Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Odd Grenland - Vålerenga 1-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Like herlig naiv optimist (som vanlig), jeg trodde på dette her etter en helt fornuftig 1. omgang. Bra kontroll og ledelse til pause.

Jeg lurer på hva faen det blir sagt/gjort i pausen????
    Vi er som forvandlet, fra det positive til det negative på 15 min.
    Sier MA bare til guttene skal at de skal gå ut og fortsette som de gjorde i første omgang?
    Trenger jo ikke å være rakettforsker for å skjønne at ODD får grisekjeft i pausen og kommer ut i 100 i annen omgang...
    Da må MA faen meg snakke guttene opp i pausen, slik at våre gutter OGSÅ kommer ut i 100, helst 120...
    Er redd at MA forsøker å ri på ledelsen i 2. omgang.
    Synes det er rare bytter som foretas. Pall?? Dawda?????

Ogude er stor i dag. Hagen er en spennende spiller, flott debut. Lars redder når vi trenger det som mest.

Martin virker skremmende stille og trist på tv etter kampen, vel, det er jeg også nå
    Hev din røst og STØTT ditt lag...

Comment

Pall på tv: "Ser ut til at vi har litt å jobbe med..."

Årets mest diplomatiske understatement????
      Hev din røst og STØTT ditt lag...

Comment

Jeg synes jo litt synd på gutta også. Vi stiller med en debutant fra 2.div og en midtbanespiller i forsvar. Hæstad er tydeligvis helt ute av form, men må spille i mangel av alternativer. Berre er en skygge av seg selv. Konè er skadd.

Samtidig forventes resultater.

Vi bør få inn flere spillere nå i august så vi i alle fall kan avslutte sesongen på en positiv måte. Vi trenger egentlig erstatter for Berre og Luton, pluss et par forsvarsspillere.

Vi er for unøyaktige og vi er usikre. Hadde egentlig håpet på en god prestasjon i Skien så vi kunne fått inn litt selvtillit i laget. Den gang ei.

Alt i alt så er jeg mellomfornøyd. Trodde på forhånd det ville bli en vanskelig kamp. Et poeng er greit.

Comment

Har Singh fått til noe som helst denne sesongen?

Dette var faenmeg vm i rævafoppal..

LIS kan vel ikke være mere ræva enn hva som ble prestert der ute?
          Har Martin lagt han totalt for hat?
          Ære være Vålenga

Comment

Originally posted by mbruun View Post
            Har Singh fått til noe som helst denne sesongen?

Dette var faenmeg vm i rævafoppal..

LIS kan vel ikke være mere ræva enn hva som ble prestert der ute?
            Har Martin lagt han totalt for hat?
            Det koster Vålerenga masse penger å la LIS spille. Og nei, han er ikke verdt det. Se noen andrelagskamper så er du nok enig med meg.

Comment

Til å ha "tippeligaens beste midtbane" som flere hevdet før sesongen så har vi sannelig en dårlig midtbane! Overspilt og rundspilt så til de grader!
              Hæstad er pdd like god som meg, og jeg er ute med kneskade! Singh, Fellah og Bojan har alle vist at i år er ikke deres år; men Singh har nå en god omgang hvor han løper mye. Hva som skjer etter pause for andre kamp på rad kan nå bare fanden sjøl fortelle om.... Ogude er vår beste midtbanespiller, men samtidig vår beste midtstopper.
              Hva med å la Adnan få sjansen i et par kamper? Kan det bli noe dårligere? Han har fysikken og skuddet; og gjorde en god kamp mot 'pool.
              Berre er dessverre over middagshøyden, og burde i år hatt en innbytter/læremester rolle; hva med å få inn noen nye kantspillere? Evt droppe kanspillere og skaffe noen offensive backer?
              Dawda er ikke god nok, men skal ha plusspoeng for innsatsen. En av de få som tørr å utfordre; selv om han ikke lykkes mer enn 10 % av gangene.
              Nielsen er en kommende stjerne, men kjære deg Martin, han er ikke moden til å få eneansvar foran mål. I år skulle han få en 10-12 innhopp, ikke par-og-tjue fra start...
              Byttene er det ingen vits å diskutere engang, de var idioti...

Comment

Skuffende, skuffende, skuffende. Fikk lyst til å rive av meg håret i 2 omgang.
                Bra første omgang med til og med noen veggspill! Endel initiativ og flikker.
                Men så faller man totalt sammen i 2 omgang.. Hvorfor?

