Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tippeligaen: Sarpsborg 08 - Vålerenga, 20.08.2011, kl. 18:00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lars
    Stoor-Strandberg-Nordvik-BDH
    Hæstad-Singh
    VPG
    Fellah-Haidar-Nielsen

Stor tro på Haidar på spissplass, bra motor (som førsteforsvarer), sterk (god til å holde på ballen), teknisk (bra for å kunne utfordre) og bra skudd
    I påvente av at Kone kommer i form.

Comment

hm

dette er en kamp som bør og SKAL vinnes! så jeg prøver å komme meg på kamp på lørdag for å støtte gutta til seier kan bill til klansfeltet kun kjøpes i sjappa?

Comment

Med Strandberg og Ogude ute så tror jeg på Nordvik som stopper.

Stoor Nordvik Muri Benny.
        Hvis Stoor ikke blir klar så bruker vi Dawda på høyreback.

Kom igjen,Enga !!
        EVIG VIF

Comment

Som jeg skreiv i gjetordet, jeg håper vi ikke starter med Fredrik Stoor. Dawda Leigh er et alternativ, men han er først og fremst ving og har vært god der i det siste. Stoler ikke på ham i taklingene og er redd det fort blir straffer. Derfor vil jeg helst se Lars Vincent Andersen.
          in Absinthia

Comment

Den tanken har jeg tenkt en stund selv. Lars Vincent Andersen er i mine øyne en god venstreback, og en mulighet på A-laget vil mest sannsynlig gi han ekstra guts.

Comment

Må vi snart sende hele 2.laget utpå der? Vi topper en skadeliste som involverer 3 av 4 førstevalg i forsvaret med Ogude suspendert... får håpe det går en faen i de spillerne som får sjansen på lørdag.

Comment

Originally posted by maestro View Post
                "Æ mæint sjølsagt' Fegor. No ska itj du komma her..."
                HA-HA!

Med den bommerten fikk jo faktisk imitasjonen din et mye mer realistisk preg. Syns du spesielt illuderte eggens demens på en god måte!

god latter. takk skal du ha

men ja, det er definitivt interessant at fegor ikke fikk gult i europa.
                norske dommere... nuff said...

Sier meg enig med flere her, trodde aldri vi skulle være nødt for å frykte særpingane.

Med det spillet vi har vist i det siste, kan vi likegjerne teste ut Skårers -ja, jeg vet han ikke heter det, men kallenavnet blir jo åpenbart her - på topp.
                Gin et kvarter iallefall. han kan jo umulig score MINDRE enn spissene vi har brukt hittil...
                Ser gjerne også mer til Adnan, Sid og Solli. Om ikke annet, så for å demonstrere for de med klippekort, at det de har levert så langt rett og slett ikke holder.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                  Ser gjerne også mer til Adnan, Sid og Solli. Om ikke annet, så for å demonstrere for de med klippekort, at det de har levert så langt rett og slett ikke holder.
                  Hvis vi virkelig skal vise klippekort-gutta at de må skjerpe seg, kan vi putte på Vidar Riseth.
                  Kommer aldri til himmelen.
                  Kommer aldri til hælvete.
                  Jeg forblir i skjærsilden.

Comment

På lørdag gir jeg egentlig lang f i hvordan vi spiller.
                    Seier er viktigst!!
                    De siste kampene har vel vist at hvis vi unngår å drite oss ut i forsvar og klarer å holde intensiteten oppe, så bør vi vinne 1-0 forholdsvis lett..
                    Så var det dette med teori og praksis

Comment

Uff.Merker jeg blir mere å mere pessemistisk for hver kamp som går.Er heldige om vi greier å få med 1 poeng her MEN forventer et tap.Synes det er på tide at Sid får sjangsen igjen..kan UMULIG være værre enn det som er.

