Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

web radio

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: web radio

Sitat: Den man, 28 august 2006 13:55 skrev Sofasupporter:

> Sitat: Den man, 28 august 2006 11:33 skrev Hjesus:

>

> > He he, du skal ha veldig flaks for å synkronisere lyd og bilde fra to forskjellige medier, med mindre du har to pcer og starter din egen forsinkede streaming på det ene mediet.

>

> Vel, nå er ikke jeg så kresen da, og jeg hører en del på radio ellers også, "Herreavdelingen" (det er en skam at Finn Bjelke er Lyn mann), FK Fotball etc, og mener radio er et undervurdert medium blandt mange i dag. Desuten er jo Klanens Web Radio litt kult i seg selv, litt sånn passe amatørmessig og herlig subjektivt

I går så jeg kampen på TV samtidig som jeg hadde P1 i øret. Anbefales ikke.

Folk så jævla rart på meg i 1,5 sekund da jeg jubla hemningsløst for 2-1 og starta en ellevill dans.

...P1 er foran TV.

Ift. KWR vil du oppleve det motsatte forøvrig, du vil se - og så kommer den lydmessig i reprise.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Sitat: Den man, 28 august 2006 15:00 skrev Nesrene:

> I går så jeg kampen på TV samtidig som jeg hadde P1 i øret. Anbefales ikke.

>

> Folk så jævla rart på meg i 1,5 sekund da jeg jubla hemningsløst for 2-1 og starta en ellevill dans.

>

> ...P1 er foran TV.

>

> Ift. KWR vil du oppleve det motsatte forøvrig, du vil se - og så kommer den lydmessig i reprise.

>

Tjah, WebTV lå i går 30-60 sekunder etter vanlig TV i følge en kompis jeg var på ICQ med og som er så heldig å ha disse TL kanalene, så med litt flaks passer dette bra .

"A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Hum.. Det hørtes omtrent ut som oss det...
        in Absinthia

Comment

hvordan kommer vi i kontakt med dere?sier dere fra vist dere trenger hjelp!c_rygh[alfakrøll]hotmail.com er mail adressen så si i fra om det er noe man kan gjøre

Comment

Sitat: Den man, 28 august 2006 16:41 skrev glass-mannen:

> hvordan kommer vi i kontakt med dere?sier dere fra vist dere trenger hjelp!c_rygh[alfakrøll]hotmail.com er mail adressen så si i fra om det er noe man kan gjøre

Les lenger opp i tråden.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
            X