Tempo. I første omgang får vi trille ball, uten press. Vi styrer alt. Minnet meg veldig om Liverpool kampen. Men så skrur odd opp tempoet og vi mister totalt grepet. Skuffende at vi aldri kommer opp i press, ikke kjører overganger, gjenvinning av ball og 5 sekundersregelen hva var det igjen? Vi orker jo ikke engang å flytte opp folk for å etablere spill.

Hæstad må ha spilt med tresko i dag. Mannen er ikke offensivt anlagt for å si det mildt. Bojan hører hjemme på benken for tiden. Totalt uten glød. Nielsen og Dawda delvis friske. Endel urutinerte løp fra Nielsen og mangler litt killer-instinkt. Dawda har en finte. Innover i midten. Men han skal ha for at han er omtrent den eneste spilleren som evner til å bruke tempoet sitt til faktisk å passere en motspiller. Veigar med endel bra i første. Lure flikker og flink til å posisjonere seg. Hagen klarte seg greit til tross for noen skikkelige indianere (litt spesielt med venstrebein på høyreback). Ogude god i første. Eller var det jevnt over ikke mye å skrive hjem om.

Nå må spillerne bruke neste uka til å få tempo i kroppen. Eller er spillerne kanskje for dårlig trent? I såfall går vi en tung høst i møte..

Comment

Singh må få spille på 2.e laget i fremtiden. Har ikke vart bra på hele sesongen. Berre får ikke til noe, men han får ikke mye å jobbe på ute på kanten da spillet sentreres.
                  Hæstad er under all kritikk.
                  Ansvarig MA er handlingslammet, når han gjør noe så er det meget rart (Gunnarson). Opplever det som negativ pedagogikk...
                  Mye å jobbe med til 20/8...

Comment

Så forbanna mye som kan forandre seg iløpet av 15 minutter? Hva er det du gjør i pausa Martin?? Første omgang syns jeg faktisk noe av det bedre den siste tiden, å da hadde jeg trua på 3 poenger, men hva hjelper det når de presterer slik i 2.omgang??

SKJERPINGS GUTTA!! Dere speller for Enga, ikke noe jævla løkkelag!
                    Nå må dere samle dere, så tar vi Sarpsborg til helga!!

Vi vil alltid værra her!
                    Hater Bergen by!

Comment

Originally posted by Jajcan View Post
                      Så forbanna mye som kan forandre seg iløpet av 15 minutter? Hva er det du gjør i pausa Martin??
                      I og med at Pall blei bytta ut fordi han var for høy er det mulig at gutta fikk servert litt rockegress i teen i pausa. Det kunne i hvertfall se slik ut i andre omgang.

Comment

Det er en parodi at de tok ut Pall på det grunnlaget.Det er så idiotisk og taktisk BOM som det går ann,bytte ut en av våres beste spiller.

har jo backa og stått bak Martin hele veien..men når det gjøres slike taktiske blundere så finnes det grenser.Er mildt sagt krise og spillerne er prega av situasjonen.Eier ingen selvtillit eller glød,greier Martin & co å snu dette?

Hvis ikke ting bedres i kommende kamper så burde visse personer vurderes for med tanke på hvor vi står på tabellen står vi i fare for å rykke ned.RYKKE NED!!

Comment

2.omgangen må være den aller dårligste omgangen vi har spilt i år, noe som sier litt.
                          Singh og Hæstad var elendige idag, men det var forsåvidt resten av laget også.
                          Mye gode tendenser i første omgang ihvertfall, men at vi klarer å rote bort dette igjen er faktisk skandaløst. Martin burde ta en alvorsprat med gutta, det er kun holdninger det går på... vi vant nesten ikke en duell i 2.omgang!

Comment

Syntes VIF er litt for tafatte i perioder. Ingen som truer bakrom i det hele tatt... Savner en som er ordentlig spiss!

Comment

Dette er ikke noe morsomt lenger...

Lyst til å spille fotball for Vålerenga?
                              Vilje til å blø for drakta?
                              Motivasjon til å aldri gi opp?
                              Engasjement nok til å påvirke andre?

Mann nok til å innrømme at du vil svare nei på et av spm?

Det værste er at det ser ut til å ikke få noen konsekvenser eller reaksjoner at vi presterer så elendig som vi gjør.
                              -pat-

Comment

Lillebroren min sa han følte seg dårlig. "Dårlig?"spurte jeg. "Da har du ikke sett vålerenga." Hadde en god omgang som vanelig, mens den andre setter ny rekord for sesongens mest rævva. Forresten, noen andre enn meg som reagerer på sagen til VGP i dag? Han er bleik, han er feit og speller helt ålreit? Syns det blir for dumt å nesten håne spillerne våre. Greit, humor, men ta ta for faen noe annet.

Comment

Working...
                                X