Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Sogndal 1-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Alex Malager View Post
    Det beste i verden er at alle som spiller for enga er dritgode,hele tiden, så om Kone skulle finne formen så griner ikke jeg. Men akkurat nå vil jeg helst se at han bruker 2.laget for å finne den.

Hvis vi må leve med den stallen vi har resten av sesongen så ville jeg plassert Håvard som midtspiss, synes det er verdt et forsøk, så kan Berre spille kant der han gjør den beste jobben.
    Seriøst, tror du at Yssouf er problemet? Han kom inn på slutten igår og var involvert i mer enn hva Berre/Bojan/Ogude var selv om de spilte store deler av kampen.

Hva med bærebjelkene? Hva med de som presterte ifjor som ikke gidder i år? Muri, Strandberg, Nordvik, Hæstad, Berre...men nei, la oss ta Yssouf, for han er et enkelt offer og ikke en "Vålerenga-gutt".

Comment

• Originally posted by JohnF View Post
      Jeg skjønte hva du skreiv. Det stod svart på hvitt. Betyr ikke at det er rett.
      Når Mos ble utleid så var det ikke bare Konè som stod før han i køen. Berre, Sid og Luton var alle kandidater som MA tilsynelatende foretrakk ut fra treningskampene å dømme.
      At to av de, pluss Konè skulle bli skada, og at han siste trengte litt mer tid må du ha vært ganske så alene om å forutse.
      Ut fra forutsetningen om at dette var mer aktuelle kandidater, som de tydeligvis var da avgjørelsen ble tatt, så var det fornuftig å leie ut Mos.
      I tillegg til disse hadde vi også Håvard som var ment å få innhopp denne sesongen.
      At Mos har putta en haug med mål i Tromsø er heller ikke ensbetydende med at han hadde gjort det samme hos oss.
      Det stemmer at Sid og Berre blei vurdert foran Mos, så sånn sett har du rett i at det var fornuftig. De forutsetningene var jo helt på trynet. At Berre blei vurdert foran, vi hadde jo allerede slakta den avgjørelsen flere ganger her inne når han en sjelden gang spilte midtspiss i fjor, er jo merkelig. Det samme gjelder Sid. En helt fersk ung fyr fra et annet kontinent som ikke snakker et ord norsk eller engelsk, det er gambling å sette han foran Mos som allerede hadde levert.

Ingen kunne sjølsagt garantere at Mos ville ha spilt godt for oss i år, men han var den beste kandidaten på det tidspunktet, og da var det dumt å låne han ut.

Comment

• Originally posted by independent- View Post
        Seriøst, tror du at Yssouf er problemet? Han kom inn på slutten igår og var involvert i mer enn hva Berre/Bojan/Ogude var selv om de spilte store deler av kampen.

Hva med bærebjelkene? Hva med de som presterte ifjor som ikke gidder i år? Muri, Strandberg, Nordvik, Hæstad, Berre...men nei, la oss ta Yssouf, for han er et enkelt offer og ikke en "Vålerenga-gutt".
        Enig, Exo.

Er Hæstad og Muri som skal frem med brystkassa.
        Evig ung, Evig pen, Visste du at Berre er et evig fenomen!

Comment

Seriøst, Kone er et av de største problemene. Han løper ikke, demper hardere enn han skyter og aner ikke hvordan han skal bevege seg. Dessverre har vi ingen alternativer, muligens kan Håvard gjøre en bedre jobb der.

Comment

• Originally posted by Harald H View Post
            Seriøst, Kone er et av de største problemene. Han løper ikke, demper hardere enn han skyter og aner ikke hvordan han skal bevege seg. Dessverre har vi ingen alternativer, muligens kan Håvard gjøre en bedre jobb der.
            hva snakker du om? Hvor mange minutter har Kone fått totalt? Og hvor mange kamper har han startet?
            Kom an! Må gi folk er fair sjans vel?

Jeg syns helt ærlig at Kone viser takter. Hælspark, flikker, evne til å tåle at noen tøtsjer´n uten at han knekker.
            Jeg tror Kone blir bra, jeg. Men jeg tror ikke vi får se ham skikkelig før neste sesong. Tidligst mot slutten av denne sesongen.

Og en annen ting... Det er ikke Kone som skal skape angrepene. Han skal avslutte dem. Er det få eller ingen angrep å avsalutte, er det vanskelig for en spiss å gjøre en god figur.

