var et lyspunkt, Singh var det. Dawda var helt OK.

Comment

Da skal jeg fortelle deg en vesentlig ting!

I toppfotball er man nødt til å prestere! Vinne minst hver 3.match!
                        Om det er få uker siden han var et geni så bør vedkommende som kalte han et geni slutte å se fotball for da harn ikke peiling!

Martin Andresen, du bør faktisk vurdere din stilling i Vålerengens Idrettsforening. Mens du vurderer dette, så ta med Haakonsen og Breen!

på en normal jobb handler alt om å utføre jobben og gjøre sjefen fornøyd! Gjør du ikke det får du sparken... Ikke sant?

Martin gjør ikke jobbben på den måten man forventer!

Comment

Originally posted by independent- View Post

Veigar var et lyspunkt, Singh var det. Dawda var helt OK.
                          Enig i at Singh var et lyspunkt når han kom inn.
                          En av få som kan være god begge veier og er en typisk boks til boks spiller.
                          EVIG VIF

Comment

Originally posted by thorstein View Post
                            I fjor høst derimot var vi et helt fantastisk fotballag. Hvorfor vet jeg ikke, en jeg tror ikke det er MAs fortjeneste.
                            Denne logikken er helt herlig. Når det går dårlig, så er det Martin som er dårlig trener. Når det går bra, så er det magi.
                            Det kan ikke tenkes at det faktisk er noe i det han sier. At flere spillere ikke er i form som i fjor, og at dette påvirker laget negativt.
                            I en prestasjonsguppe som vårt A-lag sitter utrolig mye av suksessen mellom øra. Og når negative tanker først setter seg så er det utrolig vaskelig å snu det. Det er ikke vaskelig å se på gutta at de har mista trua på seg selv utpå der.
                            Å gi Martin fyken nå tror jeg er en jævla dårlig løsning..
                            In the beginning the Universe was created.
                            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                            - Douglas Adams

Comment

Originally posted by Bojan View Post
                              Enig i at Singh var et lyspunkt når han kom inn.
                              En av få som kan være god begge veier og er en typisk boks til boks spiller.
                              Jepp. Som om jeg skulle sagt det selv. Fellah ved siden av Ogude eller Hæstad på midten gir en for dårlig balanse. Singh er svært viktig for oss.

Comment

Denne logikken er helt herlig. Når det går dårlig, så er det Martin som er dårlig trener. Når det går bra, så er det magi.
                                Det kan ikke tenkes at det faktisk er noe i det han sier. At flere spillere ikke er i form som i fjor, og at dette påvirker laget negativt.
                                I en prestasjonsguppe som vårt A-lag sitter utrolig mye av suksessen mellom øra. Og når negative tanker først setter seg så er det utrolig vaskelig å snu det. Det er ikke vaskelig å se på gutta at de har mista trua på seg selv utpå der.
                                Å gi Martin fyken nå tror jeg er en jævla dårlig løsning..
                                Jeg vil gjerne høre deg komme med en vesentlig bedre forklaring på hvorfor MA er nødvendig for Vålerenga for å nå toppen.

For meg var fjoråret ganske digg akkurat som for alle andre Enga-supportere.
                                Jeg var derimot av den oppfatning (også uttalt her) at denne sesongen ville vise om fjoråret var et blaff. Jeg synes også i fjor vi viste tegn til at alt ikke var rosenrødt. MA har en holdning til en del spillere som er direkte forkastelig og jeg synes han viser prov på ekstremt dårlige psykologiske egenskaper. Dette gjelder også fjoråret. Jeg synes ikke vi var ekstremt gode i fjor vår, men ble reddet av Moa i fyr og flamme. Da han forsvant husker jeg mange lurte på hvordan dette ville gå, men laget responderte og pøste på med enda flere mål i en Tippeliga jeg aldri har sett dårligere. Vi var allikevel langt unna seriegull. Nærmere bronsen og Tromsø.

Vålerenga har hatt en halv fantastisk sesong i løpet av snart 4 sesonger med MA som sjef. Det er ikke bra nok og han har langt fra bevist.

Jeg tror at å gi Martin fyken rett og slett er like greit å gjøre nå.
                                Man må delta for å vinne

Comment

Working...
                                X