Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Odd Grenland - Vålerenga 1-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Odd Grenland - Vålerenga 1-1

Hirschfeldt - Tabber seg ut på målet, fomler litt med ballen, men har også et par matchvinnerredninger. 6
    Dahl Hagen - Bommer litt taktisk noen ganger, men en kamp på det jevne. 5
    Muri - Fint mål, vinner det meste på hodet bak der. 6 BB
    Ogude - Sliter taktisk, men er suveren ellers. 6
    Nordvik - Går litt inn i taklinger på lykke og fromme, men gjør en helt grei kamp. 5
    Singh - Får ikke til noe som helst illustrert godt like før slutt da Vålerenga brøyt og Singh førte ballen oppover i angrep. Hva gjøre han? Jo, sender ballen rett i beina på første Odd-spiller (som for øvrig var 30 meter unna nærmere VIF-spiller). Man skulle nesten tro han gjorde det med vilje. 3
    Hæstad - I første del av sesongen var det et dårlig kne som var skylda for hans labre form, men etter operasjonen har han faktisk vært enda dårligere. Langt i fra en kriger på midtbanen, bommer med den enkleste pasning og vært risikosport for Vålerenga. 4
    Gunnarsson - Pakket godt inn av Odd-spillerne, helt usynlig. 4
    Berre - Langt, langt unna å være en supermann. Får ikke til noe som helst, helt anonym i store deler av kampen. Kun syndlig når han mister ballen. 4
    Nielsen - Jobbet bra i første, ble åpenbart sliten i andre. Fikk ikke til mye. 3
    Leigh - Jobbet bra, gikk på noen bra løp i første, men det skjer veldig lite ut av løpene hans. Helt borte i andre. 5.

Andresen - OK laguttak, ok i første, men feiler nok en gang når ting ikke fungerer etter pausen. Ser laget blir overkjørt, men gjør ingen praktiske endringer. Tar ut Gunnarsson fordi han lå for høyt i banen (!) og bytter ut Nilssen med Solli etter 90:30 (!!).

Hvor mange innlegg hadde egentlig Vålerenga i dag?

For en gangs skyld er vi i hvert fall effektive og tar vare på sjansen vår.
    Last edited by FrankO; 12.08.2011, 20:01.

Reaksjoner: Odd Grenland 1-1 Vålerenga, 12.08.2011, (runde 12)

Odd Grenland (0) 1-1 (1) Vålerenga

Mål

18' [0 - 1] A. Muri
    56' [1 - 1] S. Hagen

Kort

37' [Gult] A. Nordvik (VIF)
    65' [Gult] F. Ogude (VIF)*
    73' [Gult] M. Fevang (Odd)

Tilskuere: 6.241
    --------------------------------------------------------------------------

Det ble hvertfall ikke tap!

* Fegor Ogude fikk sitt syvende gule kort for sesongen og må da stå over neste kamp borte mot Sarpsborg 08.

Diskutér i vei.

Comment

Dette her er faen meg triste greier!

Comment

Det virker som om det er dårlig stemning i laget for tiden. Mange sure tryner, mye kjefting. Ikke bra.

Comment

Faen så ræva. Vi evner ikke med en gang motstanderen begynner å spille fotball.

Comment

De ser helt giddalause ut. Dette blir en kamp for å overleve.

De skuffer noe så sinnsykt hele gjengen.

Jævla bortskjemte møkkaspellere
            I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Hæstad er HELT ute av det. Så må så klart Ogude få karantene også. Synes fryktelig synd på Adnan Haidar, som hadde en god pre-season og må se det drittet vi presterer på midtbanen. Singh var heller ikke særlig god, og sliter under høyt press med dårlig bevegelse fra resten.

Pall er jo helt lik som Bojan og Fellah. Bomkjøp. Han er god, men vi skulle heller brukt pengene på noe som hadde gitt oss en ekstra dimensjon offensivt, ala Shelton fart eller Ivers hodestyrke.

Neste år gutta... Neste år. Spillerne i den formen og skadesituasjonen de er i dag er ikke god nok.

Comment

Synes vi er helt uten selvtillitt. Var i alle fall innsats i første omgang. Når de går aggresivt ut i andre så blir vi passive.

Fremover er vi fryktelig dårlig i andre omgang.

Vi er helt klart et lag som sliter.