Slutt å klage på Kone. Det er ikke han som har sviktet i år for å si det sånn...
            Muri, Fellah, Singh, Hæstad, Dos Santos og tildels Berre bør gå i seg sjæl. De er bærebjelkene, de er disse gutta som som er kontinuitetsbærere og utgjør en slags stamme i laget. Det er disse gutta som har skuffa mest i år. I hvert fall i mine øyne.

Comment

• Originally posted by McCabre View Post
              Det stemmer at Sid og Berre blei vurdert foran Mos, så sånn sett har du rett i at det var fornuftig. De forutsetningene var jo helt på trynet. At Berre blei vurdert foran, vi hadde jo allerede slakta den avgjørelsen flere ganger her inne når han en sjelden gang spilte midtspiss i fjor, er jo merkelig. Det samme gjelder Sid. En helt fersk ung fyr fra et annet kontinent som ikke snakker et ord norsk eller engelsk, det er gambling å sette han foran Mos som allerede hadde levert.

Ingen kunne sjølsagt garantere at Mos ville ha spilt godt for oss i år, men han var den beste kandidaten på det tidspunktet, og da var det dumt å låne han ut.
              Enig i alt du skriver.
              Det jeg ser på som veldig rart er at dersom Sid ble vurdert foran Mos, hvorfor i all verden har han ikke spilt en eneste TL kamp enda? Vi har tom. spilt med Fellah og Singh som overlapp-spisser mens Berre var ute. Det er så mye som ikke rimer. Martin må få kontroll, bli kritisk og begynne å rullere spillere. For det her flyter helt ut.
              Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

• Dårlige tider

Jeg men nå at Martin burrde finne på noe annet , hva har han fått til ?? . Leier ut mos og henter gammelt vrak gods . Nei , gi oss en trener med pondus en som gjør at gutta synes det er gøy og spille ........

Comment

• Originally posted by Harald H View Post
                  Du vet åpenbart ikke hva Yssouf sine ferdigheter er.

Yssouf er god i boks, han er en god avslutter, han er god til å strekke forsvaret.

Yssouf er ingen småspillende Messi eller Villa, det virker ikke som om Martin skjønner hvilke kvaliteter han har. Å småspille med Yssouf og Berre er fullstendig meningsløst, som vi gjorde igår. Gi Yssouf innlegg å jobbe med, ikke baller han må møte.

I tillegg, hvis vi skal begynne å ta folk på kvaliteter kan vi begynne med en Dos Santos, en Nordvik eller en Strandberg. Yssouf har bevist før, vi veit han kan.

Comment

• Er visst noen her som er hypp på et trenerskifte. Ok, men om vi på mirakuløst vis skulle klare å vinne fotballkamper fremvover og champagne-fotballen er tilbake, hva da? Vil dere da fortsatt stå for det dere mener eller er han plutselig en gud og bra nok? Nei å gnålet om en ny trener bare fordi spillerne opplever et mareritt de ikke vil våkne opp av, blir for meg utrolig dumt. Han viste i fjord hvilket talent og taktiker han er. Når en lege sier til deg at du blir bra igjen etter måned velger du selvfølgelig å stole på det. Men det ble nå et lengre skadeopphold for Konè. Er det MA sin feil? Nei. Er det MA sin feil at Muri utrolig nok har blitt tregere og tyngere i beina? Nei. At spillere som Doffen, Singh, Strandberg, Nordvik o.s.v har underprestert så til de grader? Nei. Spillerne må se seg selv i speilet og spørre seg selv "Er det sånn jeg ønsker å opptre for en klubb som VIF?" Hvis svaret er ja kan de se til helvete å komme seg vekk fra Valle. Er svaret nei, får vi se et bedre VIF lag mot Odd. Selv tror jeg på 0-0, men at spillet vil bli bedre..

Comment

• Godt innlegg, man skal være temmelig klar for å skifte trener, om du ikke ser en gjeng med saltstøtter som ikke presterer, men som til de grader underpresterer gang på gang.
                      Du så hva som bor i laget seinest mot L'pool, ok det var kanskje ikke full gass i motstanden. Men du så spillet!
                      Sparke trener'n, det er bullshit.

