Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tippeligaen: Sarpsborg 08 - Vålerenga, 20.08.2011, kl. 18:00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tippeligaen: Sarpsborg 08 - Vålerenga, 20.08.2011, kl. 18:00

Laget:

Hirschfeld
    Dahl Hagen - Strandberg - Muri - Nordvik
    Haidar - Singh
    VPG
    Fellah - Berre - Nielsen

Hadde aldri trodd at jeg skulle frykte en kamp mot sjølveste Sarp 08
    De er ferdige i TL slik jeg ser det, de tåler å tape, det gjør ikke vi.
    Ser dessverre en kamp for meg med veldig høye Enga-skuldre

Vi må gi jernet her, ikke prøve å ri på en evt 1-0 ledelse for tredje kamp på rappen.

Laget:
    Hirschfeld
    Hagen - Strandberg - Muri - Nordvik
    Bojan - Singh - Fellah
    Pall
    Koné - Nielsen

Det må skje noe nå!
    Hev din røst og STØTT ditt lag...

Comment

Nå må det skje noe i hue på gutta! Vi kan ikke fortsette sånn her, da er det vi som går ned..
      Før sesongen hadde jeg sett på SA08 som en motstander Enga skulle kjørt over og vunnet en 3/4-0.. Men nå er jeg faktisk sykt nervøs!!

Den matchen her kan vi ikke tape!!

Hirschfeld
      Dahl Hagen - Strandberg - Muri - Nordvik
      Fellah - Singh
      VPG
      Bojan - Berre/Kone - Nielsen
      Hater Bergen by!

Comment

Tror dessverre ikke vi har en sjanse her. MA har satt seg i den posisjonen at vi ikke har nok spillere å velge i og dessuten nekter å ta i andre med ildtang (Haidar f.eks) så dermed blir det gjensyn med bla Berre, Hæstad, Konè og Singh.

Lars

Benny--- Muri---Stefan---Nordvik

Berre----Hæstad--- Singh---Dawda

------------VPG----------

---------Konè--------------

Ha'kke sjans!!
        Vi er Vål'enga!!

Comment

Mot Sarpingene er kun seier godt nok, som det ogsaa har vaert de foregaaende to kampene, men uansett jeg har trua.

Haaper dette laget starter

Hirch
          Dawda - Muri - Strandberg - Nordvik
          Ogude - Singh
          Fellah - VPG - Zajic
          Kone

(4-2-3-1) da faar vi mest ut av de spillerne vi har pr dags dato.

Utenom det mener jeg at Doffen har hatt en skikkelig daarlig sesong hittil.

Comment

Ogude har karantene (BOMBE!!) og er dermed uaktuell. Forøvrig er det pussig hvordan han med internasjonale dommere ikke pådro seg gult kort i løpet av vårt korte Europacup-eventyr. "Hain Felix er svart, æ sæie itj meir..."
            Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
              "Hain Felix er svart, æ sæie itj meir..."
              Ademola??

Comment

---------Lars------------
                Stoor-Muri-Stefan-Hagen
                -----Singh-Hæstad------
                -------Fellah-----------
                Bojan--Veigar--Nielsen--

Comment

Originally posted by engagutt1986 View Post
                  Ademola??
                  "Æ mæint sjølsagt' Fegor. No ska itj du komma her..."
                  Vi er Vål'enga!!

Comment

Det spiller nesten ingen rolle hvilket lag vi stiller - hvis ikke Martin Andresen er i stand til å :
                    a. Motivere spillerne før kampen.
                    b. Evner å disponere rette spillere på rette plasser.

Gjør han dette skal jeg være "stolt av ham" (som man er stolt av hva ens eget barn tegner på et blankt ark). Hvis vi i tilleg klarer å omstille oss, og angripe offensivt når vi får gjennombruddsmuligheter så er det bonus.

PS: Vi har uansett ikke råd til å gi sparken til prosjektet Andresen...

Comment

Originally posted by McCabre View Post
                      PS: Vi har uansett ikke råd til å gi sparken til prosjektet Andresen...
                      Husk at kontrakten med Andresen ble reforhandlet nylig, så jeg forventer at det ikke er like vanskelig å kvitte seg med han nå.
                      Uansett hvor mye kompensasjon Andresen skulle ha ved eventuelt å bli sparka, er allikevel langt mindre kostbart enn et nedrykk ...
                      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Aldri i verden om vi rykker ned. Vi har vært i en bølgedal formmessig første del av sesongen og er fortsatt et godt stykke unna nedrykksplass.

Comment

Huff... Under normale omstendigheter ville jeg tippet 3-0 til Enga. Trur det blir uavgjort jeg. 0-0 høres ut som et greit tips.
                          Spiller vi som mot Sogndal og Odd kan det fort hende vi taper og. Ja ja, kan i allefall bli en veldig spennende høst for oss.... Riktignok ikke spenning helt på den måten vi hadde forventet før sesongen men....
                          Hater,hater,hater bergen by!!!

Comment

Strandberg

Er ikke Strandberg fremdeles skadet etter landslagssamlingen da? Spørs om han er klar til lørdag.

Comment

Originally posted by panzerkris View Post
                              Huff... Under normale omstendigheter ville jeg tippet 3-0 til Enga. Trur det blir uavgjort jeg. 0-0 høres ut som et greit tips.
                              Spiller vi som mot Sogndal og Odd kan det fort hende vi taper og. Ja ja, kan i allefall bli en veldig spennende høst for oss.... Riktignok ikke spenning helt på den måten vi hadde forventet før sesongen men....
                              Spiller vi slik vi har gjort i det siste så holder vi vel nullen til det er igjen et par minutter....så scorer særpingene....også begynner hoderullingen....eller ihvertfall et enda sterkere krav om nettopp det!

Nei...møt opp, syng deg hes, støtt laget og støtt Martin! Vi står sammen selv om vi står i dritt opp til knærne, og vi skal sammen kjempe oss ut av dette møkkaleiet....!!!
                              Enga for alltid

Comment

Working...
                              X