Comment

Jeg synes vi startet ganske så friskt i 1. omgang og jeg så noe jeg har savnet en god stund, nemlig bevegelse. Men det avtok desverre fort og ting gled inn i det vanlige sporet. Vi spiller oss ikke til mange sjanser akkurat. Det få sjansene vi skaper er for det meste på dødballer, og det er jo litt typisk at målet vårt også kommer etter en dødball. Ikke noe galt i det i og for seg, men jeg føler vi er litt for avhengige av litt tilfeldige situasjoner og klabb og babb i feltet for å klare å score, og det er ikke betryggende akkurat.

Comment

1.omgang var vi veldig gode synes jeg.
                    Spilte bra fotball der vi brukte kantene og hadde godt tempo.
                    I 2.omgang så faller vi sammen,samtidig som odd står høyere i banen.

Synes det egentlig var merkelig at man tok Veigar.¨
                    Han regisserte mye i 1.omgang og er en potensiell matchvinner.

Ellers så synes jeg scoringen til odd burde vært annullert.
                    Dem rygger inn i Lars og det er obstruksjon i min bok.

Når vi tenker på at vi hadde 3 forsvarspillere ute med skade så kan vi ikke være veldig misfornøyd med 1.poeng på bortebane.
                    Disse slår vi hjemme.

Får ta med oss 1.omgang og bygge videre på det så tror jeg 3poengere kommer snart.
                    EVIG VIF

Comment

De første 20-30 minuttene ser jeg klare tendenser til torpedofotballen fra 2010, men så fort Odd gidder og vil så rakner det totalt...
                      In the beginning the Universe was created.
                      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                      - Douglas Adams

Comment

Vi var ikke gode i starten, Odd var dårlige. De lå på 16 meter og lot seg presse langt langt ned. Slik som alle andre lag vi har spilt mot i år, forstår de etterhvert at høyt press er det eneste som skal til. Forsvarsrekka har ikke vært i nærheten av å ha samme kvalitet på avleveringene sine.

Comment

Hadde vi hatt den samme innsatsen i andre omgang som i første, og allikevel spilt 1-1, så hadde jeg vært fornøyd.

Når vi faller så nedpå som vi gjør i andre, og mister all selvtillit når vi slipper inn mål, da begynner jeg å bli bekymra. Var taktikken å forsvare oss til 1-0???

Kroneksempelet på vår dårlige selvtillit var da Håvard fikk en gratis mulighet og istedenfor å utfordre og gå på mål, så velger han å spille en ELENDIG pasning BAK Fellah...

Lars gjorde en god kamp! Også Dahl Hagen var god i debuten

Comment

Ræva andre omgang. Helt grusom. Og det verste er at MA tilsynelatende ikke har taktiske ferdigheter eller evner whatsoever!! Kvitter oss med alt av kreativitet i en omgang der vi skriker etter å holde i ball og stresse Odds taktikk for andre omgang. Hæstad er nå på et så lavt nivå at han neppe ville styrket Lyn, Singh sliter med å komme opp i press. Hva tenker egentlig Adnan om dette? Han har musklene Singh mangler og kunne fint vært med på å rive litt opp på midtbanen. Singh spilte landskamp for 48 timer siden, så han kunne fint klart seg med 45 i dag.
                            Og nå: Berre har ingenting på dette nivået og gjøre lenger. Beklager, men det er realitetene. Veit at mange kommer til å fyre seg opp noe inni h........ her nå, men han har ingenting å bidra med i år.
                            Så det positive: Lars er god, Dawda klarte seg mer enn OK. Uforståelig nok byttet ut. Dahl tok nivået greit, Nordvik gjorde vel en av sine bedre kamper, Ogude var skitbra som stopper, men må dessverre stå over mot 08. Håvard jobber og sliter. Pall: "For høy"??? Be han senke seg litt i banen, IKKE bytt ut den eneste som ser ut til å vite hva som skal/bør skje i neste trekk.
                            Klanen: Bra innsats. Takk for nå..
                            Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by Bojan View Post
                              Får ta med oss 1.omgang og bygge videre på det så tror jeg 3poengere kommer snart.
                              Dette må jo være dagens visdomsord..
                              In the beginning the Universe was created.
                              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                              - Douglas Adams

Comment

Working...
                              X