Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Odd Grenland - Vålerenga 1-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Henriksen View Post

Etter mitt skjønn så er det kun Lars, Muri, Strandberg, Bojan og Doffen som holder mål i forhold til en topp 3 plassering.

.
    Du kan ikke ha sett mange kamper i det siste.
    Flere av disse har vært under pari i år.

Våre tre beste er forøvrig Lars,Ogude og Pall.
    EVIG VIF

Comment

Originally posted by Henriksen View Post
      Etter mitt skjønn så er det kun Lars, Muri, Strandberg, Bojan og Doffen som holder mål i forhold til en topp 3 plassering.
      Ehh? Muri og Hæstad holder mål? Hvilke kamper har du sett i år?
      Dette er 2 av forrige sesongs bærebjelker som har falt helt gjennom i år.
      Min påstand er at begge disse 2 er noe av årsaken til at vi ligger der vi gjør.
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Ja hva skal man si som ikke er sagt? Heldige som får med oss 1 poeng i nok en begredelig kamp, og nok en begredelig coaching fra MA. Å ta ut VPG fordi han er for høy, og vi blir presset bakover er jo bare helt på trynet. Han er jo spiss MA. Har du glemt det? Lurer på hvor lang tid det tar før han ønsker å bytte klubb dersom det fortsetter jeg?
        Han er jo vant til å spille offensivt, og hvis han skal byttes ut hver gang han er i angrep blir det nok litt sært for han....
        Hater,hater,hater bergen by!!!

Comment

Originally posted by Bojan View Post
          Du kan ikke ha sett mange kamper i det siste.
          Flere av disse har vært under pari i år.

Våre tre beste er forøvrig Lars,Ogude og Pall.
          Har sett så og si alle. Men selvfølgelig Ogude, som kanskje har vært vår beste. Defensivt fungerer vi jo bra, slipper jo nesten ikke inn mål, er angreps-spillet vårt som er fullstendig katastrofalt. Den defensive strukturen har jo fungert, og her er Muri og Hæstad vært bærebjelkene.

Comment

Hæstad har vært HELT skrekkelig. Den som har skuffet mest i år synes jeg. Muri har gått fra solid til litt dårlig i det siste. Vi er ganske avhengige av dødballsstyrken hans fremover da.

Comment

Working...
            X