Comment

• Originally posted by St. Hallvards Menn View Post
                        Er visst noen her som er hypp på et trenerskifte. Ok, men om vi på mirakuløst vis skulle klare å vinne fotballkamper fremvover og champagne-fotballen er tilbake, hva da? Vil dere da fortsatt stå for det dere mener eller er han plutselig en gud og bra nok? Nei å gnålet om en ny trener bare fordi spillerne opplever et mareritt de ikke vil våkne opp av, blir for meg utrolig dumt. Han viste i fjord hvilket talent og taktiker han er. Når en lege sier til deg at du blir bra igjen etter måned velger du selvfølgelig å stole på det. Men det ble nå et lengre skadeopphold for Konè. Er det MA sin feil? Nei. Er det MA sin feil at Muri utrolig nok har blitt tregere og tyngere i beina? Nei. At spillere som Doffen, Singh, Strandberg, Nordvik o.s.v har underprestert så til de grader? Nei. Spillerne må se seg selv i speilet og spørre seg selv "Er det sånn jeg ønsker å opptre for en klubb som VIF?" Hvis svaret er ja kan de se til helvete å komme seg vekk fra Valle. Er svaret nei, får vi se et bedre VIF lag mot Odd. Selv tror jeg på 0-0, men at spillet vil bli bedre..
                        Ja, dette er Martin sin feil.
                        Singh startet forøvrig som ving i starten av serien - snakk om misbruk av han.
                        Strandberg har vel ikke underprestert? Hva med Nordvik? Dette er spillere som hadde samme nivå inne i fjor.
                        Hæstad har vært en skygge av seg selv, men allikevel har MA gitt han klippekort - er det Hæstad eller Martin sin feil?
                        Alle som må spille i feil posisjon og underpresterer har blitt plassert der av MA. Er det MA eller spiller sin feil?
                        Martin har gjort så mange feil denne sesongen at jeg undrer virkelig på hvilke kvaliteter han egentlig innehar.
                        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Tror nok heller han er litt rådvill og prøver ut alt mulig for å finne svar. Han er enda ung i managergamet og har mye å lære. Personlig synes jeg ikke vi har så dårlig tid heller, og har tro på at tingene Martin Andresen har innført i klubben vil lønne seg over tid dersom vi er tro mot det.

Comment

• Originally posted by St. Hallvards Menn View Post
                            Er visst noen her som er hypp på et trenerskifte. Ok, men om vi på mirakuløst vis skulle klare å vinne fotballkamper fremvover og champagne-fotballen er tilbake, hva da? Vil dere da fortsatt stå for det dere mener eller er han plutselig en gud og bra nok? Nei å gnålet om en ny trener bare fordi spillerne opplever et mareritt de ikke vil våkne opp av, blir for meg utrolig dumt. Han viste i fjord hvilket talent og taktiker han er. Når en lege sier til deg at du blir bra igjen etter måned velger du selvfølgelig å stole på det. Men det ble nå et lengre skadeopphold for Konè. Er det MA sin feil? Nei. Er det MA sin feil at Muri utrolig nok har blitt tregere og tyngere i beina? Nei. At spillere som Doffen, Singh, Strandberg, Nordvik o.s.v har underprestert så til de grader? Nei. Spillerne må se seg selv i speilet og spørre seg selv "Er det sånn jeg ønsker å opptre for en klubb som VIF?" Hvis svaret er ja kan de se til helvete å komme seg vekk fra Valle. Er svaret nei, får vi se et bedre VIF lag mot Odd. Selv tror jeg på 0-0, men at spillet vil bli bedre..
                            Det må da være treneren som har annsvaret for dette ? Det er da vitterlig han som legger opp treningene, hvordan det trenes, hvor mye det skal trenes, hva de enkelte spillerne skal terpe på med spillerutviklere etc. etc.
                            Jeg har ihvertfall ikke hørt om noe kollektivt spilleroprør mot Martin, så da får jo han faktisk ta annsvar for tingenes tilstand.

Comment

• Originally posted by maefteda View Post
                              Tror nok heller han er litt rådvill og prøver ut alt mulig for å finne svar. Han er enda ung i managergamet og har mye å lære. Personlig synes jeg ikke vi har så dårlig tid heller, og har tro på at tingene Martin Andresen har innført i klubben vil lønne seg over tid dersom vi er tro mot det.
                              Skal Martin få bruke klubben vår som springbrett for egen karriere?

Comment

Litt paranoid eller? At han ikke presterer fristiller ingen andre, men du kan jo gjøre litt research på hvorfor han spiller så lite, det har ingenting med Martin å gjøre for å si det sånn.

Comment

Working...
                                X