Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

web radio

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• web radio

hvorfor går ikke viking-enga på klanens web radio?

Re: web radio

Vi har ikke fått en eneste forespørsel om å sende. Dermed har vi sett på etterspørselen som så lav at vi antar de fleste potensielle lytterne våre ville innlosjere seg på en pub eller sitte hjemme i stua med sitt tippeligaabonnement.

Hadde det kommet inn en del forespørsler i god tid før kampen, så hadde vi selvfølgelig sendt.
    in Absinthia

Comment

"Hadde det kommet inn en del forespørsler i god tid før kampen, så hadde vi selvfølgelig sendt."

Jeg synes det er fantastisk gøy med de kampene som sendes på webradio. Hva med å opprette en slags poll for å registrere forespørsler? Eller en egen e-post adresse? Jeg tror det er mange som ønsker å følge bortekamper på webradio i stedet for å se den gjengen på TV to sitte å prate tull, og personlig ante jeg ikke at man kunne melde interesse for dette...

--
      Mvh Morten.no
      "I'm free because I'm running"

Comment

Hadde vært knall med flere sendinger på webradio... - var selv i Sandefjord på hytta - skulle se den på FXTV, men dataen streika... - det var et hælvete å ikke få vite hvordan de spilte - spesielt på slutten... - da hadde det vært kjærkomment med webradioen - som forøvrig er knallbra
        Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Sitat: Den man, 28 august 2006 10:42 skrev Bohem1:

> Hadde vært knall med flere sendinger på webradio... - var selv i Sandefjord på hytta - skulle se den på FXTV, men dataen streika... - det var et hælvete å ikke få vite hvordan de spilte - spesielt på slutten... - da hadde det vært kjærkomment med webradioen - som forøvrig er knallbra

Hvordan hører du på WEBradio om pcen streiker?
          Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

kamper som ikke er tv kamper, og er langt unna(molde,tromsø,viking el..)burde man ikke alltid hatt sendinger på de?tror jeg snakker for store deler av klanen når jeg sier at jeg ikke vet hvor man skal rette forespørslene om sånne ting...viste foresten ikke at man måtte det....står jo ingen ting om det på klans siden(kanskje få det med der)noe annet er jo at vålenga som det laget det har blitt har jo enormt mange suportere uten for oslo (som f.eks studenter)som sitter i andre byer uten mulighet til å følge kampene..ikke lett å finne et sted som viser viking-vålerenga i bergen!var en ganske intens opplevelse å sitte 25 stykker rundt en liten pc å se kampen...smarte fxt lar seg jo ikke vise i mac format!nei takke meg til...savner web radioen!finnes ikke noe som gjør mg i bedere humør når det er en hockey eller fotball kamp jeg går glipp av , enn å høre de knall bra komentarene fra klanens web radio!

Comment

Sitat: Den man, 28 august 2006 09:20 skrev Hjesus:

> Vi har ikke fått en eneste forespørsel om å sende. Dermed har vi sett på etterspørselen som så lav at vi antar de fleste potensielle lytterne våre ville innlosjere seg på en pub eller sitte hjemme i stua med sitt tippeligaabonnement.

>

> Hadde det kommet inn en del forespørsler i god tid før kampen, så hadde vi selvfølgelig sendt.

Greit nok at jeg så kampen i går på WebTV, og så lenge serveren holdt det gående var bildekvaliteten upåklagelig, men jeg hadde mer enn gjerne skrudd av lyden og lyttet til deres eminente (om enn kanskje ikke helt uhildede) kommentatorer over han fjotten som kommenterte.

"A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Hmm... Jeg ser nå at kontaktinformasjonen er borte. Skal se om vi kan få opp et skjema på samme måte som dere har for å kontakte styret.

Mailadressa vår er rwk [alfakrøll] klanen [dått] no.

Ellers kan det tas kontakt med meg på PM eller legge ut en generell forespørsel her på forumet.
                in Absinthia

Comment

He he, du skal ha veldig flaks for å synkronisere lyd og bilde fra to forskjellige medier, med mindre du har to pcer og starter din egen forsinkede streaming på det ene mediet.
                  in Absinthia

Comment

burde det ikke være mulig å ha faste sendinger?

Comment

Jo, det er mulig og vi har hatt planer om det.

Det har derimot stranda kraftig på tid, familie og uregelmessig kampoppsett. Om vinteren har vi også fort både to og tre sendinger i uka.

Planen har vært å ha daglige sendinger fra Norway Cup, men der svikta nettet oss som vanlig. Det som er et reelt alternativ er å ha regelmessige sendinger fra andrelagets hjemmekamper. Det vurderes fortløpende og blir mye mulig iverksatt allerede til neste år. Alt ettersom hvor fort IT-utviklinga går i denne byen og hvor laget vårt faktisk ender opp med å spille.
                      in Absinthia

Comment

noe vi kan hjelpe til med så er det bare å si i fra!kjenner til flere enn meg som er glad i web radioen og gjerne hjelper til med noe vist det trengs

Comment

All hjelp mottas selvfølgelig med takk.

Nå er henvendelses-skjemaet tilbake på klanen[dått]no også.
                          in Absinthia

Comment

Sitat: Den man, 28 august 2006 10:46 skrev geirb:

> Sitat: Den man, 28 august 2006 10:42 skrev Bohem1:

>

> > Hadde vært knall med flere sendinger på webradio... - var selv i Sandefjord på hytta - skulle se den på FXTV, men dataen streika... - det var et hælvete å ikke få vite hvordan de spilte - spesielt på slutten... - da hadde det vært kjærkomment med webradioen - som forøvrig er knallbra

>

>

> Hvordan hører du på WEBradio om pcen streiker?

He, he - godt poeng, men det var ffx-tv programmet som streiket... - fikk ikke bilde...
                            Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Sitat: Den man, 28 august 2006 11:33 skrev Hjesus:

> He he, du skal ha veldig flaks for å synkronisere lyd og bilde fra to forskjellige medier, med mindre du har to pcer og starter din egen forsinkede streaming på det ene mediet.

Vel, nå er ikke jeg så kresen da, og jeg hører en del på radio ellers også, "Herreavdelingen" (det er en skam at Finn Bjelke er Lyn mann), FK Fotball etc, og mener radio er et undervurdert medium blandt mange i dag. Desuten er jo Klanens Web Radio litt kult i seg selv, litt sånn passe amatørmessig og herlig subjektivt

"Viktig melding, lytt på radio"

"A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Working...
                              X