Comment

En helt vill tanke, siden vi er litt manko på midtstoppere, hva om vi stiller i en 3-5-2 formasjon! Med 2 arbeidsomme vinger kan det gå bra. Og Sarpsborg er dårlige bakover men ganske gode fremover. Stiller vi riktig lag her så vinner vi 6-3,evt 7-5.

BDH - Muri - Nordvik
                        Nielsen - Singh- Fellah- Hæstad- Dawda
                        Pall -Bojan

Og selvsagt Hirschfeld i mål.

Comment

Originally posted by astoman View Post
                          En helt vill tanke, siden vi er litt manko på midtstoppere, hva om vi stiller i en 3-5-2 formasjon! Med 2 arbeidsomme vinger kan det gå bra. Og Sarpsborg er dårlige bakover men ganske gode fremover. Stiller vi riktig lag her så vinner vi 6-3,evt 7-5.

BDH - Muri - Nordvik
                          Pall -Bojan

Jeg fikk også lyst til å tenke litt villt.

------------Lars--------------------
                          ----BDH--Muri--Nordvik------------.
                          ----Singh--Haidar--Hæstad----------
                          Dawda----Fellah-----Nielsen--------
                          -----------Pall---------------------

3-3-3-1

Comment

Originally posted by astoman View Post

BDH - Muri - Nordvik
                            Pall -Bojan

Jeg tar gjerne en 7-5-seier! Har du fortalt Martin at dette laget garanterer minst 6 mål på lørdag?

Comment

Særp sliter med plenty skada spisser:

http://www.vif-fotball.no/article3210254.ece
                              ----------------
                              Pilsner og slagsmål.
                              Ille tilredte agronomer.

Comment

Foreslår dette laget:
                                Lars Hirschfeld
                                Benjamin Dahl Hagen - André Muri - Andreas Nordvik - Lars Vincent Andersen
                                Kristofer Hæstad - Bojan Zajic
                                Veigar Páll Gunnarsson
                                Dawda Leigh - Håvard Nielsen - Chuma Anene

Benken:
                                Gudmund Taksdal Kongshavn
                                Aleksander Solli
                                Nikolai Næss
                                Harmeet Singh
                                Adnan Haidar
                                Youssuf Koné
                                Morten Berre

Begrunnelser:
                                Fredrik Stoor er skada og skal holdes helt ute av troppen, så han får trent seg opp og blir klar til serieinnspurten. Sendes han utpå så slår han bare opp skaden igjen, slik alle våre skada spillere har gjort i hele år. Samtidig er Freddy dos Santos og Stefan Strandberg skada, og Fegor Ogude har karantene. Jeg mener vi da har igjen seks forsvarsspillere som er aktuelle, i tillegg til de fire oppsatte er det Solli og Næss.
                                Andersen storspilte mot Skarp i rekruttkampen mandag og er tydeligvis i toppform. Med de skadeproblemene vi har i forsvar, så bør han derfor få sin debut nå, mens han er i slag.

I angrepet så foretrekkes Nielsen som midtspiss framfor Koné på grunn av evnen til å stresse forsvarsspillere. Jeg mener spillestilen vår er helt avhengig av at spissene gjør en god jobb som førsteforsvarer. Sammen med Leigh og Páll Gunnarsson skapte han det vi hadde mot Odd. Leigh får derfor fornya tillit. Anene kommer inn på venstrekanten også etter innsatsen på rekruttlaget. Alternativet er Berre, men han var så regelrett elendig mot Odd at jeg går for spilleren som beviselig er i form.

Med to debutanter på venstrekanten går jeg for rutinen til Hæstad og Zajic på midten. Jeg er litt usikker på Hæstad, om han kjenner noe som helst til skaden sin, så vil jeg ha inn Singh i stedet. Samme begrunnelse som med Stoor.

At Felllah er helt ute av troppen skyldes at han faster og erfaringsmessig blir han dårligere og dårligere jo lenger ut i fastetida vi kommer. På lørdag har han fasta i nesten tre uker og derfor anser jeg ham som uaktuell.
                                in Absinthia

Comment

Working...
                                X